•Bölüm 5•

370 18 13
                                    

Evt erkeğim ama neys- kardeşimin e-postası olduğu için doğrulanmamış yorum ve oylama yapamıyorum. O yüzden buraya yazıyorum.bu arada shinkami etiketinde düşmemize çok sevindim.

Şuraya bir not düşücem;
Yaşlar; Hitoshi; 20 kaminari;18 deku;18 todoroki; 19 falan filan

   Tamam bu iş cepte. 'Bu işi kaminari'ye inandığım için değilde- anlarsınız sevenleri kavuşturmak lazım.' (Sevap için desen Shinso 10 yıl sevap işlese cenneti gene kazanamaz ama- *random üşendim*)

     Kaminari;

     Olm harbi Kiribaku'yu yapsın sonra izin veririm sikmesine,zaten yıllardır bekliyor.Salak.(salak diyen dilini keserim)

  Ertesi gün;(okulda)
    
     Biz şimdi sevgili olduk digil mi? Yanına gitsem? Yok ya- saçmalama kaminari bir dakika ben zaten saçmalayan biriyim önemli değil.
     Hitoshi Koridorda kulaklıkla müzik dinliyor. Yanına gittim.Yanağına nazik bir şekilde öpücük kondurdum ve bir süre bakıştık."Denki yüzün?" "Ha?" "Sen sadece bir öpücükle bu kadar kızarıcaksan-" "öhö" kıkırdadı. Bakugou yanımıza geldi. "Lan! Pikachu bir siktir!" "Lan niye?! Aq sevgilimden ayrılmak için senden izin mi akçam bananee-" "KES!,BANANE SEVGİLİNSE! Tch." "Tamam ab-" yanlarından ayrıldım.
     Oha gerçekten yaptı mı başardığı hay elini öpüp alnıma koyduğum- bir dakika kaminari müslüman değil-
     En iyisi kirinin yanına gidiyim. *kirinin yanında* "Selam kiri *omzuna vurur* kiri dengesini kaybeder^"ahg" "hah? Lan! Ben normaldeyse vuruyorum. Bir dakika tek bugün mü acıdı laghn yoksa-" "yok artık kami saçmalama" "saçma? Aww laghn Tanrı'ya şükür bir dakika sıçtım sıra bende-" kiri kıpkırmızı*(wha düşünmesi bile müq)

Hitoshi'nin ağzından;

"Lan sevgilimle düzgün konuş" "konuşmazsam?" "Öhö Aizawa sensei'nin dersinden kalsan?" "Swrtuk" "duyamadım?" "Lan sen bana niye yalan sallıyorsun Orosbu" "bir dakika bir dakika AA ben orosbu muyum ayıp ayıp" "seni oldurmemem için tek neden söyle" "Kiri-" "n-n-e?" "Whaaa kızardın" "sallama" "isallamadım, bak kaminari ile lan- çocuğa naptın?" "Hiçbirşey..." *kirishima yürümekte zorlanıyor* lan çocuğu sikmiş HSJFHD.

Yazar ağzından;

     "Lan" Kaminari ve Hitoshi haykıra haykıra gülüyor* Bakugou kızgın* kiriye dokunsan ağlayacak utancından mahvolmuş*  deku yanlarına gelir* "Kacchan sorun Ne?" "SORUN SENİN VARLIĞIN" Hitoshi ve kaminari hala gülüyor. Kiri "sorun yok midobro" (bundan büyük sorun mu var?) 
     Hitoshi gülmeye devam ederek "lan test yaptın mı?" Kiri;"Yarın sizide görücez!" Deku hala herşeyden habersizce masum masum olanları anlamaya çalışıyor. Bu sefer kendini anlayabilecek birisine sormayı dener "Sorun ne kaminari?" "Sorun? Sorun *sesi alçalır* Amca olcam!"kiri; "LAN! Ne dionuz! SALLAMA KAMİNARİ!!" Bakugou'nun hoşuna gider ve hafif sırıtır*
      "Ooooooo ANLIYORUMMMmm yani bende amca olucam!" "Sen benim kocam olcan(Shoto gelir)" "Todoroki-kun?" deku kızarır* Shoto Dekunun belini kavrar ve yanağına bir öpücük kondurur* (ya burada duygulandım aq)
     Deku;"Bir dakika.... kiribro kaç? yaşındasınız"Bakugou 20 bende 19?(böyleymiş gibi düşünün )kami; "en azından çocuk değilsiniz." "Ya KNK GÖTÜNDEN UYDURMA BEN ERKEĞİM!!!" "Napim?" "..."

Sonrakine belki flash black koyarım 👀

Only mine (sadece benim~)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin