Part 6

43 4 6
                                    

We lopen naar binnen. " hey Mike" roept mijn moeder uit de woonkamer. " hoi mevrouw" roept hij terug. Hij is altijd zo beleefd geweest. " waar is papa?" Vraag ik. " volgens mij opnemen hoe zo?" Vraagt mijn moeder. " oh gewoon " zeg ik. " anders app je hem even" zegt ze.

U: hey papa ben je live??

" wie appt me nou weer" zegt Thomas in z'n stream.
Hij pakt z'n telefoon en kijkt

Papa: ja is er iets?
U: oh sorry Mike is hier
Papa: oh ik stop anders wel ben toch al een paar uur live
U: oké zie je zo.

[de chat]
Loentie 🔧: wot??
Ana: ik dono 100 euro als je me naam zegt
Felix: comment got deleted by moderator

"Uhm jongens ik moet gaan?" Zegt hij tegen de chat. En sluit de stream af.

" oh hoi papa" zeg ik als hij de woon kamer in loopt. " hoi Misty oh hoi Mike lang niet gezien." Zegt hij. " inderdaad" zegt hij. " hoe gaat het? Gaat het ook nog goed met mama en papa?" Vraagt hij. " het gaat goed thuis" zegt hij met een glimlach. We chillen nog wat en Mike gaat weer naar huis.

*volgende dag*
Ik word wakker dit keer optijd. Ik doe me standaard ochtend routine. Loop naar beneden . En kijk op Twitter.

Dit staat op Twitter

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit staat op Twitter

" ja lap nu ga ik dat de hele tijd horen" zeg ik zuchtend. " is er iets?" Vraagt mijn moeder. " nee hoor ik ga naar school" zeg ik. "Tot vanmiddag" zegt ze nog. Ik fiets naar school ik zie Louise wachten "hey mis.." voor ze haar zin kon afmaken fietste ik langs haar. K kom op school Aan en loop naar Mike. " hey Mike" zeg ik. " hey Misty" zegt Mike terug. We lopen naar ons lokaal en gaan zitten. Achter me hoor ik mensen fluisteren.

" heb je het al gezien Mike is de zoon van Max en Marije". " wist je het al Thomas en fems hebben een kind maar wie!". " misschien is het misty". " neh die is zo verlegen de  dochter van YouTubers zou nooit zo stil ziin".

Het is na school  en iedereen van mijn klas loopt naar een meisje. " kom kijken" zegt Mike. " moet dit echt ik wil naar huis " zeg ik. Mike trekt me aan me arm mee. " ja ik ben Lisa van bergen de echte dochter van Thomas en fems" liegt ze. " oh nee niet weer zo één  mag ik gaan" smeek ik Mike. " nee blijf actie is altijd leuk!" Zegt hij. " mag k een foto?" Vraagt een ander meisje. " uhm liever niet op school" zegt Lisa. " ow oké?" Zegt het meisje verdrietig. De halve school komt erom heen staan maar ik merk het niet. " UGHH ( TikTok trend warning) IM DONE! Yes I'm Misty van Bergen the real van Bergen and al the other Misty's are just imitating" zeg ik. " je bent gewoon jelly dat ik beroemde ouders heb" zegt ze. " so want the real misty please stand up" zeg ik veder. " please stand up." Zegt Mike terwijl hij opstaat.  " please stand up" zegt Louise terwijl ze opstaat. " je hebt geen bewijs" zegt Lisa. 

" misty? Wat gebeurt er?" Zegt me vader ineens achter me. " zie bewijs Lisa" zeg ik. " oh shit" zegt ze en rent huilend weg. De halve school staat met hun mond wagenwijd open. " uhm ja papa ik moet je thuis even spreken" zeg ik.
Ik stap in de auto en ik besef wat ik heb gedaan

****************************************

Hehehehehehehehehe TikTok trend waring.

De dochter van.... Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu