Bölüm 5~Karakol

22 3 2
                                    

Hatırlarsınız ki en son iq seviyem yuzunden avmye alinmamistim VE BU BENI SINIRDEN DELIYE DONDURMUSTU🤬 ve iyi pek iyi sonla bitmemisti😰 nedenini anlatayim, son hatirladigim an gorevlinin uzerine isiyordum😞 ondan sonra guvenlikler geldi, onlarin da ustune isedim ve sonra polis cagirma karari aldilar. polisler gelince basta onlarin da uzerine iseyecektim fakat bilirsiniz mesanem sadece belirli olcude sivi depoluyo yani kendi dilimde CISIM TUKENMISTI😭 herneyse sonra polisler beni arabaya bindirdiler ve arabada aciklama yapmami istediler.
"bakin biliyorum tas gibi kariyim, azdiriciyim. mukemmelim falan ama kocam var yani sg🙄✋🏻"
bunu dememle polisler o kadar soka girdiler ki ellerimi kelepceleyip gidene kadar agzimi acarsam cezamin artacagini soylediler.
NE DIYORDU BUNLAR TANRI ASKINA? BENI KOCASI OLAN KOCASINA SUPER BAGLI KOKICHIYI, MUKEMMEL KOKICHIYI yani aslinda biraz hak veriyorum cok atesliyim sonucta ama YANI BENI KELEPCELEYEREK FARKLI FANTEZILERLE CEZALANDIRMAYI MI PLANLIYOLARDI? PEKI CEZAN ARTAR LAFI NE? TEHTID MI BU BENI MI SKCEKLER HALBUKI ONLARA KOCAM OLDUGUNU SOYLEMISTIM.
sinirle donup dedim ki
"PARDON ANLAMADINIZ GALIBA DAHA ACIK OLAYIM SHUICHI SAIHARA YANI SAIHARA CHANCIGIM BENIM ESIM, COCUKLARIMIZ VE MUTLU BI AILEMIZ VAR, SIZ NE CEZALANDIRMASI DIYORSUNUZ SAPIK HERIFLER😡"
karakola varana kadar bir sey demediler ve geldigimiz anda nezarhataneye tiktilar NE CURRET.
bagirarak HEPINIZI DAVA EDICEM ONCE ADAM KACIRMA SONRA TACIZ VE SIMDI DE KAFESE MI KAPATIYORSUNUZ AYAKTA ALKISLIYORUM SIZI KOCAMI ARAMAYI TALEP EDIYORUM dedim🫡
ve polis bana ismimi soy ismimi tc mi falan sordu istedi vs sonra shuichiyi arattirdim ve nezarhateneye nasil haksizlikla tikildigimi anlatcaktilar ki, acmadi.
SHUICHI BEN NEZARHATENEDE BAS BAS BAGIRIRKEN VE KAFESE TIKILMISKEN TELEFONA CEVAP VERMEMISTI YIKILMISTIM...
------------------------
BIRILERINE AYLAR ONCE VERDIGIM BOLUM SOZUNU TUTMAM GEREKIYORDU BELKI BU HAFTA BI BOLUM DAHA YAYINLARIN VE HIKAYEYI DEVAM ETTIRIRIM OPTUM

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadakatsiz but made with danganronpaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin