- Elissanın ağzından-
O anda ne oldugunu yada kim tarafından hayatın akışının değiştiğini anlamamıştım. Aklıma ilk gelen isim Gale di onu aradım:
-alo hayatım ben hastanedeyim acil gelmen lazım. İdil merdivenden düştü.
-Tamam aşkım geliyorum hemen.
İdilin yanına gitmiştim. İdil gözlerini aralayarak:
-Josh, diyordu.
O onu sevmiyordu. Peki ya neden çağırıyordu ?
-Josh, dedi tekrardan.
- Hayatım ben burdayım. Josh j-josh yok.
-Telefon Numarası montumun cebinde diyebildi zar zor nefes alış verişi yavaşlıyordu.
-Tamam bi tanem. Dışarıya doğru İdilin annesinin elinden montu almak üzere hızla ilerliyordum. Nefes alışverişlerim hızlanmıştıki o ana kadar. Gale ' e çarptım. Elimden tuttu.
- Endişelenme Ben Senin Yanındayım dedi
ONA SADECE ŞUNU DİYEBİLDİM.
SENİ SEVİYORUM.'İdilin ağzından'
Merdivenlerden yuvarlanarak düştükten sonra. Göz kapaklarım yavaş yavaş ağırlaşıp kapandıktan sonra bayıldığımdan başka bir şey hatırlamıyordum. Gözlerimi yavaşça aralarken karşımda Gale ve Elissa yı görüyordum ikiside üzgündü. Elissa gözlerimi açtığımı görmüş olacak ki yanıma dahada yaklaştı ve eğildi. Ağzımdan Josh ismi çıkmıştı. Kendime inanamayarak kızarken birden gene Josh demiştim. Heyy heyy noluyor sana İdil kendine gel sen ondan nefret ediyorsun diyordu iç sesim ama ona aldırış bile etmemiştim. Elissa ya bir şeyler daha söyledikten sonra nefesim azalıyordu ve göz kapaklarım kapanıyordu. Bir kaç kere direnmeye çalışsamda başaramamıştım. Ve derin bir uykuya dalmıştım.
***
Bir süre sonra gözlerimi açamasamda kapının açıldığını duymuştum. Gözlerimi zorlayarak açmaya çalışsamda başaramamıştım. Güzel sade ve beni kendine aşık ettiği o parfümüyle yanıma eğildi. Bunu Josh olduğunu anlamıştım. Kokusunu biliyordum Starbucks ta bana doğru yaklaştığında içime kokusunu derince cekmiştim. Ve unutmamak için dahada çekmiştim. Kokunun biraz daha fazla geldiğinde yüzüme istemsizce tebessüm koymuştum. Birinin elini tenimde hissettiğimde kalp atışlarım hızlanmıştı.
'Geçecek sakar idill' dedi gülümsediğini ses tonundan anlayabiliyordum. Yavaşça gözlerimi açtığımda gamzelerinin çıktığını gördüm. Ölürsem gamzelerine gömün beni iç sess dedim iç sesime.
Biraz diklleşmeye çalıştığımda canım acıdığından biraz inlemiştim. Josh hemen yerinden kalkarak dik oturmama yardım etti. Bende teşekkür ederim dermiş gibi bir gülümseme koydum yüzüme bunu anlaymış olacak ki oda başını salladı. Odada ben Elissa ve Josh vardı. Elissa bir bakış attı yanlız bırakmak istediğini belirten bir bakış bende hayır der gibi sola sağa kafamı salladım fakat o 'Şey ben bir Gale ye bakıyım yanlız kaldı' deyip odadan depar atmış gibi çıktı. Odada tek olmamız beni dahada mutlu etmişti.
Ben Josh a bakarken bir den sohbet etmeye başlamıştık. Konu benim düşmemden taa sevgiliye kadar gelmişti ki ben bu konuda biraz rahatsız olmuştum. Bana sevgilim var mı diye sorduğunda ne desem diye uzun bir süre düşünmüştüm. Hayır desem alay edermiydi acaba. Peki evet desem ya beni seviyorsa. Saçmalama İdil okulda ki popi çocuk seni mi sevecek kafayımı yedin yavrum diyen iç sesimi dinlememek için hayır dedim. Gülümsemesi dahada artmıştı. Aha idil şimdi alay edecek diyordu iç sesim fakat iç sesimi yanıltacaktı demi yanıltırdı Josh. Yani umarım.
- 'Ahh ne güzell benimde yok aynı kaderdeymişiz' dediğinde utanmasam şurda halay çekebilirdim. Birazdaha gülersem yüz hatlarım yer değiştirecekti artık.
-'Şey İdil senden bir şey sorabilirmiyim ?' dediğinde kalbimin yerinden çıkacak gibi hissetmem normalmiydi bilemezdim ama şuanda burada bayılabilirdim.
-'Tabiki sorabilirsin.
Arkadaşlar bir şey söylemek istedim. Biz bu hikayeyi 2 kişi yazıyoruz Elissa nın ağzından olan yerler Bilun a ait. Ve İdil in agzindan olan yerler ise benım yani Saime :D Umarım hıkayeyi begeniyorsunuzdurr. Yorum ve volteler artsa sanki daha iyi olabilir değil mi ? ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ Hayatın Gerçekleri ♥
Teen FictionÜniversite Okumak Üzere Türkiyeye Gelen İki Üniversite li Kızın Hayatı ♥