Shit ja dit word nog langer huisarrest. Papa was de hele rit stil dus hij was erg boos. Ik keek uit raampje en dacht. Ik kon het niet laten ik haat dat soort mensen ze heeft wel haar karma tho. We komen thuis aan en papa gaat naar mama en ze beginnen te praten. " misty kom mee naar me studio" zegt mijn vader en ik loop mee. " is er iets?" Vraag ik. " nou ga zitten" zegt hij.
Ik ga naast hem zitten. Hij zet de stream aan en wacht tot er een paar mensen zijn.
[ de chat]
Sapling 123🔧: hey Thomas waar ging die tweet over??
Nick: hey Thomas oh wie is dat
Emily: wie is dat!?
Loentie🔧:hey Misty! ( Thomas had t loentie vertelt)" oke nou uhm jongens de tweet die jullie hadden gezien in waar dit is mijn dochter" zegt mijn vader. " uhm hoi ik ben Misty en ben 12 jaar oud" zeg ik. Mijn moeder komt binnen lopen. " oh hey lieverd" zegt ze tegen mij.
[ de chat]
Sapling 123🔧: je hebt 12 jaar geheim gehouden dat je een dochter had mijn respect
Lisa: NIET TE GELOVEN DIT UGH
< Lisa got banned by moderator>
Louise: THATS MY BSF :)" oh hey Louise" zeg ik. Eindelijk de druk is van me af. Kan weer met Louise en Anouk praten.
*10 jaar later*
"jongens dat was de stream weer voor vandaag doei" zeg ik en sluit de stream af. Ik loop naar beneden en zie Mike op de bank zitten. " hey lieverd" zegt ie. " hey" Zeg ik dan word ik gebeld. Tringg. " oh ik moet deze ff opnemen" zeg ik.
( t= Thomas M= Misty F= Femke/fems)
M: hoi papa is er iets
T: gefeliciteerd met de 100k abonnees
M: WACHT WAT!! Heb ik de 100k
T: ja gefeliciteerd 🥳
M: dankjewel omg Ik kan t niet gelovenMisty word uiteindelijk een fulltime YouTuber misty en Mike trouwen en krijgen een kind
En ze leven nog lang en gelukkig
THE END
JE LEEST
De dochter van....
FanfictionHet is 2027 Misty heeft een normaal leven tot haar klas er achter komt wie haar vader en moeder zijn