In sfarsit scoala sa terminat , aproape , ultima zi petrecuta la portile iadului . Dar , chiar daca as fi vrut cu nerabdare sa îi rad in fata , profei de chimie , tot nu vreau sa imi tarasc picioarele jos din pat .
- Lizzie! Mama mă striga să cobor jos la micul dejun .
- Inca 5 minute ! Îi spun si imi ingrop fata in perna mea pufoasa incercand sa las somnul sa ma cuprinda din nou .
- A ajuns Amber !
- Fir-ar ia de punctualitate . Spun mai mult pentru mine . Amber , urca sus !! Strig la ea .
In timp ce astept sa urce pana la mine in camera , imi verific telefonul : 2 mesaje si 4 apeluri . Deschid primul mesaj :
Alexandar : Neatza pitic , ai de gand sa vi la scoala ?Alex este prietenul meu de la gradinita , ne cunoastem de mult timp , suntem practic cei mai buni prieteni . El a fost mereu alaturi de mine , el a stat 3 zile incercand sa ma scoata afara din camera mea , dupa ce tatal meu ne-a parasit , pe atunci aveam doar 9 ani . Ce vremuri triste . Dar important este ca singura persoana care nu ma parasit , a fost el .
Eu : Neatza ! Am alta optiune ? xoxo
- Ce faci in pat la ora asta ? Amber intra precum un fulger la mine in camera . E imbracata intr-o rochita albastru deschis pana la genunchi , balerini albi in picioare si parul saten strans intr-o coada de cal . Cu geanta pe umar era total pregatita de scoala . Asta am iubit cel mai mult la ea , punctualitatea ei mă facea si pe mine sa ajung la timp la ore , daca nu ar fi fost cea ce este , nu cred ca eu as mai fi fost cea ce sunt acum .
- Ce ti se pare ca fac ? O intreb somnoroasa si fara nici un chef de viata !
- Suferi de o boala la cap , numita lene . Lizzie e 9:30 !
- Fir-ar ! Ma ridic din pat cu cea mai mare viteaza , dar spre nefericirea mea , am aterizat cu fata de parchet . Se intampla destul de des asta , odata mi-am spart 2 dinti , a trebuit sa merg la stomatolog . Urasc locul ala , ma sperie , de mica am tot incercat sa il evit , sa fac tot posibilul sa nu ajung in acea incapere pe scaunul acela .
- Trebuie sa incetezi sa mai faci asta ! " Sti doar ca asta e imposibil , sunt o impiedicata si jumatate " gandesc eu .
- Trebuie sa incetezi sa mai faci asta ! O imit eu pe Amber cu o voce pitigaiata . Intodeauna trebuie sa fie ea cea care are dreptate .
- Foarte amuzant ! Dar grabestete sau vom intarzia in ultima zi de scoala .
- Nu asta facem mereu ?
Ea isi da ochii peste cap dar alege sa nu mai comenteze . Ma duc si ma spal pe dintii , dupa imi iau o pereche de blugi skinny albastri si un tricou alb cu Miki Maus , ma incalt cu o pereche de converse albe , imi prind parul intr-un coc dezordonat si pornesc spre bucatarie alaturi de Amber .
- Mama , noi plecam ! Strig cat pot eu de tare .
- De ce tipi , sunt chiar aici ! Mama iese din bucatarie , cu 2 pungute , in care se gaseste : 1 briosa facut in casa ( cu afine sau ciocolata ) si un baton de cereale . Pranzul nostru zilnic . Am cea mai buna mama din lume , cine alt cineva ar face briose zilnic ??? Nimeni .
- Aa..scuze !
- Lizzie , trebuie sa iti spun ceva . Mama pare destul de agitata . Asta nu poate fi de bine .
- Nu poate astepta .Mai sunt , imi verific ceasul , 10 minute pana se suna .
- Scumpo , ma sunat Doamna Niculescu . Trebuia sa imi dau seama de asta, niciodata nu m-am inteles cu ea .Nu putea sa mai astepte 2 luni. Injur incet pe sub barba si astept ca mama sa continue .
CITEȘTI
Love Again
RandomLizzie Jackson , o eleva de liceu obișnuita , groaznica la matematica . Aceasta este dusă cu forta intr-o tabara de vara , unde este nevoita sa iși petreaca toata vacanța , dar lucrurile rele au un final fericit ...