Pov- Misty
" MISTY VAN BERGEN!!!!" hoor ik van beneden komen. Kut zooi. " JA! MAMA" roep ik terug. " WE GAAN EEN GRONDIG GESPREK HEBBEN NAAR BENEDEN NU!" Roept mijn moeder. Ik loop naar beneden en zie ook mijn vader me streng aan kijken. " kom zitten" zegt hij. " en wat is dit?" Vraagt hij. Hij laat me de tweet zien. " uhm weet ik niet" zeg ik zachtjes. " kom op ik zie je comment toch" zegt mijn moeder. " oké Louise floepte het eruit" zeg ik verlegen. " oké top huisarrest Louise komt hier oké nooit meer begrepen" zegt hij. " PAPA DIT KAN JE NIET MENEN IK HEB NIKS GEDAAN" zeg ik boos. " HOE DURF JE Z'N TOON TEGEN MIJ OP TE ZETTEN NAAR JE KAMER JONGE DAME IK WIL JE NIET MEER ZIEN!" zegt hij boos. " UGHH" zeg ik en loop naar boven. En bedankt Louise ughhh ik kan het haar niet kwalijk nemen maar toch. Top nu mag er nooit meer een vriendin komen. Ik hoor iemand komen (klop) "ja!" Zeg ik geïrriteerd. " kan ik binnen komen?" Vraagt mijn moeder. " ja hoor" zeg ik zuchtend. En ze komt binnen en gaat op me bed zitten. " is er iets?" Zeg ik. " je vader reageerde iets te overdreven maar wees blij dat ze je naam niet heeft genoemd anders hadden we een echt probleem" zegt ze. " ja maar ik vind t niet eerlijk ik heb niks gedaan en dan heb ik huisarrest ugh" zeg ik. " het is maar een weekje en we pakken je telefoon en iPad al niet af dus wees blij" zegt ze. " ja ja" zeg ik. Ze geeft me een kus op me voorhoofd " ga je optijd slapen" zegt ze. " ja tot morgen slaap lekker" zeg ik.
Ik besluit om Louise en Anouk nog ff te bedanken.5 debielen op 1 plek
U: HEEL ERG BEDANKT NOUK EN LO
Joost: ??
Louise: heb me problemen?
Anouk: ik niet snappe
U: nou door jou Anouk heb ik huisarrest en mag er nooit meer iemand bij mij thuis komen
Louise: shit
Joost: waar the fuck heb je t over
Laura: kijk Twitter joost.
Anouk: sorry ik... ik...
U: WAT IK!
Anouk: ik kon het niet laten
Louise: het is niet maar Schuld maar de mijne
U: dat helpt veel nog steeds heb ik huisarrest ughhh
Joost: dus je ouders zijn Thomas en fems?
Laura: no Shit Sherlock.
Joost: koelIk sluit me telefoon af en ga proberen te slapen het lukt maar niet dus loop naar beneden voor een glas water. " volgens mij praat ik tegen een muur hier" zegt mijn vader nog steeds geïrriteerd. " lieverd doe niet zo!" Snauwt mijn moeder naar hem. " is er iets misty?" Vraagt ze daarna. " ik.. kwam water halen" stotter ik zacht. " haal je water en ga slapen het is laat" zegt mijn vader. Ik drink mijn water en ga naar mijn kamer. Ik ga op bed liggen en val inslaap.
********************************
Idk wat Ik hier moet zetten
Maar me familie leest mijn boeken ook dus herinneren me om geen seggs en shit er in te doen thx 😂😁 hé anoukiekoekie11
JE LEEST
De dochter van....
FanfictionHet is 2027 Misty heeft een normaal leven tot haar klas er achter komt wie haar vader en moeder zijn