------Megismerkedés------

298 11 0
                                    

Az apukám mellett álló férfi elénk lépett és oda nyújtotta felém a kezét illedelmesen .

- Rob Gallagher vagyok , és te bizonyára Bella vagy . Nem igaz ?- Mondta egy kedves mosollyal egybe kötve apukám régi barátja .-
- Igen én lennék . - Mondtam vissza válaszolna , és én is egy kisebb mosolyt húztam az arcomra . -

Miközben apukám régi barátja be mutatkozott az anyukámnak , közben én egy kicsit jobban szét néztem az itteni tájképre . Kicsit furcsa volt ez még nekem , mivel is már a jó 20 órát koptathatta itt az óra járása de még mindig úgy ragyog fent a nap az égen mint ha oda lenne tapasztva az ég tetejére . De még hogy csak ez lenne itt a furcsa , ami még ennél is jobban zavart engemet az a kellő fokú hőmérséklet . Olyan nap forró sított meleg van itten hogy azt hittem hogy most égek el . Úgy éreztem magamat mint ha egy szauna világba léptem volna be , amiből egy könnyen nincsen kiút vagy sehol sincsem egy exit felirattal díszített zöldesen pislákoló lámpa sem . Mindent egy-egy trópusi fa díszített , hát meg is értem hogy itt más fa nem igen élhet meg ebben a vadító melegben . De mondjuk a várost körül ölelő hegyek nagyon is el vitték az én figyelmemet . Gyönyörűek voltak ahogy a várost körbe ölelve állnak egymás mellett . És meg is akadt a szemem az ott lévő növény világon is , végre nem csak trópusi fák találhatók itten .
Ahogy bambultam bele a tájba úgy egy kezet éreztem a vállamon és anyukám gyöngyöző lágy hangját .

- Mehetünk kicsim ? - Kérdezte vidáman tőlem anyukám .-
- Persze ! - Feleltem vissza kedvesen anyukámnak .-

Apukám már elő is készítette az autót az induláshoz , és akkor gyorsan mi is beszálltunk anyukámmal a kocsiba . Ami szemet szúrt nekem az egész utazáson az az volt hogy egész végig egy feketés kocsit után mentünk . De nem is tettem ennek nagy jelentőséget , úgy gondoltam hogy majd valahol le tér vagy talán egy utcában fogunk lakni az előttünk haladó feketés kocsi tulajdonosával . Hát rá is hibáztam ! Amikor meg láttam hogy egy utcának mondható helyre térünk be akkor már tudtam hogy egy utcában fogunk élni a sofőrrel . De amikor be értünk annak az utcának vehető helyre akkor meg láttam hogy csak két ház áll ottan és az is közel egymás mellett . A két házat körbe vette egy kisebb füves rét és rengeteg nem trópusi fa is , aminek nagyon meg is örültem . De ami még mindig zavaros volt hogy miért állnak ilyen közel egymás mellett a házak . Mondjuk a két ház is nagyon szép volt mivel mind a kettő egy kellemes szeretetben gazdag hangulatot árasztott magából , és a stílusuk sem volt egy kutya ! Egyszer csak a fekete kocsi leparkolt az egyik ház elé , mi pedig a másikhoz . Mikor meg hallottam hogy a feketés kocsinak már a motorja sem búg akkor rögtön a szemeimet az ablakhoz tapasztottam . De hála az istennek egy ismerő férfi szállt ki az autóból , nem más mint az apukám régi barátja aminek meg is örültem egy kicsit mivel akkor a szomszédaink ismerősök lesznek nem egy csapat vad idegen ember . Mikor mi is ki szálltunk a kocsiból akkor oda lépett hozzánk apukám barátja.

- Remélem meg fog felelni itt minden . - Mondta egy nyugodt kedves hanggal apukám barátja .-
- Persze hogy minden meg felel Rob ! Csodaszép a hely . - Mondta apukám vidáman és közben a tájban gyönyörködött két barnás iriszével .
- Akkor hagylak is titeket meg ismerkedni az új otthonotokkal . De majd később ha nem lesz baj akkor át jövök a családommal egy kicsit jobban meg ismerkedni mindenkivel . - Mondta mosolyogva és közben a háza felé bicentett a fejével . -
- Persze ! Nyugodtan gyertek bármikor hozzánk . - Mondta apukám vidáman a barátjánka .-
Ezzel a mondattal el is köszöntünk apukám barátjától és be sétáltunk a házba ami egyszerűen káprázatos volt ! Volt egy kisebb modern hatása de még is régies , valami elképesztő a látványt nyújt minden nézetből figyelve . Én rögtön be is vettem az irányt a szobám felé amit egy sötétebb fa ajtó takart . Be nyitottam a szobám ajtaján és egy gyönyörű francia ágy fogadott előtte pedig egy puha mű szőnyeggel és egy fehéres krémes kandallóval ami egyszerűen egy remek hangulatot nyújtott a szobának . De ne felejtsük ki a szobából az elmaradhatatlan közepes teraszt sem . Ahogy ki pillantottam a teraszról a kinti természet tájra , úgy olvadt is el a szívem a gyöngyöző látványtól . Pont akkor léptem ki mikor a nap már az utolsó perceit ütötte és már hajtotta le fejét egy kisebb álomra . És ezt az álmot még egy narancsos lilás szín játékkal dobta fel az égen . Mikor már percekig kémleltem az eget akkor már észbe kaptam hogy már tisztára besötétedett . De még ekkor is fenomenális látványt játszott az ég , mivel is ahogy a hold járása egyre feljebb lépett , úgy a csillagok fénye is feljebb és feljebb lépett a sötétedő kék égen . De ezt a tájba merülő pillanatomat egy autó búgasa zavarta meg , ami minnél minnél intenzívebb lett . Egyszer csak egy sötét kék Tesla gurult be a másik ház elé , amiből egy ismeretlen ember szállt ki . Próbáltam feltűnés mentesen egy kicsit oda hajolni hogy meg láthassam ki is ez a rejtélyes idegen , de amennyire ügyetlen vagyok úgy meg is látott engem és felém fordította arcát az idegen . Percekig szemsztek íriszeim az idegen íriszeivel mikor is meg láttam hogy ajkát szóra akarná nyitni . Én abban a pillanatban be futottam a szobámba és egy gyengéd mozdulattal be csuktam a terasz ajtómat is . Egy kisebb részen ki figyeltem teraszom üveges ajtaján mikor is meg láttam hogy az idegen a teraszom felé közelít nem is egy hevesen . Mikor ide ért teraszom részéhez , akkor egy kisebb ki szűrődő fény borította meg az idegent . A fejemet feljebb húztam hogy meg lássam két befelé figyelő íriszét . A két írisze egy zöldes játékot játszott el csillogva pupillái mellett . Minél jobban közelített a teraszom ajtajához az idegen , de egyszer csak egy hang ütötte meg a fülét és gyorsan oda kémlelt .

N.L.

Remélem tetszett a mai rész is !
Holnap jövök a következő résszel .
És ahogy szokott lenni , legyen szép napod ha ezt most olvasod !💛

Tiltott kapcsolat Where stories live. Discover now