Tam tamına 2 gündür görüşmüyorduk Ceren'le 2 gün! Okula da gelmiyordu. Nedenini bilmiyorum, sormayın. Ahh benim salak kafam, kızın yanındayken neden numarasını almıyorsun? Neden olacak çünkü aklım fikrim... Neyse. Off off! Okulun bitmesine 1 ders vardı yani 45 dakika daha. Ben 2 gün daha müdür olacaktım yani bir aksilik çıkmazsa. Aslında müdür olmak iyi gibi, istediğim zaman okuldan çıkıyorum, Ceren'in yanına gidiyorum falan. Kendi kendime otururken kapı çaldı.
Özgür - "Giiiirr!"
Bir de baktım ki kimi göreyim? Ceren! Kapıyı kapatmış, masanın önündeki koltuğun yanında dikiliyor.
Özgür - "Ceren neredeydin? Çok meraklandım seni okulda da göremeyince?"
Ceren - "Ya annemin yanına gittim. Normalde dün dönecektim ama annem izin vermedi."
Özgür - "Peki tamam ama 2 günlük devamsızlık ne olucak?"
Bana yaklaşıp konuşmaya başladı.
Ceren - "Hadi ama Özgüürr bunu nasıl halledebileceğimi biliyorsun, değil mi."
Evet bunu istiyordum ama okulda değil, yakalanma riskimiz var. Ve de devamsızlığı bununla silmem biraz zor. Ceren eliyle çenemi tutup yüzümün ona bakmasını sağladı. Dudaklarıma bakıyordu her zaman olduğu gibi. Benim de bakışlarım dudaklarıma kayıyordu yavaş yavaş. Ceren bana iyice yaklaşıp dudağıma bir buse kondurdu. Sonra bir buse daha, bir buse daha... Bunu yapması özellikle hoşuma gidiyordu. Tam bir daha yaklaşıp öpecekken kapı açıldı. Kapı açıldığı anda Ceren hemen uzaklaştı. Neyse ki eskis kadar yakın görünmüyorduk. Karşımız da Cemre vardı. Neden gelmişti ki bu şu anda? Off tam zamanında geldi! Neden kapıyı kilitlemedik ki? Hem o niye kapıyı çalmadı?
Özgür - "Cemre kapıyı çalmadan niye giriyorsun?"
Soruma karşılık Ceren'e bakıyordu. Sanki 'o niye burada' der gibi.
Cemre - "Senin burada ne işin vardı Cerencim?"
Ceren - "Sana ne kızım? Sana hesap mı vereceğiz?"
Özgür - "Öhömm biz Ceren'le bir konu hakkında konuşuyorduk."
Ceren - "Aynen konu da 'nasıl seks yapıl-"
Özgür - "C-CEMRE s-sen niye gelmiştin?"
Cemre - "Ben de özel bir konu konuşmak için gelmiştim?"
Özgür - "Şu an çok yorgunum Cemre, başka zaman."
Dememle yaklaşmaya başladı. Oturduğum ofis sandalyesinin arkasına geçip omuzlarıma dokundu.
Cemre -"İstersen ben senin yorgunluğunu alırım?"
Özgür - "Hayır Cemre, lütfen git."
Cemre - "Ama-"
Ceren - "Ehh istemiyor işte Cemre, git artık."
Cemre sinirle kapıyı çarpıp çıktı. Ceren'de kapıyı kilitleyip orada beklemeye başladı. Sanki bir şey söyleyecekmiş gibi. Kalkıp yanına gittim. Zaten dayanamıyordum beni böyle öpüp bırakmasına. Ellerimi beline dolayıp kendime döndürdüm.
Özgür - "Ne oldu güzelim? Bir şey mi söyleyeceksin?
Ceren - "Özgür... Bu yaptıklarımız yanlış gibi-"
Dudağına bir öpücük bırakıp saçlarını okşamaya başladım.
Özgür - "Hayır Ceren, iki insanın bir şeyler yaşaması, birbirlerini sevmesi hiç yanlış değil."
Sarıldık.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zaaf ~cercel~
Short Storyuzun zamandır öğrencisine aşık olan bir öğretmen ve öğretmeninden zamanla hoşlanmaya başlayan bir öğrenci... ¨cercel¨