Üst kata çıktığımda Shuichi uyanmış ve giyinmişti. Shuichi'yi yanağından öpüp "günaydın aşkitom" dedim. Shuichi romantizimden anlamıyo awk hemen helip bana sinirli bi şekilde "BEN SANA DEMEDİM Mİ BİR DAHA BANA AŞKİTOM DEME DİYE"
Olayı çok zeki olduğum için (Allah nazardan saklasın Kokichi'nin zekasını bilmeyen utansın) hemen olayı çözdüm.
Shuichi benden soğumuştu😭🤚🏻(oha inanamıyorum çok zekisin kokichi yemin ederim)
Eskiden de romantizimi bilmezdi ama en azından ben ona aşkitom diyince utanır ve "seni seviyorum" derdi.
Tamam romantik bişi yapmazdı ama en azından sevgisini gösterirdi!!!!!
Neyse beynimi çok zorlamıştım bu kadar düşünmek fazlaydı.
Çocuk odasından k1-b0 nun bağırma sesleri gelince koşarak çocuk odasına koştum.
Eğer kavga ediyolarsa izlemeye hazırdım.
Odaya girdiğimde Miu k1-b0 nun üstündeydi
Çok ayb.
Shuichi bağırmaya başladı:
MİU BEN SANA BİR DAHA K1-B0 YA BU ŞEKİL DAVRANMIYCAKSIN DEMEDİM Mİ!!!
Miu ardından:
Siktir oc seni mi dinliycem oruspu çocuğu dedi.
Evlatlarımı mükemmel yetiştirmişim kendimle gurur duyuyorum🥺
Yanda neye uğradığını şaşırmış k1-b0 ya yöneldim.
"Oğlum Miu herkese azıyo sen takma kafana seni seviyo o yüzden öle yapıyo"
Hiç de inandırıcı bi yalan değildi buna kim inanır
Y/N: kadir inanır sjsjsjsjsj çok kmkti, bu şakayı yaptığım için üzgünüm
K1-b0 da iyice ablasına çekmeye başladığından,
"He mk ben de inandım" dedi.
Oğluma ne yapmış lan bu karı-
Benim pamuk kalpli oğluma...
Çok ayb.
Sonra farkettim ki bu olay gereksiz uzun sürdü
Bu yüzden de odaklanıp "çocuklar kahvaltı hazır aşağı inin artık" dedim.
Ve zengin hawli😎 dublex evimizde aşağı kata indik.
———————————————————-
Üffff sadakatsizin sadece 1 bölümünü izleyip işi yürütmek zormuş neyse hallederim MFNSMCNSMCNSMFMSMFMSMFNSMFNSÖCNSLFNSÖMF
Bu gece yeni bölüm atma ihtimalim var😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadakatsiz but made with danganronpa
FanfictionÜfff gece gece ilham geldi delircem MFMWMFMCMSNCÖDJFÖDKG