Cafede Buluşma

12 1 0
                                    

- Elissanın Ağzından -
Sabah Saat 10:00
Mutfağa geçmiş konfleksimi çıkarmak üzere dolaba yöneldim. Leopar Pjamam ve Siyah Atletim ile dünya prensesiydim. Kahvaltımı yapıp. Odama duş almaya gittim. Duştan çıkar çıkmaz dolaba doğru yöneldim. Binevi öğlen yemeğiydi. Dar siyah eteğimi ve siyah sandaletlerimi giyindim. Üzerine bol salaş bir gömlek giyindim saçlarımı düzleştirip. Eyeliner ve parlatıcı ile kombinimi tamamladım. Dıt dıtt.
" Hazırmısın Seni Almaya Geliyorum :") "
Kapıya çıktım idile gideceğimi söyledim. Gale beni aldı ve cafeye vardık.
- Buraya niçin geldiniz ?
- Biz aslında yurtdışında okuyorduk. Ama babalarımızın işleri dolayısıyla Türkiyeye geldik. Ya sen ?
- Benim babamın binası Karakalem stüdyosu oldugu için mecburiyetten :)
Garson :
- Ne alırdınız Efendim ?
- Ben bir waffle ve latte alayım mümkünse bol köpüklü olsun
- Bende aynılarından. Dedi bay yakışıklı.
Wafflelarımız geldiğinde ben bir lokma aldım.
- Sana birşey sormam lazım. Aslında ş-şey seni gördüğümden beri ç-çok hoşlandım. Ve zaman geçtikçe ş-şey aş-şık oldum. Benimle ç-çıkarmsın ?
Nefesimi tutmuş o çılgın çocuğu dinliyordum.
- Aynılarını  bende  hissetmiyor değilim. Ş-şey evet.
- anlamadım ?
- evet diyorum şapşşik ! :) deyip boynuna sarıldım. Wafflelarımızı bitirip hesabı ödedikten sonra sinemaya gitmek üzere yola çıktık.
Romantik bir filme girdik. Filme başlayalı 15 dk olmuştu ki ben başımı galein omzuna yasladım. Ellerimiz birbirine bağlanmıştı.
- Seni Seviyorum.
- Seni Seçtim Pikaçuuu ♥♥
Filmin bitmişti. Çıkışta saatin 05:00 oldugunu gördük. Beni eve bırakmak üzere arabaya atladık.
- Görüşürüz Prensesim :) ♥
- Görüşürüz Prensim ♥♡ diyerek yanağından öptüm. Ve idilin yanına doğru yol aldım.

-İdilin Ağzından-

Evde tek olduğumdan dolayı yatağıma oturdum. Hemen laptopumla nutellamı alarak faceme girdim ve her zaman ki gibi mesajlar bildirimler vs ile şeyler derken haftalardır arkadaşlık isteği gelmemişti ve 1 tane istek  vardı. Hemen açtığımda laptopu sertçe kapatmam bir oldu. Çünkü Starbucks ta üzerine kahve döktüğüm aptal bana arkadaşlık isteği göndermişti. Aptal işte ne beklersin.

Laptopu kenara koydum ve nutellamın dibinide yedikten sonra mutfaga indim. Nescafe mi yaptım ve televızyonda olan romantik komedi filmini izlemeye koyuldum. Filme odaklanamıyordum. Bana neden arakadaşlık isteği gönderdi diye sabahtan beri düşünüyordum. Ve bu düşüncelerden ayrılmama bir kapı sesi yardım etti. Kapıya bildiğin uçarak atladm ve açtığımda mutluluktan uçaçak bir Elissa gördüm. Ve hemen boynuma sarıldı. Bende sım sıkı sarıldım ve herşeyi anlatmak için hemen odamıza çıktık. Elissa hızını tutamadan hemen yatağın üzerine zıpladı ve 'çoook mutluyummm İdillllll' diye bağırmaya başladı. Ben noldu bakışı attığımda 'GALE İLE ÇIKIYORUZZZZ' öyle bir bağırmıştı ki sanırım komşularda duydu. Yatakta zıplayıp oturdu. Eline laptopumu aldığında birden çığlığı bastı. Ne olduğunu anlamak için yanına gittiğimde Joshun arkadaşlık isteğini gördüğünü anladım. 

Hemen profiline girdi. Profilde sevgilisi olduğunu umduğum bir kız vardı ve elini omuzuna atmıştı. Sinirlenmiştim. O kız kim ki yanında duruyor.  Noluyor o kıza be. Sorta bak gözükmüyor bile. Birde gülümsemiş napıyorsun kızım nasıl gülümsersin ona. Heyy ben ne düşünüyorum böyle. Saçmalama idil sanane ondan pardonda sananeee. O seni küçük düşürdü unuttun mu salak kız. Ben kendi iç sesimle konuşurken gözüm Elissaya kaydı ve isteği benim yerime kabul etti. Ve yüzüne salakça bir gülümseme koyup kaçmaya başladı. Arkasından hızla koşarken hızımı alamadan merdivenden yuvarlandım. Bir bu eksikti. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu ve en son gördüğüm ise Elissa'nın biri dokunsa dökülecek göz yaşlarıydı.

♥ Hayatın Gerçekleri ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin