2

23 4 0
                                    

X:Merhaba ben Kerim. Eğer sorun yoksa tanışabilirmiyiz?

G:Kimsin lan sen?

Sorduğum soruyu beklemediği için bi an afalladı. Ben ablalarıma çok değer veririm. Bu yüzden de onları çok kıskanırım. Ve bu his kıskançlık sınırlarımın üstünde.
(K kerim)

K:Şey ben rahatsızmı etim?

G:Evet.

B:Hayır.

Betülün ve benim aynı anda konuşmamızdan sonra çocuk benim dediğim şeyi takmamış olaca ki

K:O zaman yeniden tanışabiliriz.
Ben kerim uyanık.

B:Ben Betül Şimşek bu sıla bu gece. Tanıştığıma memnun oldum kerim :)

K:Bende betül. Eeee bu gün ne yapıyorsun betül?

Gelmiş bizi yok sayıyo betüle yürüyor. Allahım sen bana sabır ver. Ayağa kalktım ve kerimi tutup sürüklemeye başladım. Allah var yakışıklı ama sapık gibi sulanıyo kıza. Kerimi parkın arkasına getirdim ve hemen konuşamaya başladım.

G:Sen hayırdır bilader? Gelip sulanmalar falan? He?

K:Şey ben yanlış anlaşılmak istemem ama ben.....ah neden saklıyım ki ben betüle aşığım.

G:Nerede gördünde aşık oldun koçum?

K:Betül ilk defa üniversitenin bahçesinde gördüm. Sonra sürekli aklıma geldi. Ben sadece geçici bir şey sandım ama sürekli onun katında durduğumu fark etim. Arkadaşlarım benim betüle aşık olduğumu söylediler. Ben inanmamak konusunda ısrarcı oldum ama sonra bende aşık olduğuma inandım.

G:Nerden bilicem doğru konuştuğunu?

K:Bak gece seni anlıyorum ama neden beni anlamak istemiyorsun. Ben betüle çok ama çok aşığım.

G:Onu nasıl sevdiğini anlat.

K:Belki klasik olacaktır ama benim aşkımı anlatacak bi söz yok.

Tam ağzımı açacaktım ki bir kız sesi duydum.

X:Ne olyor burda?

Sesin geldigi yere baktım.
Bu......

                   THE AND





vote ve yorumları unutmayınız.
Güzel hanımlar
Ve
Yakışıklı beyler.

Galata KulesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin