------ A szomszéd fiú ------

312 12 0
                                    

A hang felé kémlelt az idegen amit én is ugyan úgy tudtam hallani . De védelmemre szóljon hogy ha nem akartam volna is hallodtam volna , mivel a teraszom üveges ajtaja nagyon vékonyka és ott nagyon könnyen át halladszódtak a hangok és a zajok is . De mondjuk hallani szerettem volna minden féle képpen a kommunikációt , mivel meg akartam tudni ki ez a rejtélyes Teslás idegen .

- Fiam ! - Jött abban a pillanatban a teraszomhoz egy anyukám korosztályú nő .

Magamban már rég cikáztak a gondolatok , mivel nem igazán akartam hogy a teraszomból egy galamb átjáró legyen . De mondjuk ki akarná hogy az éj leple alatt két ember is ott legyen a teraszán , szerintem nem sok ember . Hát eddig remekül indul az itteni életem mondhatom ! Összegezve az egészet , két ember beszélget a teraszom ajtaja előtt , én pedig kedvesen ki hallgatom őket . Mondjuk lehet hogy itt Los Angelesben ez ilyen minden napos , elnézést minden éjjeles dolognak számít ! Hát ha az , ha nem engem ez eddig nem igen vett meg mondhatom .

- Fiam , mit keres itt a szomszédban ? - Kérdezte érdeklődve a hölgy a fiától , és közben egyik szemöldökét hosszasan fel vonta .-
- Hát mivel vagy valaki be tört ide vagy meg jöttek ennek a háznak a tulajdonosai . - Mondta a fiú egy komoly nézést vetve közben anyukájára . -
- Hát nagyon vicces vagy fiam , de inkább most gyere mivel apád szeretne velünk valamiről beszélni . - Miközben mondta a hölgy a fiának addig egy kedves bólintást vetett a szomszéd házra .-
- De .... mindegy menjünk anyu . - Mondta egy kicsit letörve az idegen fiú .

És ezzel el hagyták a teraszomat , mikor el hagyták teraszom utolsó deszka darabját is akkor egy hatalmas megkönnyebbülés fogott el engemet . És ezzel a megkönnyebbüléssel össze vetve fel kapartam magamat a kis szűkös helyről ahová el bújtam a fiú látó köre elől . Rögvest el is kezdtem meg indulni , de nem is akár hová vezettek első lépéseim mint az új ágyamhoz amibe mára már öröm könnyekkel dőltembe . Nem is tudom mennyi ideig bámultam a fal színeit az ágyamból le dőlve . De valahogy a mostani " fantasztikusnak " mondható napom után már ténylegesen mindennél érdekesebb volt a krémszínű falam tétlen bámulása . Valahogy már kezdtem volna le hajtani két fáradt íriszemet , mikor is apukám be toppant az ajtómon nagy hangerővel feltekerve .

- Vendégeink jöttek ! - Mondta nekem vidáman , mikor is meg látta hogy én csak az ágyamon szétterülve bámulom a falat .
- Kicsim minden rendben ? - Kérdezte apukám féltve tőlem , és ezzel a kérdéssel egybe kötve mellém ült az ágyra .
- Persze apu , minden rendben van . Csak adj egy kis időt hogy össze tudjam magamat szedni , és el készülődni . - Mosolyogtam rá apukámra és közben fel is álltunk mind a ketten az ágyról . -
- Akkor várunk majd lent . - Mondta nekem apukám , és ezzel a mondattal ki is lépett a szobámból .-

Elkezdtem készülődni , de ne hogy azt higgyétek hogy egy ilyen kolibrivel megegyező km/órás sebességgel . Inkább egy ilyen lassított felvétel szinten lehettem . Mivel nem is igen volt kedvem ilyenkor le menni , de inkább az játszott nagyobb szerepet hogy nem akartam le menni a vendégekhez , mivel nem igazán ismerem őket . Még hogy nem igazán ?! Nem is tudom hogy most kik is lehetnek most itt nálunk . De hát ha várnak engem le akkor le kell mennem , nem igen akarok ebből veszekedést fűzni úgy hogy inkább le megyek a vendégekhez . Fel kaptam a telefonomat és ki nyitottam sötét fa ajtómat . Mikor le értem meg láttam a szüleimet és az apukám barátját , meg még egy hölgyet is apukám barátja mellett .

- Jó estét ! - Köszöntöttem illedelmesen a vendégeknek . A kis köszöntésem mellé még szúrtam egy erőltetett mosolyt is , hogy legalább egy kicsit vidámnak tűnjek . -
- Szerveusz Bella , én Lauren Gallagher vagyok az apukád barátjának a felesége .- Lépett elém egy kedves szőke hajú hölgy akit rögvest fel is ismertem a teraszomról , még jó hogy ő nem látott meg úgy mint a fia .

Úristen a fia ! Remélem nincsen itt , vagy legalább csak nem fog engem fel ismerni . Áhh biztos nem fog engemet fel ismerni , mivel is nagyon sötét volt kint és mondjuk bárki lehetett a mi házunkban . Jézusom fel fog engemet ismerni , hát remek első benyomás lesz elé . Mondjuk már meg sem kellene magamon lepődjek hogy ilyenek történnek velem , ez már ilyen átlagosnak vehető szituáció számomra . Abban a pillanatban meg szólalt a házunk csengője , amire én rögvest elkezdtem remegni . A gyomrom egyszerre csak össze szorult és elkezdtem nagyon is pánikolni magamban . De biztos nem nekem fog kellenem kinyitni az ajtót , majd biztos az anyum kinyitja és akkor én gyorsan fel fudhatok és széklet rekedésve hagyatkozva fenn maradni a szobámban . Tökéletes lesz ez a terv !

- Úgy hallom valaki csengetett .- Mondta apukám az ajtóra nézve , és egyszer csak finoman meg fölött engemet .-

Az egész életem le forgott előttem mikor az apukám megbökött engemet . De én úgy tettetve mint ha szobor lennék csak úgy ott maradtam . De mondjuk nem is tettedtem hanem inkább a félelemtől lefagyva nem tudtam mozdulni , vagy csak mind a kettő egyszerre . De ezen nem volt sok időm gondolkodni mivel is az apukám oda szólt nekem szolídan .

- Bella , nyisd ki lécives az ajtót . - Mosolygott rám közben kedvesen rám .-
- Persze , persze már is ! - Mondtam egy kicsit hadarásban és egy erőltetett mosollyal az arcomon .-

Mikor már majdnem oda értem az ajtóhoz akkor kábé el mondhattam magamban vagy öt teljes imádságot hadarásban , egyszerre . De ugye bár egyszer ki kell nyitnom azt az ajtót . És ezzel a mondattal magamban minden erőmet össze kapartam abban a percben és ki nyitottam az ajtót . Ahol nem más mint a fiú ált , teljesen előttem élet magasságban .

- Úgy látom hogy meg tudjuk egymást ismerni is , nem csak a teraszodon keresztül figyelhetjük egymást szellem lágy . - Mondta egy kisebb nevetéssel egybe kötve . -
Én nem is igen tudtam semmit sem szólni , úgy hogy csak az addig lehajtott fejemet felhajtottam hogy egymás iriszébe tudjunk nézni .
- Akkor én szerintem be mutatkozom , ne hogy csak úgy ismerj engem mind aki a teraszodon ólálkodott nem rég . Aidan Gallagher vagyok ! - Nyújtotta a kezét felém egy gyenge mosollyal egyben .
- Bella Taylor , örvendek Aidan a szerencsének . - Mondtam Aidannak és közben én is oda nyújtottam a kezemet neki .-
- Nekem szerencse Bella ! - Ráztunk közben kezet , de addig is  egész végig egymás íriszében merengtünkel nem is kis ideig . Mikor is az apukám oda lépett hozzánk . -
- Most hogy szerintem meg ismertétek egymást , engedjük be Aidant ne hogy ő kint fagyjon meg . - Mondta apukám nagy nevetéssel , közben a többi felnőtt is nevetve figyelte a nem is kicsit számunkra kinosodó jelenetet . De azért mi is egy kisebb kínos nevetést fel húztunk az arcunkra .

N.L.

Remélem tetszett nektek a mai rész is !
És ezen a mai húsvét hétfői napon kívánok mindenkinek kellemes húsvétot ! És ahogy már meg szokott lehet holnap jön a következő rész is ! 💛

Tiltott kapcsolat Donde viven las historias. Descúbrelo ahora