Peter Parker (one Shot)

815 26 1
                                    

(Sonsuzluk savaşı)

Y/n POV

Çok delice birşeydi geminin içinde olmak "uzaya çıkıcaz senin yüzünden" dedim "offf biliyorum tamam" dedi Peter.

Tony ve Strange bizi farketti ve tartışma başladı uzadı uzadı ve sonunda bitti...

Bilmediğimiz bir gezegene iniş yaptık , uzun süre geçmeden bir grup yabancı gördük , biri bizim gibi normal insana benziyordu diğerinin antenleri vardı öbürküsünü açıklayamıyorum çünkü acayip biriydi.

Peterı esir aldı sonra bir saat boyunca Gamora kim ? Neden gamora ? Gibi saçma sapan bir konuşma geçti , cidden bunlar mı dünyayı kurtaracak neyseee.

Savaşacağımız mor büyük adam yani Thanos geldi.

Portallarla oradan buradan tekme ağ hertürlü eziyeti çekti ama asla pes etmedi.

Son çare büyük bir risk alarak elimi Thanosun kalbine koydum ve dondurmaya çalıştım (güçlerin var hehe) bu hareketim onu yavaşlatmaya ve antenli kızın Thanosun omuzlarına çıkmaya yetti.

Zaman geçişi...

Strange taşı verdi...
Nasıl böyle birşey yapabilir bittik biz.

Parmağını şıklattığı an herşeyin son bulacağından emindim bu yüzden Peterın yanına koştum.

"Peter sana son kez söylemem gereken bir şey var" dedim "bende seni seviyorum" dedi Peter

İlk ve son kezdi dudaklarını hissedişimin...

"Seni seviyorum Peter" dedim ve ağlamaya başladım.

Herkes yavaş yavaş toz olmaya başladı...

"Bay Stark ölmek isteniyorum" dedi Peter ve o an kendini yere bıraktı "üzgünüm" dedi ve toz oldu.

"HAYIR" dedim ama herşey için çok geçti.

Tony'e sarıldım ve "acıyor" dedim "biliyorum tatlım geçicek" dedi ve ondan sonra Tony'nin kucağında toz oldum...

Kısa ama güzel 👍🏻
-Electra-

Avengers İmagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin