{ Bella szemszöge }
Ahogy említettem úgy le is dobtam fáradt testemet . Egy jó ideig csak a falat bámulatam és egy kisebb mosoly húzódott arcomra attól a gondolattól hogy mennyire rosszul is indult ez az egész Los Angelesbe való utazásom , és milyen jó vége is lett . Valahogy itt minden teher le is esett a vállamról , valahol a szívemben úgy érzem hogy ez itt már az otthonom .
De ezt a kisebb visszagondolásomat egy telefon csengés szakította félbe . Rá nézve telefonomra úgy egy ismeretlen számot jelzet ki nekem aki pont ebben a minutumban egy beérkező hívással ajándékozott meg engemet és a telefonomat .
De úgy éreztem hogy ez a szám nem is annyira ismeretlen mint amennyire ezt én hiszem . Mint ha ezt a számot már láttam volna valahol , és nem is egyszer .
Meg tekintve a szám első három számait úgy realizálódott bennem hogy miért is lehet oly ismerős ez a bejövő hívás számomra . Az ismeretlen szám első három száma az Angol királyságot jelölte , de azon belül is ha jók a megérzéseim akkor Londont jelöli e szám első számai .
E tudadtól vezényelve fel is kaptam az ismeretlen Londoni számot . Mikor pedig meg hallottam a telefon túlsó végén ülő hangját akkor egy kisebb sokk ért engemet . De ezt a sokkot inkább egy öröm sokknak tudnám leírni .
- Szia Bella ... - Felelte a telefon másik oldalán lévő személy . -
- Sean te vagy az ?! - Kiáltottam fel egy örömteli sikolyal hangomon . -
- Ennyire könnyen fel tudtad ismerni az EX barátaid nevét ?! - Felelte egy kisebb durvasággal a lány .-
- Milyen ex barátaim ? - Nevettem fel a lány fennhangú fel mordulására .-
- Hát mivel mondjuk se szó , se beszéd nélkül itt hagy minket a kedves Bella Taylor ?! Talán ezért nem ! Mivel még egy SMS-re is lusta voltál hogy legalább tájékoztassad a legjobb barátaidat . - Felelet dühösen Sean . De valahol igaza is volt neki , mivel nem is írtam nekik pedig kellett volna . De valahogy ez az egész ki is ment a fejemből .-
- Igazad van Sean , de tudod itt még nagyon sok a dolgom . Az új iskola , az új emberek , szomszédok és egyéb szenvedéseim amik tudod nem fogják meg oldani magukat . - Feleltem Seannak egy kedvesebb hangnemben .-
- Hát pedig azért egy pasit tudtál közé rakni ! De erre is van biztos egy remek kis kifogásod , mint mondjuk mindenre ! - Felelte Sean még idegesebb hangnemben .-
De az igazat meg valva ez nem is kicsit kezdett már rosszul esni számomra , mi az hogy közé szorítani ?! Aidan nem egy tárgy akit csak úgy elő kapok és minden rendben lesz .
- De tudod mit , most a ki magyarázással most nem is kell bajlódnod mivel el mondom helyetted Bella módra . Hát akkor hol is kezdjem .... ohh már tudom is ! Mindenkit szeretek kihasználni , kontrolban tartani és még le is szarni a fejüket . De azért ez mellé kell nekem egy pasi hogy őt is tudjam rángatni ahogy én akarom . - Mondta e mondatokat egy kisebb pláza cica hangon Sean .-
Valahogy az egész már annyira rosszul esett hogy már akaratlanul is el kezdtem sírni az egészen . Pedig tudtam hogy erősnek kell lennem , de valahogy ez az egész meg borított engemet a semmibe . A legjobb barátom mindennek le hord engemet , pedig nem is ártottam neki az ég világon semmit sem .
Kívülről valahogy úgy nézhettem ki mint akinek szemeit ki kaparták a madarak és ezért ennyire vér vörös . Szemeimből csak egyre jobban áradtak a minél jobban hulló sós könnycseppek . Úgy éreztem hogy össze fogok esni a fájdalomtól ebben a pillanatban .
N.L.
Sziasztok !😃
Itt is lennék a mai napi résszel , valahogy újra a jó kis időbeosztás okkal ( amik nincsenek , mivel azt sem tudom hogy 1 perc múlva mit is fogok csinálni ) ekkora tudtam rakni az írást .
De ebben mondjuk közbe játszhat az is hogy újra vissza kell állnom a rendes oktatásra és újra láthatom "szeretett" sorstársaimat .
És nektek hogyan megy az oktatás ?
Vissza térve , holnap jövök a következő résszel .
Addig is legyen szép napotok !💛
KAMU SEDANG MEMBACA
Tiltott kapcsolat
Romansa✨ Sziasztok remélem tetszeni fog majd a sorozat ✨ ✋ A helyesírási hibákért már most hatalmas elnézést kérek ✋ A történet egy lányról szól , aki Londonból Los Angelesbe költözik . Los Angelesben pedig új életet kezd szüleivel . Innen kezdődik történ...