Pʀᴇɴs • 9

6.2K 341 478
                                    

Pazartesi

Sabah alarmın sesini duyduğumuzda ilk defa bu kadar sabırsız kalkıp okul için hazırlanmaya başlamıştık, bu gün özel gündü aklımdakileri düşündükçe yüzümdeki gülümseye engel olamıyordum.

Langa ile giyindiğimizde birbirimize bakıp tekrardan çak bakalım yaptık çok iyi görünüyorduk tam kraliyetten kaçmış prenslere benziyoduk.

(Cümlemi skm İEMFÜWÖFİWÇ)

(Cümlemi skm İEMFÜWÖFİWÇ)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Langa'nın giydiği)

(Bir türlü attırmadı amk sanki 18+ o yüzden ss aldım sorry bu da Naruto'nun giydiği

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Bir türlü attırmadı amk sanki 18+ o yüzden ss aldım sorry bu da Naruto'nun giydiği.)

Son olarak elime beyaz eldivenlerimi de giyip Langa'yla aşağı indik, arabaya binerken yoldan geçenler bize bakıyordu. Ne var ilk defa mı yakışıklı görüyorsunuz?

Arabaya  bindiğimizde Langa son sürat okula sürmüştü Allah'tan yollar açıktı da bir kaza bela yaşanmadı, sonuçta bu aptal sabırsız biriydi.

Arabadan çıktığımızda okulun bahçesindeki çoğu kişi bize bakmaya başlamıştı, pelerinimi düzeltip bir prens edasıyla bahçede yürümeye başladığımda bu sefer bizi fark etmeyenler de  bakmaya başlamıştı.

Langa ile okula girdiğimizde öğretmenler odasına çekip müdürün odasına gittik. İçeride Sasuke vardı ve bizi fark ettiğinde gözleri fal taşı gibi açılmıştı.

Sasuke: Bu ne si-

Naruto: Bu gün müdür biiziiiz

Langa'yla gülmeye başladığımızda göz devirip bizi izlemeye başlamıştı.

Naruto: Senin matematiğin iyidir benim yerime sen gir

Sasuke: Matematiğimin iyi olduğunu nerden biliyorsun?

Naruto: H-hiç tahmin sadece

Sasuke bir şeyler düşünse de söylemeyip odayı bize devrederek çıkmıştı öğretmen olmak nasılmış anla bakalım Sasuke efendi.

——

Teneffüs çaldığında herkes sınıflardan çıkıp dolaşmaya başlamıştı.

Naruto: Gel kanka idam karalı verelim şuna

Langa: Niye

Naruto: Eteğini çok çekmiş amk eğilmesem de kıçını görüyorum

Langa: nE normalde bakmak için eğiliyo musun

Öksürme numarası yapıp konuyu değiştirmek için Langa'yı kolundan çekerek tanımadığım öğrencinin omzuna dokundum.

Bana döndüğünde anlık şok geçirip yutkunmuştu Langa'yı da görünce kalbini tutup bir kaç adım geri gitmişti.

Naruto: Eteğini çok çekmişsin indir az

Öğrenci: H-ha

Langa: YOKSA İDAM

Bağıran geri zekalı Langa yüzünden herkes bize bakarken rolü bozmayıp onu devam ettirdim.

Naruto: Langa kılıcımı getir.

Langa arabadan kılıcımı getirmeye gittiğinde ben de öğrenciye bakıyordum. Langa yaklaşık 5 dakika sonra kılıcımla gelince elime alıp öğrenciye baktım, korkmuşa benziyordu.

Naruto: Diz çök şimdi ida-

Öğrenci: İMDAAAAT

Bağırarak kaçtığında ne olduğunu anlamamıştık ciddiye mi almıştı o manyak?

Langa: Kanka kantine gidip masaların üzerine çıkalım

Naruto: Sen varya sen dahisin

Langa: Eh öyleyimdir biraz

Dil çıkartıp dediğini görmezden geldim, Langa'yla kantine indiğimizde yemek yiyip gülüp eğlenen ve sevgilileriyle aşk yaşayan ergenler vardı. Bir anda ortadaki masaya çıktım.

Naruto: Ben bilmem neyin prensi Naruto

Naruto: Matematikten 60 altı alanları idam edeceğim!

Herkes bana doğru dönünce Langa'da yanıma çıktı.

Langa: Fizikten 50 altı alanları da ben idam edeceğim!

Çoğu kişi mal mal bakarken kılıcımı gösterdim.

Naruto: Girmesini istemezsiniz çok acıtır

Kantine Sasuke geldiğinde hemen gözleri bizi bulmuştu, yanımıza gelip indirmeye çalıştığında konuştum.

Naruto: Müdür olan biziz kovulmak istemiyorsan sus

Langa: Kapiş

İkimiz de gülerken anlık dengem bozulmuştu.

——

Bu aralar az bçlüm atmak çübkü sınavlara çalışmak özür..

(ᗒᗣᗕ)՞

꧁Yazar-kun꧂

Müdürüm? | SasuNaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin