Karakalem Dersi - Okul Hayatı

19 1 0
                                    

-İdilin ağzından-
Neden o çocuktan nefret ediyordum ? Ona aşık oluyor olabilir miydim ? Kendime bu soruları defalarca sordum ama her seferinde olumsuz cevap veriyordum kendime. Elissa bana bir broşürden bahsetmişti. Bu aralar bunalım takılıyordu. Kafamdakilerle konuştuğumdan ne dediğini yarım yamalak anlamıştım. Sanırım bir indirim broşürüydü karakalem için. Bence bu onun için iyi bir fikirdi sonucta bir şeylerle uğraşması onu bunalımdan çıkarabilirdi. Peki ya ben kafamdakilere nasıl cevap verecektim ?
-Elissa nın ağzından -

Karakalem indirim broşürü için bildirilen telefonu aramak üzere çantamdan çıkardım. 0 5** *** 7**

-Alo İyi Günler Ben Karakalem İndirim Broşürü İçin Aramıştım.

- Evet. MERHABA tam yerindesiniz. Adresi telefonunuza göndereceğiz. Kayıtlr için gelebilirsiniz.

- Pekala. Çok teşekkür ederim.  İyi günler . Görüşmek dilegiyle.

Hazırlanmak üzere odama çıktım. Altıma yırtık siyah kotumu. Üzerime salaş gömleğimi giyindim. Saçlarımı sıkı bir topuz yapıp , eyeliner çekip çıktım. Taksi beklerken yanıma bir beyfendi geldi. Takside geldi ben sarı taksinin kapı kolunu tutunca bir anda o bey ile ellerimiz üst üste geldi.

-Pardon Nereye Gidiyordunuz ?

- Bir Sapık Olmadıgınızı Ve Beni Takip Etmeyeceğinizi Nereden Bilebilirim ?

- Karakalem stüdyosuna giden birisi için fazla ukalasınız hanımefendi.

- aaaa !  Sizsiniz ukala. Bi dk siz nereden biliyorsunuz oraya gittiğimi ?

- AHAHA o kadar saf diğilim hanımefendi. Broşür elinizde. Ben Gale. Karakalem Stüdyosunda çalışıyorum.. size yardımcı olabilirim.
Taksi şöförü ordan bize kızgın bir bakış attı bizde hemen taksiye atlayıp adresi verdik..
- Memnun oldum Gale. Ben elissa. Umarım iyi anlaşırız  :)

- idilin ağzından -

Dertleşmem gerekiyordu. Ya da beynimi boşaltmam.

Elissanın telefonu kapalıydı. Bir cafeye gidip onun kurstan çıkmasını beklemeye başladım.
-Elissa nın ağzından -

Gale ile aynı binaya girdik. Bana kayıtlarda yardımcı oldu. Çok şeker çocuktu. Gale bana çalışacağım odayı gösterdi herkesin kendine özel odası vardı. Dıttt dıtttt.

- Alo Aşkım .?

- Elissa bebeyim ben karşıdaki cafede seni bekliyorum dertleşmemiz lazım.

- Tamam idil. Geliyorum.

Telefonu şeffaf çantama koyup.

- Gale ben odanın anahtarını alsam da yarın kursa başlasam ?

-Tabi ki oda senin odan :') buda telefon numaram.

- Tamam görüşürüz :)

- Görüşürüz canım. :")

Oha resmen bana canım demişti -_- acaba yüzünün ortasına çaksamıydım bi tane ? !

Yok yok neyse. İlerlerken cafenin önünde oturan idili gördüm.

- Canım neden ağlıyorsun ? :'(

- Elissa ne yapacağımı bilmiyorum... sağa gitsem uçurum sola gitsem uçurum. Sana ihtiyacım var diyerek boynuma sarıldı.

- Bir tanem o güzel gözlerinden kiö yaş akıtmana sebep oluyorsa onun gözleri çıksın. İkimiz aynı anda gülmeye başlamıştık. Taksi çağıracakken. Gale in binadan çıkıp yanımıza geldiğini gördük. Hanımlar atlayın arabaya nereye gidecekseniz hemen bırakayım :)

-Pekala.Dedim

Migrosuda geçince eve yaklaştıgımızın farkına varmıştım. Gale teşekkür etmek üzere omzuna vurdum. Gale elimi elinin içine alıp elime bir kağıt tuttuşturdu. Gülümsedim. Görüşürüz prenses dedi bende görüşürüz diyerek idille beraber eve çıktık. Elime tuttuşturdugu kağıdı okumak üzere lavobaya gittim. Kağıtta "Benimle Bir Yemek Yemeye Ne Dersin ? Yarın Saat 14:30 da cafeye gel :) ♥ "Hemen telefonumu çıkarıp Gale e mesaj attım. " bu bir çıkma teklifi mi ? "

" Nasıl algılarsan ;") " diye 5 dk sonra mesaj geldi. Hazırlanmam gerekiyordu. Lavobadan gülerek çıktım. İDİL

- Kızım lavobadan gülerek çıkan ilk varlıksın dedi ve aynı anda güldük. Ona herşeyi anlattım. İdil bana içindekileri döktü ve biraz olsun rahatladığını söyledi.

YARINI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORDUM.

♥ Hayatın Gerçekleri ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin