Y/n POV
Of bu patırtı ne yine ya diyip aşağı Tony nin atölyesine indim , neden şaşırmadım acaba , hareket çalışıyor zırhıyla manyak...
"Tony yeter artık saat 5 oldu uykunu al" dedim "alırım ben sen git" dedi "Tony bana bak" dedim "efendim y/n noldu" deyip bana döndü , elimde yüzünü tuttum "gözlerin kıpkırmızı olmuş hadi inat etme geç yat" dedim
"Hadi ama y/n bu kadar yanımda çalışıyorsun inatçı olduğumu hala çözemedin mi" dedi Tony "çözmeyi geç master yaptım Tony" dedim.Oradan bir sandalye çekip oturdum
"Madem sen uyumuyorsun bende uyumuyorum" dedim "sen benden de inatçısın y/n" dedi Tony yanıma doğru yürürken "sayende Tony" dedim sonra ayağa kalkıp bende ona doğru yürüdüm "hadi yeter inat ettiğin yarın devam edersin" dedim.Ne yapsam vazgeçiremeyince bende geri yatmaya gitmek iyi fikir olur dedim , Tony'nin dudaklarına öpücük kondurup "gelmek istersen gel" dedim ve yukarı odaya çıktım.
Gelmedi...
Bende uyumaya karar verdim , sonra kapının sesine geri gözlerimi açtım "banada yer var mı" dedi Tony "gel buraya şapşal" dedim , yorganın içine girdi.
"Sen olmasan beni önemseyen yok" dedi Tony "biz birbirimize yeteriz" dedim ve sarıldım.
"Hala enerjim var biliyor musun" dedi Tony "Tony cidden sabahın 5'i lütfen" dedim o ise beni öptü , lanet olsun hayır demekte zorluk çekiyorum.
"Sabah toplantın var Tony yatalım" dedim ama bir kere daha beni öperek sözümü kesti , uf lanet olasıca benimde uykumu kaçırdı bende bunu fırsata çevirip ona ayak uydurdum.
Tony'nin kucağına oturdum , yavaşça üstümü çıkardı ve boynumdan doğru öpmeye başladı her bir öpücük karnımda kelebekler uçuşturuyordu.
İşimiz bittikten sonra ikimizde bitkin düştük "Uykum geldi" dedi Tony "sonunda" dedim "uykumu getirmek için hep böyle şeyler mi yapsak" dedi Tony sinsi bir gülümsemeyle "TONY" dedim "tamam tamam sustum" dedi ve "sarılabilir miyim bari" dedi bende onaylarcasına kafamı salladım , sarıldı ve onun sıcaklığı ile hemen uykuya daldım.
Şapşaldı ama benimdi başka ne isteyeyim ki...
-Electra- 🧚🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers İmagine
Fiksi Penggemarher karakter kız erkek farketmeksizin olucak... iyi okumalar...<3