Hayali gerçek oluyor.

232 10 1
                                    

Hayatınn geri kalanının o yaz değişeceğini bilemezdi. Belkide dünyadaki en hayalperest insanlardan biriydi ve birazda çılgındı. Kafasına koymuştu o yaz kampa gidicekti ama kendine hiç arkadaş bulamamıştı. En yakın arkadaşlarına bu plandan bahsettiğinde

- Saçmalama ne kampı Black yaz okulumuz var ve dışarısı cehennem gibi sıcak şurdan şuraya gitmem. Absürt planlar yapma artık sıkıldım.

Gibi cevaplar almıştı. Ama onların anlamadığı bu işi gerçekten çok ama çok istediğiydi. Hatta eğer yaz mevsiminde becerebilirse bu kamp işini, kışın karda kıyamatte de kamp yapmak en büyük hayallerindendi.

Bende tek başıma giderim. Hem kimseylede uğraşmak zorunda kalmam. Diye düşündü.

Hazırlıklara başlamıştı. Herşeyi eksiksiz olmalıydı. İlk iş olarak ailesini aradı.

Anne yazlıktaki şu çadırlarımı gönderir misin? Diye sordu.

Tamam evladım. Dedi annesi.

Çadırı halletmişti. Şimdi sırada uyku tulumu, kap, çanak, kamp matı ve erzaktaydı. Ertesi gün perşembe olduğu için dersi yoktu öğlen uyanmıştı. Kalktı ve salona geçti. İçerisi çok havasızdı. Cam kenarında kanepede uyuyan 2 metrelik arkadaşına bakıp.
Bütün havayı emmiş koca herif. Diye düşündü.

Hemen aklına bir pislik geldi. Robur' un uykusu biraz değişikti. Uyandırıp soru sorsan cevaplar hemen yatar, müzik dinletsen şarkıya eşlik ederdi uykusunda.

Bilgisayarı açıp en çılgın savaş filminin bir sahnesini açıp ona yaklaştırmıştı. Ve Robur'un nefes alış verişleri değişmişti. Black'in yüzü gülmüştü. İstediği oluyordu ama biliyordu ki bu iş bittiğinde Robur'dan sağlam bir dayak yiyecekti. Filmde son sahnede patlayan bombada yerinde fırlayan Robur yerde kahkaha atan Black'i gördüğünde.
SENİ SEREFSİZ !! . Diye bağırıp üstüne atladı. Bu ona yeter diye düşünüp dövmemişti. Ezilen kaburgalarını tutarak:
Bu sefer ucuz atlattık. Diye düşündü.

Kanki hadi kalk alışveriş merkezine gidicez. Dedi Black.

Kamp ve dağcılık malzemeleri mağzasında geçirdikleri 2 saatin sonunda iç içe geçen tencere tavalar, kamp matı, en pofuduğundan bi uyku tulumu ve genişçe, güneş enerjili iki adet fener, bir adet küçük el baltası, konserve yicekler, matara, ilk yardım kiti, sırt çantası, harita herşeyi tamamdı evdende alacaklarını düşündü. 2 adet büyük palası vardı tam kamp için ve polar battaniyesi. Artık kampa hazırdı. O gece uyku ona hiç gelmeyecek gibiydi. Kampta yapacaklarını bütün doğa belgesellerinde izlediği herşeyi düşünürken uykuya dalmıştı.

Kurtboğan kafasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin