Sana Sinirliyken Sevişiyorsunuz 🔞🔞

4.9K 215 444
                                    

UYARI!!: HERHANGİ BİR TACİZ - TECAVÜZ DURUMU YOKTUR VE KARAKTERLERİN HEPSİ REŞİT YAZILMIŞTIR !!!!!!⚠️⚠️

RAHATSIZ OLACAKSANIZ OKUMAYIN LÜTFEN !!

⚠️TW / KISKANÇLIK / İTAATKÂR OKUYUCU⚠️

 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

Hisoka: 

Hisoka'nın itirazına rağmen, Chrollo'nun ricası ile Phantom Troupe'a (Örümcekler'e) katılmıştın. Eve dönerken Hisoka arkandan sessizce yürüyordu. Bu kadar sessiz oluşu seni endişelendirse bile kararlı bir şekilde önden yürümeye devam ettin. 

Eve geldiğinizde Hisoka seni duvara sertçe yasladı ve yüzüne yaklaştı.

Hisoka: Örümcekler katılmanı istemediğimi biliyorsun. 

Y/n: Ama- 

Hisoka: Odaya çık, soyun ve yatakta beni bekle. İtiraz istemiyorum. 

İtiraz edecek cesaretin olmadığı için sessizce odaya gittin. Üstünü çıkardıktan sonra yatağa oturup beklemeye başladın. 

5 dakika sonra Hisoka elinde kayganlaştırıcı ile geldi. 

Hisoka: Dizlerinin üstüne çöküp arkanı dön. 

Sen yatağın üstünde arkanı dönünce parmaklarındaki kayganlaştırıcıyı yavaşça vajinana sürmeye başladı. Soğuk olduğu için biraz ürperdin ama sesini çıkarmamıştın. 

Kaygan parmaklarini yavaşça içine sokmasiyla nefesin kesilmişti. İki parmağıyla gel-git yapmaya başladığında derin derin nefeslerip alıp hafifçe inliyordun. Birden hizlanmasiyla sesli bir şekilde inledin. Ve elini içinden çıkarmak için Hisoka'ya yöneldin. 

Y/n: B-boşalacağım, l-lütfen parmağını çıkar-ahh~ 

Hisoka ellerini sabitleyip sana yaklaştı. 

"Sen beni dinlemedin, bu kez ben seni dinlemeyeceğim."

Cümlesini bitirir bitirmez parmaklarının gel-gitleri hızlandı ve senin boşalmanla parmaklarını içinden çıkardı.

Sen tam kalkmaya yeltenirken Hisoka seni durdurdu. 

Hisoka: Nereye ? Daha ben boşalmadım. 

Bu kez seni kendine doğru çekip aletini, vajinana doğrulttu. Bir kaç sürtünmeden sonra içine girip hızlı gel-gitlerle tekrar boşalmanı sağladı. 

Y/n: H-hisok~ahh ben daha f-falza boşalamayacağım lütfen, en azından sana sakso çekeyim. 

Hisoka: Ah, maalesef ben boşalana kadar durmak yok. 

Bu kez yatağa oturup seni kucağına aldı ve kalçalarından tutup aletine bastırdı. Sen onun bir an önce boşalması için, üstünde hızlıca zıplamaya başladın ama Hisoka ne yapmaya çalıştığını anlayıp kalçandan tuttu ve hareketlerini yavaşlattı. 

Onun aletini, vajinanın duvarlarında hissetmek ve yavaşlığının verdiği zevk, bir kez daha boşalmana sebep oldu.

Hisoka: 3. Kez mi boşaldın ? Ama ben hala boşalmadım. 

Sen ona sinirle bakarken, birden aletini tutup dilinle başını yalaman, Hisoka'nın ağzından ufak bir inleme çıkmasına sebep oldu. 

O sana şaşkın bir ifadeyle bakarken sen ise onun aletini yalamaya devam ediyordun. Hisoka birden saçlarından tutup, aletini boğazına kadar sokup boşaldı. Sen yorgunluktan kıpırdayamazken Hisoka seni kucağına alıp banyoya götürdü ve yıkanmana yardım etti.

 Sen yorgunluktan kıpırdayamazken Hisoka seni kucağına alıp banyoya götürdü ve yıkanmana yardım etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hunter x Hunter PreferencesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin