Okul çıkışında Elissa ile Starbucks tan kahvelerimizi almak için yola çıkmıştık. Ben müzik dinlerken Ellisa telefonuyla uğraşıyordu. Koca sokakta uzaktan bile belli olan Starbucks a sonunda varmıştık. Her zaman ki kahvelerimizi söyledikten sonra boş olan masada biraz oyalandık. Saat o kadar çabuk geçmişti ki farkına bile varmamıştık. Tam 1 buçuk saattir sohbet ediyorduk. Ve benim kahvem bitmemişti çünkü en büyük boy almıştım. Yolda içerim diye içimden geçirmiştim ki kahve karşımda ki kişiye tamamen dökülmüştü.
Elissa telefonundan kafasını kaldırdığıda gülmemek için kendini zor tuttuğunu yüzünden anlayabiliyordum. Karşımda ki kişinin bakışlarımı üzerimde hissetiğimde yüzüne bakamadan kafamı öne eğdim ve özür dilemek için ağzımı açtığım sırada o benden önce davranıp beni azarlamaya başlamıştı bile.
-Seni aptal salak. Önüne baksana. Dediğinde kalbim baya kırılmıştı. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum çünkü koca Starbucks ta beni azarlaması gerçektende çok aşağılayıcıydı.
-Özür dilerim. Çok özür dilerim. Gerçekten görmed- sözümü tamamlayamamıştım çünkü karşımda duran kişi beni okulda aşağılayan ve benimde nefret ettiğim kişiden başkası değildi. Sinirle yüzüne baktığımda alay eden bakışlarını görebiliyordum. Sinirle Elissa'nın elindeki kahveyi aldığım gibi Josh ' un üzerine boşalttım. Herkes hayretle bizi izlerken Elissa nın elini kolumda hissettim. 'Hadi hemen burdan gidelim bebişim yoksa çok kötü şeyler olabilirr' diye kulağıma fısıldıdadı. Elimle 1 dakika işareti yaptım ve karşimdaki salak Josh a bağırarak
-Ahh özürümü unut canım. Haketmeyecek birine söylemişim pardon. Bilerek olduuuu.
Bu seferde alaycı bakışlarının yerini sinir almışken kahkaha atıp Elissa ile oradan uzaklaştık.
Saat 10:00
-İDİİİİİİİLLLLL !! Nutellaa bitmiş !!!
-Kızım kör müsün var işte.
- Nerde ?????!!!!
-Markete gitmen lazım :D
- Bide gülüyor yaa kıza bak !!
Ben çıktım ^-^
Yolda ilerlerken kot montumun cebinde geçen aydan kalma indirim broşürünü gördüm. Karakalem dersi için birebir indirimli ders veriliyordu. Telefon Numarasıda var acaba hala devam ediyor mudur diye sordum kendime. O sırada marketin önüne gelmiştim. Nutellalar tarafına doğru ilerledim. Hemen bi tane kapıp deri taytımın cebinde sıkışmış olan parayı kasaya uzattım. Ve eve doğru yol aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ Hayatın Gerçekleri ♥
Fiksi RemajaÜniversite Okumak Üzere Türkiyeye Gelen İki Üniversite li Kızın Hayatı ♥