Nᴀʀᴜᴛᴏ'ʏᴀ ʏᴀᴋɪʏᴏʀᴜᴢ • 7

6.7K 344 533
                                    

Oylama ile ilk duvara geçen Tanjiro olmuştu, şaplak atmak için de Giyuu.

Giyuu önce elini hazırlayıp Tanjiro'ya baktı herkes pür dikkat onları izlerken Giyuu beklemediğimiz bir anda Tanjiro'ya geçirmişti Tanjiro çığlık atarken gülmemek elde değildi.

Gülmemek için kendimi tutarken Langa kendini tutamayıp gülmüştü, o gülünce diğerleri de gülüp sırayı Langa'ya devretmiştik, Langa kendini duvara dayadığında bu sefer vurucak olan kişi Tanjiro'ydu.

Tanjiro'nun eli o kadar sert değildi büyük ihtimalle işimiz oylamaya kalıcaktı.

Tanjiro Langa'nın poposuna geçirince Langa yerinden bile kıpramamıştı, bizim de mimiğimiz bile oynamamıştı.  Tanjiro dudak büzüp bize bakarken konuştu,

Tanjiro: Oylamaya bence şimdiden geçelim

Giyuu gülüp onaylayınca biz de onaylayıp kimi kurban etsek diye düşünmeye başladık.
Aklıma bir fikir gelince Langa'nın kulağına yaklaşıp fısıldadım.

Naruto: Hazır sıra sende Gojo'yu seçelim hıncını çıkartırsın

Langa dediğim fikirle şeytanımsı gülümsemesini yüzüne takıp beni onayladı.

Naruto: Gojo diyorum ben

Langa: Ben de

Tanjiro: Ben de Gojo diyim bari

Sasuke: Naruto

Gojo: Naruto

Giyuu: Naruto

Durumlar eşit olunca gözler Hinata'ya dönmüştü, Hinata kız olduğu için doğal olarak bizimle oynamayıp izliyordu.

Hinata: Ne?

Giyuu: Gojo mu yoksa Naruto mu şaplaklansın

Hinata'ya masum masum bakmaya başlayıp dudak büzdüm Hinata da dayanamayıp Gojo'yu işaret etti.

Langa'yla zaferemizi kutlarken Gojo duvara yaslanmıştı. Langa ayağa kalkıp Gojo'ya hiç beklemeden sert bi şekilde geçirmişti.

Gülmemem lazımdı hayır Gojo'nun beni şaplaklaması hiç hoş olmaz..

Kimse gülmeyince Langa 2.sini de geçirmişti
Etrafa Gülsenize amk diye bakarken kendimi tutamayıp gülmüştüm.
Langa sıçtın bakışı atarken gülmemi engelleyemiyordum.

Gojo: Hadi geç

Ayağa kalkıp pantolonumu çektim ve duvara yaslanıp kalçalarımı geriye çektim.
Gözlerimi kapatıp dudaklarımı birbirine bastırıp Gojo'nun vurmasını bekledim, Gojo tam vururken Sasuke onu durdurdu.

Sasuke: Dur

Gojo: Ha?

Sasuke: Sıranı bana verir misin

Langa & Reki & Naruto: nE

Gojo: Oluur

Gojo çekilirken yerine Sasuke gelmişti, siktir neden ben?!
Langa'ya beni kurtar diye bakış atarken onun eli ayağı birbirine girmişti.

Sasuke'nin ağzından,

Naruto'ya sinirliydim geldiğimden beri bana garip davranıyordu ukala herif, bu son yaptığından sonra zaten daha da sinirlenmiştim. Madem kafama basketbol topu atıyorsun özür dile ama şimdi bunun acısını çıkartıcaktım.

Ellerimi birbirine sürtüp Naruto'nun kalçasına sertçe vurduğumda inlemişti.

Naruto: A-AAAH!

Yutkunup etrafıma bakarken herkes gülmemek için ağzını kapatıyordu, demek 2. tura kalıyorduk ha?

Gülümseyip bu sefer öncekinden daha sert vurdum Naruto çığlığa yakın bir ses tonunda inleyince nedensizce yükselmiştim.
Ama gene kimse gülmemişti, bu son turdu ellerimi hazırlarken Naruto konuştu.

Naruto: Pes ediyorum!

Tanjiro: Pes hakkını önceki oyunumuzda kullandın qes

Naruto ofurdarken sırıtıp beklemediği bir anda öncekinden daha sert bi şekilde kalçalarına vurdum, bu sefer çığlık atmıştı ve Reki kendini tutamayıp gülmeye başlamıştı.

Onun gülmesi ile herkesin ciddiyeti bozulmuştu, toplu kahkaha atarken ben de onlara katılıp Naruto'ya baktım garibimin kıçı şu an nasıl yanıyordur..

Naruto'nun ağzından,

Kalçalarım adeta yanıyordu hayvan herif bütün hıncını benden çıkartmıştı bildiğin, doğrulduğumda ona kızgın gözlerle baktım ama o acımasız bi şekilde gülüyordu.

Naruto: Film izleyelim artık

Hinata: Oluur

——

Herkes oturmuş film izlerken ben götümün acısından rahat duramıyordum üstüne üstelik aptal Sasuke'yi yanıma atmışlardı.

Sevdiğim bi film olduğu için ilerleyen dakikalarda acıyı umursamadan filme dalmıştım, yavaş yavaş uykum gelirken gözlerimin kapandığını hissedip kendimi uykunun kollarına bıraktım.
——

AGAAA BEE WŞFMWĞFÖWŞFÖWİE

♡'・ᴗ・'♡

꧁Yazar-kun꧂

Müdürüm? | SasuNaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin