Part 3

40 4 2
                                    

Zelfde moment als part 2 alleen andere pov

Pov- Louise

Omg het is zo ver ik ga eindelijk naar misty, dit heeft maanden geduurd. " wat voor werk doen je ouders" vraag ik. " en waarom wil jij dat weten?" Vraagt misty lachend. " nou je vertelt nooit iets over je ouders" zeg ik. " tja dat is privé je komt er zo toch er achter" zegt misty. We komen bij haar aan en zetten de fietsen in de garage. We lopen naar binnen " en waar zijn je ouders?" Vraag ik. " oh die zitten vast in hun studio" zegt misty. " studio? Gekke YouTubers" zeg ik lachend. "Volg mij maar" zegt misty en we lopen naar haar kamer. Ik hoor gepraat uit een kamer komen en word steeds nieuwsgieriger. " dus waar zijn je ouders" vraag ik nogmaals. " wacht ik kom zo terug" zegt misty en loopt uit haar kamer. Ik zie dat Thomas live is ik ga wel even kijken. ik hoor het geluid dubbel dus zet de stream maar uit. Ik app Anouk.

U: ik ben bij misty thuis!!!
Anouk: en wie zijn haar ouders
U: nog niet ontmoet ik app je later
Anouk: succes

Ik hoor misty weer komen. " Louise dit is me moeder" zegt misty. Ik voel me mond open vallen. " fems van bergen" zegt haar moeder. " wacht u... u.. bent fems" zeg ik verbaast. " dus je kent me?" Zegt fems. " uhm ja ik kijk u video's best veel." Zeg ik. " nou meiden een beetje stil oké je vader is live" Zegt fems en kijkt misty aan. " we houden het stil" zegt misty zuchtend. "Oké jonge dame" zegt fems en loopt weg.

( wil je de rest lezen ga terug naar part 2)
Ik fiets naar huis als ik thuis aankom app ik Anouk weer.

U: je gaat nooit raden wie haar ouders waren
Anouk: zeg zeg zeg
U: wacht ik moet eten ik zeg het zo wel
Anouk: owww ik heb geen geduld
U: das jammer voor jou :)

Zei misty niet iets over geheim uhmm volgens mij niet en Anouk zo het toch niet door vertellen? Ik zeg het alleen tegen Anouk.

Na het eten

U: oké ik ben klaar
Anouk: jaa en??
U: haar moeder was fems en haar vader Thomas.
Anouk: oké en nu voor het echie
U: nee echt!!!
Anouk: wacht WAT!! dit moeten Joost en Laura weten
U: nee wacht!!
Anouk: is er iets
U: Lm
Anouk: oké??

 Anouk: oké en nu voor het echie U: nee echt!!!Anouk: wacht WAT!! dit moeten Joost en Laura weten U: nee wacht!! Anouk: is er iets U: LmAnouk: oké??

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

( Anouk plaatste dit op Twitter)

ANOUK NEE OLIBOL HOE GA IK MISTY DIT UITLEGGEN
Tringg

(M: misty l: Louise )
M: en hoe ga jij uitleggen wat er op Twitter staat.
L: uhmm dat was Anouk!! Niet ik
M: en hoe weet Anouk dat?
L: oké misschien heb ik het aan haar vertelt maar ik wist niet dat ze dit zou doen!
M: LOUISE ALS MIJN VADER DIT ZIET BEN IK DOOD!!
L: het spijt me kun je het me vergeven?
M: alleen als ik geen boze vader heb zo!!
L: ik app Anouk nog!

*******************************
Dramaaa
Ik laat Anouk en lo slecht lijken hiero :)

IK EN LO HEBBEN GEMEET IEEE

De dochter van.... Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu