•Bolum 1•

920 40 41
                                    

          Shipler;
   
     Kiribaku
     Shinkami
     Tododeku
     Momojirio
     Micawizawa
     Hawksdabi

          Shinsou;

     Evet 1/A sınıfına geçen hafta geldim ama çabuk kaynaştık.Ozellikle midoriya ve onunla~ her baktığım zaman kalbim öyle hızlanıyorki bazen benimle konuşurken gözlerinde kaybolduğumu farkediyorum. Ona söylemek istediğim tek şey var 'SENİ SEVİYORUM PİKACHU~' sadece 3 kelime ...

     Evet dersimiz Awizawa sensei ile dersi dinlemek istemiyorum.Evet dinlemicem.defterime bişiyler karalamaya başladım. Seni çizmeye başladım aslında bir pikachu çizdiğimi garketmemiştim.
     Çizmeyi bitirdikten sonra kalemliğimden mor  kalemi aldım ve kalem ile pikachu'nun kalbine mor renkle karalma yaptım.Sonra saçmalamaya başladığımı farkettim,zil sesi ile kağıdı buruşturdum ve çöpe doğru ilerledim kağıdı son kez açıp baktım "Tch" kendine gel! Gözlerimi kapattım kağıdı tekrar buruşturup tekrar çöpe attım.
     Omzumda bir el hissettim kafamı hızlı bir refex ile ona döndüm. "Hey bro iyi misin? 2 saattir bir kağıda bakıp duruyorsun" kısa bir nefes verip; "sağol kiri iyiyim"yüzünde sevimli bir gülümseme ile; "Tamam sıkıntı varsa söylersin sıkıntı yok knk!" Hala o sevimli dişleriyle gülümsüyordu. Arkasını döndü Bakugou'nun yanına gitti. Yanında kaminari'de vardı. O adamda Ne buluyorlar! Sadece benim olsa ne güzel olurdu...

          -Okul festivali(yani onda mı oluyordu hatırlamıyorum lütfen linçlemeyin)-

     Midorya'yı yenmeli miyim? Arkadaşlığımız bozulur mu saçmalama shinsou! Elinden geleni yap. Özgünlüğümü şu ana kadar hiç kullanmadığım için midorya'da benliğimden habersizdi ona tek kelimeyle konuşturdum ama  nasıl yaptığını bilmediğim bir şekilde beni yendi.

     Soyunma odasına ilerleyip sakinleşmeye çalışırken odaya birkaç kişi girdi; bunlar bakusquad (Mina hariç) "çok iyiydin shinsou! Eğer seninle yarışsaydım kesinlikle kaybederdim! Müthiştin!!"
Tebessüm ederek; "teşekkürler kaminari-kun ama seni yenebileceğimi zannetmiyorum"
"ah saçmalama bir insan konuşmadan nasıl durabilir"
"Konu kaminari ise konuşmak baş üstüne "
"Kibar ol Bakugou"
"Tch!"
" Evet haklısın konuşmadan edemem" anlamıyorum bir insan bu kadar pozitif olamazki ah ona bayılıyorum! Sadece benim olsun istiyorum! Hayatında tek olayım. "Bakugou todoroki'den sonra sırada sen varsın hazır mısın?" "Elbette! Hepinizi öldüreceğim!" "Ah~ çok havalısın Bakugou nE hayır yani şey off boşver..."
"Kiri? Sesli düşünüyorsun?"
"Şey pardon sadece havalı olduğunu söyledim yani"
"Anladık!" Kaminari'ye kendimi o kadar kaptırdım ki kiri'nin kızaran yüzünü farketmemişim

Only mine (sadece benim~)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin