Dün babasıyla telefonla konuştuktan sonra konuşmamaya başladık Özgür'le. Ne olmuştu ki? Derslerde bile özellikle benimle muhatap olmuyor, bana bakmıyordu. Odasına gidip konuşmaya karar verdim. Evet babasının yine işi çıkmıştı ve gitmişti. Odaya girdim ama yoktu. En üst katta, otel odalarında kaldığını düşündüm. Evet bizim okulun en üst katında otel var, diğer okullardan gelen öğrenci ve öğretmenlerin kalması için. Düşüncemde de yanılmamışım. Kendi otel odasında çıkarttığı t-shirt vardı. Ben de çekmecedeki anahtarları alıp kapıyı kilitledim. Zaten buraya bu saatte kimse gelmez. Okulun bitmesine 3 ders vardı daha, temizlik için dersler bittikten 1 saat sonra anca burada olurlar. Ama Özgür yoktu ortalıkta. Belki duşa girmiştir? Evet, evet, olabilir. Banyonun kapısından dinlemeye başladım. Duştaydı. Sesler geliyordu çünkü. Banyonun kapısını açıp açmamak arasında kaldım. Aslında açabilirdim ama sonra işler kötüye gider, bugün yapmak istemiyorum. Açmazsam burada çıkmasını beklesem dayanamam. O zaman gözlerimi kapatıp açayım kapıyı. Evet, bunu yapayım. Gözlerimi kapatıp kapıyı açtığımda su kapatılmıştı. Galiba duştan çıkarken gelmiştim. Gelişine yürümeye başladım. Çok korkuyordum bir şeye çarpacağım diye.
Özgür - "Ceren? Burada ne işin var?"
Ceren - "Eee-ııı Özgür neredesin?"
Dememle birine çarpmam bir oldu. Yere düşmüştüm. Özgür bana elini uzattı ve beni yerden kaldırdı. Sonra konuşmaya başladı.
Özgür - "Evet, niye buradasın Ceren?"
Yüzüne bakıyordum. Ohh çok yakışıklı. Üstünde de tabii ki bornozu vardı. Benim gözüm kapalıyken giymiş sanırım. Ama bu yakışıklı olduğu gerçeğini değiştirmez.
Ceren - "B-ben merak ettim, seni. Neden konuşmadığımızı soracaktım, bana çok soğuk davranıyorsun, neden?"
Özgür - "Eee Ceren bunu boş ver de, ben seni çok özledimm."
Bana yaklaşmaya başlamıştı. Evet, istemiyordum bugün ama bu yakışıklılığa, bu tatlılığa da karşı koyamıyorum.
Ceren - "Özgür bugün olmaz lütfen."
Özgür - "Ama Özgürün seni çok özledii."
Bana biraz daha yaklaşıp ellerini belime doladı. Gözlerini de gözlerime dikmiş, bakıyordu.
Özgür - "Ben seni çok özledim, sen beni özlemedin mi?"
Ceren - "Off ben de seni çok özledim, kimi kandırıyorum ki."
...
Bir anda kendimi yatakta, Özgür'ün altında buldum. Nasıl bu kadar hızlı ikna etmişti beni. Boynumu bir kedi gibi başıyla okşamaya başlayıp konuştu.
Özgür - "Biliyor musun, seni cidden çok özledim."
Ceren - "Ahhahmm ben de seniii."
Deyip dudağını öpmeye başladım. Bu fırsatı kaçırır mı, hemen karşılık vermeye başlamıştı. Ellerimi saçlarından ensesine doğru gezdirmeye başlamıştım. Dudaklarımdan ayrılıp üstünü çıkartmaya başladı. Üstünü çıkarttıktan sonra boynumu emmeye başladı. Ben de ellerimi vücudunda gezdiriyordum. Yavaş yavaş aşağılara inmeye başlamıştı.
...
Ceren - "Ahh Özgür biraz daha hızlııı! Ahh!"
Özgür - "Ceren yeter artık, yorulmadın mı?"
Ceren - "Hayır Özgür yorulmadım. Önce beni azdır sonra da böyle bırak?"
Özgür - "Off Ceren tamam, hadi biraz da sen yap ben yoruldum."
Ceren - "Tamam otur yatağa."
Yatağa oturduğunda kucağına oturup yavaş yavaş yapmaya başladım. Aslında hızlı da yapabilirdim ama onu da azdırmak istiyordum.
Özgür - "Ahh Ceren hızlansana yavrum, sen istemiyor muydun hızlı olmak?"
Ceren - "Özgür yavaş yamak istiyorum şu an, bekle biraz."
Özgür - "Bak kızım hızlan yaa. Yoksa yine ben yapmaya başlarım."
Beni yatağa yatırıp içime girdi. Ohh evet bunu istiyordum işte.
Ceren - "Ahh evet bunu istiyordum Özgürr, ahh!"
Kendimi sıkmıyordum bu sefer, bu baya zevk veriyordu.
...
Ceren - "AHH ÖZGÜR DURMAA AAHHH!"
Özgür - "Aghhh!
Ceren - "Ahh ahhh! Ahh! Ohh artık yeter. Bak zaten okulda bitmiş yarım saate temizlemeye gelirler."
Özgür - "Tamam, gel ben seni evine bırakayım."
Ceren - "Oluuurr."
...
Arabadan inmeden önce dudağından öptüm. Ellerini yüzüme sarmıştı ki bırakmak istemiyordu. Zor da olsa ayrıldım ve vedalaşıp evime girdim. Uykum çok vardı, hemen yatağa yatıp uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zaaf ~cercel~
Short Storyuzun zamandır öğrencisine aşık olan bir öğretmen ve öğretmeninden zamanla hoşlanmaya başlayan bir öğrenci... ¨cercel¨