Özgür - "Baba nasıl yani? Şimdi siz 1 hafta şehir dışında olacaksınız ve okulun başında ben mi olacağım? Saçmalık, tamamen saçmalık ... Ya baba ben nasıl müdür olayım ... Tamam baba derslerde aksaklık çıkarsa benim suçum değil ... Görüşürüz."
...
Ceren ile geçirdiğimiz günden 2 gün geçmişti. O kadar mutluydum ki o gün. Uzun zamandır Ceren'le bir şeyler yapmanın hayalini kuruyordum zaten. Neyse yarın pazartesi ve ben yarın 1 haftalık okul müdürü olacağım. Ceren ile 2 gündür görüşmüyoruz, ama zaten önceden de görüşmüyorduk.
...
Özgür - "Ne?! Tamam hemen geliyorum, bekleyin."
...
Basketbol sahasında derslerin bitmesine 15 dk kala iki takım arasında olay çıkmıştı. Olayı kontrol altına almıştım. Sahada kimse kalmamıştı ve ben de soyunma odalarında elimi yıkayıp odama çıkacaktım. Tam odaya girerken temizlik görevlisi erkeklerin odasını temizlediğini ve kızların odasında kimse olmadığı için oraya girmem gerektiğini söyledi. Ben de tamam deyip içeri girdim. İçeri girmemle ilk kabinin içine çekilmem bir oldu. Gözlerimi açtığımda Ceren'i gördüm.
Özgür - "Heyy ne oluyor?"
Gözlerime bakmaya başladı, arada bir gözleri dudaklarıma kaysa da şu an olmaz.
Özgür - "Eee şu an olmaz, bak-"
Beni dinlemeden dudağıma yapışmıştı bile. Bir taraftan okul formasını çıkarıyor, bir taraftan da benim gömleğimin düğmelerini açmaya çalışıyordu. Zaten oldukça dar olan alanda biraz geri çekilip konuşmaya başladım.
Özgür - "Ceren bak bunu burada yapmamız hiç doğru değil, lütfen-"
Ellerini dudağıma değdirip durmamı sağlamıştı, ve sonra konuşmaya başladı.
Ceren - "Bak bunu şu an burada yapmamız lazım, çok acil. Kendimi durduramıyorum şu an hadi!"
Benim cevap vermemi dinlemeden boynumu öpmeye başladı. Ben de artık dayanamayıp ona uymaya çalıştım.
Ceren - "Ohh sonunda karşılık verdin. Tamam şimdi gel benimle."
Beni çekiştirip dışarı çıkarmaya çalıştı. Kapıyı arkasından kapatıp onu kapıya yasladım.
Özgür - "Peki şimdi ne oluyor, sen istemiyor muydun beni?"
Ceren - "Şey burası çok dar o yüzden şey yapmıştım ben."
Özgür - "Dar olması umrumda değil desem?"
Boynunu emmeye başlamıştım. Ağzından küçük küçük inlemeler kaçıyordu ve kendini yine sıkıyordu. Sürekli hareket ediyordu Ceren.
Ceren - "Özgür şuraya otur artık başlayalım hadii, bak kendimi tutamıyorum daha fazla."
Fena halde azdığı o kadar belliydi ki sesinden bile anlaşılıyordu. Arkamdaki yere oturdum ve başladık.
Ceren - "Ihmm özlemişimm."
Beni mi özlemişti o? Ohaa!
Ceren - "Mmm hızlanmaya başlıyorumm."
Ceren hızlanmaya yavaş yavaş başlamıştı. Kendini inlememek için zor tutuyordu, ben de öyle. Sonra birden temizlik görevlimizin sesi geldi.
Görevli - "Özgür oğlum orda mısın?"
Buna asıl cevap vereceğim ben şimdi. Ceren bunu duyunca bana sırıtıp daha da hızlandı. Aghh olamaz, cevap vermem gerekiyordu.
Özgür - "B- burda- Burdayım be- ben burdayım."
Konuşmayı bitirdiğim anda Ceren dudağıma yapıştı, sanki bilerek yapıyormuş gibi. Beni zorluyordu.
Görevli- "Tamam oğlum, dersler bitti de onu haber vereyim dedim."
Ceren dudaklarını dudaklarımdan ayırınca konuşamayacak hale gelmiştim.
Özgür - "T- tamam ben de biraz-dan çıka- çıkacağım."
Görevli abla konuşmamdan sonra kapıyı kapatıp çıkmıştı. Ben de rahat bir nefes almıştım.
Özgür - "Aghhh ahhh ne yaptın kızım öyle ohh!"
Ceren - "Ahahhıhmm Özgür nasıl konuşamadın ama öyle ahhaha."
Özgür - "Peki senin inlememek için kendini zor tutman aghh ahahah."
Ceren - "Ahh ahh çok iyiydi ahhaha."
Ceren tekrar boynumu öpmeye başlamıştı.
Özgür - "Ahh Ceren burdan çıkmamız gerekiyor."
Ceren - "Mmmm biraz daha dursaaakk?"
Özgür - "Off tamam sana dayanamıyorum, biraz daha duralım."
Ceren kucağımdan kalkıp kendini kapıya yaslamıştı arkası dönük bir şekil de. Beni bekliyordu. Ben de daha fazla bekletmeden yapmaya başladım. Kafasını geriye doğru atıp bana bakıyordu, dudağını yalıyordu.
Özgür - "Aklımı başımdan alıyorsun ahh."
Ceren - "AHH E- evet sen de benimm AHHH!"
...
Ben smut yazıyorum siz de okuyorsunuz, Allah hepimizi affetsin cxmnvzbxcnövbxncm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zaaf ~cercel~
Historia Cortauzun zamandır öğrencisine aşık olan bir öğretmen ve öğretmeninden zamanla hoşlanmaya başlayan bir öğrenci... ¨cercel¨