Patrzyłem z niecierpliwością na ekran mojego telefonu czekając na wiadomość. Świat wokół mnie przestał się liczyć, a żaden dźwięk - głośny czy cichy nie dochodził do mnie.
Moje powieki stawały się coraz cięższe, a kanapa na której siedziałem wydawała się wyjątkowo wygodna. Starałem się jak mogłem by się zasnąć. Godzina na zegarku na półce po mojej lewej wskazywała kilku minut po pierwszej w nocy, a niedopita kawa w niebieskim kubku obok wydawała się jedynym interesującym przedmiotem, oprócz mojego telefonu.
Przyglądałem się jak liczba 6 powolnie zmienia się na 7. Siedem minut po pierwszej...
Westchnąłem i gdy miałem porzucić nadzieję i iść spać do mojej sypialni mój telefon wydał z siebie ubłagany dźwięk nowej wiadomości. Chwyciłem komórkę i uniosłem kąciki ust widząc nazwę kontaktu.
Dream 💚
Jestem na imprezie w domu Karla.
Odczytane 01:08Przyglądałem cię wiadomości przez dłuższą chwilę, a zamiast uśmiechu, który zniknął z mojej twarzy szybciej niż się pojawił łzy cisnęły mi się do oczu - na imprezie. Po wszystkich obietnicach, wylanych łzach i kłótniach Dream poszedł na imprezę.
Prychnąłem i po wysłaniu wiadomości do chłopaka podniosłem się na równe nogi i zmierzyłem do wyjścia z mojego mieszkania.
Ja
Będę za 20 minut.
Wysłane 01:10Chwyciłem klucze znajdujące się na komodzie przy drzwiach i szybkim krokiem wyszedłem z mieszkania zamykając je wcześniej. Zbiegłem po schodach i wyszedłem z klatki, a zimny powiew wieczornego wiatru uderzył moją twarz.
Odszukałem wzrokiem mój samochód i ruszyłem do niego prawie, że biegnąc. Otworzyłem drzwi i usiadłem za kierownicą. Wziąłem głęboki wdech i odpaliłem pojazd. Wyjechałem z parkingu przed budynkiem, w którym mieszkam i zacząłem jechać w stronę domu mojego przyjaciela.
Droga była prawie pusta, a cisza zaczęła być dołująca. Sięgnąłem ręką do radia i włączyłem je. Przeminąłem kilka piosenek, który nie przypadły mi do gustu i w końcu zacząłem wsłuchiwać się w tą jedną, która przyniosła lekki uśmiech na moją twarz.
Lady, running down to the riptide
Taken away to the dark side
I wanna be your left hand man
I love you when you're singing that song
And I got a lump in my throat
'Cause you're gonna sing the words wrong.Mój uśmiech powiększył się jeszcze bardziej, gdy przypomniałem sobie mój ostatni przyjemny wieczór z Dream'em.
- Jaki film oglądamy? - zapytałem siadając po turecku obok blondyna.
- Na jaki masz ochotę? - odpowiedział mi pytaniem na pytanie zbliżając swoją twarz niezwykle blisko do mojej.
Uśmiechnąłem się i zwróciłem moje spojrzenie z oczu chłopaka na jego usta. Mimowolnie pocałowałem go, a on nie był mi dłużny. Odsunąłem się lekko, gdy jego ręka wyładowała na moim udzie. Dream uśmiechnął się po czym odwrócił przodem w stronę telewizora i oparł się wygodnie o oparcie kanapy.
Przyglądałem się mu, gdy włączył Netflix'a i wybrał film. Uniosłem brwi na jego wybór, ale gdy film się zaczął wzruszyłem ramionami i wtuliłem się w chłopaka kładąc głowę na jego ramieniu.