''Ama o kaydı sileceksin''dedi. Silecektim tabii ki yani kolye bir kayıttan önemli değildi.Annem herkes den önemliydi.
''Tamam sileceğim''dedim. Arkamdan Ege'nin ne kaydı diye sorularını cevapsız bıraktım ve telefonumu açıp kayıtı sildim. ''Al oldu mu? ver şimdi kolyemi''dedim ''Tamam verecem'' dedi ve ceplerini karıştırmaya başladı ama bulamıyor gibi gözüküyordu.
''Bunu mu arıyorsun Pamir?'' sınıfın kapısından gelen sese doğru döndüm.Tanımadığım bir kız vardı.
Pamir denilen çocuk ''hassiktir Asya senin ne işin var burada? ve kolye neden sende? dedi. Ben olanları şaşkınlıkla izliyorum. Egegilde benden farklı değillerdi.
''Ya tamam artık kimdeyse kimde verir misiniz kolyemi artık?'' dedim.
''Öyle kolay değil küçük hanım benim Pamir'le bir hesaplaşmam var'' dedi ve sınıftan çıkıp gitti.
Pamir''Takma kafana sen öbür teneffüs getiririm '' dedi ve çıkıp gitti.
''uff ne durumlara düştüm ben ya '' diye söylendim.
'' Kayıt meselesi ne onu derhal bize anlatıyorsun Işık'' dedi Burak.
''Tamam kantine gidelim çok açım orada anlatır bize Işıl''dedi Eymen
''Al benden de o kadar''dedim ve gülüşmeye başladılar. Ege'nin morali düşük gibiydi. Bana tanımsız bir ifadeyle bakıyordu.
''Ee Hadi gidelim zaman'' dedi Eymen.Sınıftan çıkıp kantine indik.Ben bir kaşarlı tost aldım.çikolatalı sütte alacaktım ama kalmamıştı :( çikolatalı sütü çok severdim.
''Al bakalım Işık hanım''diyerek elindeki çikolatalı sütü uzattı.
''Nereden buldun kalmamıştı hani. dedim
''Sabah almıştım da ortalık karışınca veremedim''.dedi Egeye ufak bir tebessüm edip tostumu yemeye devam ettim.O sırada Burak:
''Işıl şuna bir bak ''dedi ve telefonunu uzattı ve haberde yazan manşeti okudum.
''MERT AKSOY'UN KIZI YENİ SEVGİLİSİ İLE GÖRÜNTÜLENDİ''
selam arkadaşlar :) yukarıya koyduğum videoyu beğenip kanala abone olur musunuz. ben böyle çocuklar görünce gerçekten çok üzülüyorum elimizden de en fazla bu geliyor lütfen abone olup beğenirseniz çok sevinirim :)