Sasuke ile birlikte oluşumuzun üstünden 1 hafta geçmişti ve bu 1 haftada bana durmadan mesajlar atsa da cevap vermemiştim çok utanıyordum..
Sadece Sasuke değil diğerlerine de cevap vermiyordum.
Sasuke:
Artık şu mesajlara bak!Sasuke:
Canımı sıkmaya başlıyorsunSasuke:
Hadi ama?Sasuke:
Peki sen bilirsinSadece görüldü atıp telefonu koltuğa attım, neden bu kadar normal davranabiliyordu ki özellikle beni hatırlamıyorken? Lise'de ki anılarımızın hiç birini hatırlamıyordu..
Yaklaşık 2 saat sonra kapı çalınca kendimi düzeltip kapıyı açtım, gelen Sasuke'ydi kapıyı açmamla içeri girip kapıyı kapatmıştı.
Ne diyeceğimi bilmeden bakarken beni tutup duvarla arasına aldı.Sasuke: Amacın ne?!
Naruto: Utanıyorum
Sasuke: İçkiliydik oldu bitti işte!
Sasuke: Unut
Gözlerim dolmaya başlamıştı, eminim ki o çoktan unutmuştur zaten unutmakta üstüne yoktu.
Sasuke: Naruto?
Elini çeneme koyup kaldırdığında ağlamaya başlamıştım.
Naruto: Hiç bir şeyi hatırlamıyorsun
Naruto: Lise'deki anılarımızı
Naruto: Sana olan hislerimi
Naruto: HİÇ BİRİNİ!
Beni kendine çekip sarılırken ben de ona sarıldım cidden buna çok ihtiyacım vardı.
Kafamı göğsüne gömüp ağlarken saçlarımı okşamaya başladı.Naruto: Birlikte çektiğimiz fotoğraflar hâlâ duruyor!
Sasuke: Tamam bebeğim sakin ol
Saçlarımdan öperken daha da rahatlamıştım.
Sasuke: Bana o fotoğrafları gösterir misin?
Başımla onayladım çünkü hatırlamasını çok istiyordum.
Birlikte odama çıktığımızda fotoğraflarla dolu olan kutuyu çıkartıp Sasuke'yle birlikte olan fotoğraflarımızı göstermeye başladım.Sasuke: A-ama sen çok değişmişsin Naruto
Sasuke: ben çıkartamadım..-
Eh biraz haklıydı o zamanlar sivilceli diş telli ve kısa saçlı bir çocuktum, Sasuke fotoğrafları karıştırırken gözleri dolmuştu.
Sasuke: Çok üzgünüm Naruto
Sasuke: Anlayamadım Güneş'im
Dediği son cümlede kalbim pır pır ederken utanmıştım.
Sasuke'nin ağzından,
Konuya açıklık getirirsek Naruto lise yıllarında bana aşıktı ve ben de ona bir şeyler beslemiyor değildim, ama benim son senem olduğu için mecbur ayrılmıştık.
İlk 2 sene onun özlemiyle geçmişti diğer seneler biraz daha iyiydim, şehirden taşındığımız için Naruto'nun yanına gitme gibi bi şansım yoktu.
Bu yüzden her okula gelişinde bana sert davranıyordu, şimdi onu bulmuşken tekrar kaybetmek istemiyordum.
Sasuke: Özür dilerim
Naruto: Ne için
Sasuke: Her şey için
Yanına oturup ona sarıldığımda o da bana sarılmıştı.
Sasuke: Öpebilir miyim?
Sorduğum soruyla Naruto kızarmıştı, tabi sormam biraz romantikliği bozsa da birlikte olmamızın ardından benimle bir daha konuşmamış, görüşmemişti.
Bunda da böyle olmasını istemiyordum.
Naruto başıyla onaylayınca gülümseyip ilk yaş akan gözlerinden öpüp göz yaşlarını sildikten sonra yavaşça ve narin bir şekilde dudaklarından öpmeye başladım.Bana karşılık verdiğinde elimi beline koyup kucağıma çektim, öpüşmemiz yavaştan alevlenirken ellerim vücudunu keşfe çıkmıştı bile.
Biz öpüşmeye daldığımız sıra odanın kapısı açılmıştı, ardından da bir çığlık duymuştuk.
Reki: YA YETER ANASINI SİKİYİM GENE Mİ AMK
Reki: HEP BEN GELİRKEN SİKİŞİN ZATEN
Reki: WTF AMINA KOYAYIM
——
Reki üzümlü kekim...
PEMFÜWÖFÜWFMÜQ
꧁Yazar-kun꧂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müdürüm? | SasuNaru
FanficÖhm işte şöle oluyo bu Naruto'nun milattan önce kıçını kestiği bi saske vardı sora şans eseri onun new müdürü oluyo işte bu kadar ŞAMDĞAMFİAÖD Uke: Naruto Seme: Sasuke