Kirixbaku yazacaktım vazgeçtim awk bende dabixhawks yazcamm çünkü why not? (Hikayede hawks'ı vilain hayal edin ve touya olduğunu hala bilmiyor ) önceki smut içime sinmedi(smut demicem aq);
Hawks ağzından;
Beni iki elinin arasına almış sikçekmilcesine(sikçekmişçesine*) bakıyordu."Benden ne istiyorsun?" "Hiç... birşey sorcam?." "Ne?" "Hiç aşık oldun mu?" "Bu seni ilgilendirmez ama oldum..." anlatmamı istermiş gibi bakıyordu.Anlatmaya başladım;"çocukluk arkadaşım... Touya.... ama o öldü? Ondan sonrada aşık olmadım zaten... sen?" "Seni ilgilendirmez!" Dedi ve çatık kaşları ile bulunduğumuz yerde beni tek bırakıp gitti... gene yalnızzdım(wiiii)
Dabi ağzından;
Piç tavuğun teki.Ne bekliyordumki... bizimkilerin yanına gittim. Toga; woah bence olur? Twice; saçmalam toga Dabi'den beklenmez- shiga; Dabi geldi kesin... dabi; ne istiyorsunuz? Toga; Dabi duygularını geri mi kazanıyorsun? Sanki şu yeni vilain'le aranda bişiyler var gibi? Dabi; o tavukla mı? Hah? Saçma... twice; ben sana Ne dedim! Dabi; tek kelime ederseniz ikinizde yakarım... Dabi oradan ayrılır.
Ugh.. n'oluyor bir inleme sesi duyduğuma eminim. Ama bu acı inlemesi diğil. Sanki biri onu sikiyormuşçasına. Bunun altından hawks çıkarsa şaşırmam. Sesi takip ettim hawks'ın odasından geliyordu ses ve haklıyım hawks kendi oyuncağıyla oynuyordu... yanına yaklaştım."yardıma ihtiyacın var mı?" Evet ona yardım etmek istiyordum.çünkü sesi beni azdırmıştı. "Ugh... şeyy" gözüm iki de bir oyuncağına kayıyordu. Eğildim ve pantolonunu indirdim(hızlıyız). Kendi pantolonumuda çıkarttım ve eğilmesini söyledim. "Pekala.." eğildi ilk önce elimi emdirip sonrasında spermimi ağzına verdim... biraz inilti sesleri çıkarttım.Onu kaldırdım ve sert bir şekilde yatağa ittim."Woah..."dedim ve soyunmaya devam rttim. Ardından hawks'ın yanına yattım."Sessiz ol seni tavuk~" "ben t-t-tavuk değilim!" "Tavuksun!" Aynı zamanda hem tartışıp hemde sex yapıyorduk... bu ilişki ne kadar sürer bilmiyorum.
"Hey! Ama sen çok darsın!!" "BELKİDE SENİNKİ BÜYÜKTÜR!" "Ne yapabilirim?.." içine girmek için onu hazırlıyordum.İnlemeleri kendimi kaybetmeme neden oluyordu. "Tamam lan! Girsene artık!" "Seni hazırlıyorum surtuk" "ben HAZIRIM!"(demesi kolay 23 cmi nasıl sokcak)elimi iyice derine götürdüm bu onun hoşuna gitmesene benim için zevkliydi~
sonunda elimi çektim ve spermimi soktum. İnlemeleri o kadar hoşuma gidiyor ki~ "ugh... sonunda.. agh ayı yavaş ol!"
If yo moments later;
Hawks uykulu gözleri ve salyalı ağzıyla bana bakıyordu ben ise işimi bitirmiştim. "Ben duş alıcam..." banyoya doğru ilerledim. "Ah.. şuan özürlü gibi duruyorsun..." yanına gittim. "Şimdi kalkamazsın dimi?.." konuşmuyordu... bana mı kırgın?
Onu kucakladım ve duş almadı için banyoya götürdüm. Şuan mayışmıştı. Ortada kırılıcak bir konu var da benim mi haberim yok?!" Duş alamıcağını düşündüm ve ona duşda aldırdım. Kendimi ve onu temizledikten sonra odaya yatağın üstüne yatırdım ve odadan çıkmaya hazırlandım;(klasik aşk sahnelerinden;)
bileğimi bir el kavradı "gitme...." arkamı döndüm."lanet olsun daha dün!..." gözleri hafif ıslandı."hah? Tamam..." yanına gidip oturdum. "Yatcak mısın?" "Ne istiyorsun?" "Şeyyy.... sen bana bişiy söylemiştin ya?" "Ne?" "Hiç aşık oldun mu diye?.." "ha.. evet neden?" "Şey ben aşık oldum.."
Diriri bölüm sonu
Ciddi değildim;
"Uhhh... ama ben t... şey sana bişiy söyliycem söylemem nr kadar doğru bilmem ama..." "evet?" "Ben touya'yım inanması zor ama... ugh... babamdan dolayı..."
If yo moments later
"Ow... yani touya ölmedi ve az önce onunla çocukluk aşkımla sex mi yaptım...?" "İnanması zor ama evet..." içerden sesler gelir* "bekle ben bakıp grlicem"
dabi sesleri takip eder* "lan napıyorsunuz götler?!" Shigaraki,toga ve twice'nin burnu kanıyor* "ne halt yediniz götler?!" "Toga bize gördüklerini anlatıyorduda?" "Ne gördün toga?" "Şeyi- hawks ve seni- çok güzeldi"
If yo moments later;
"Ne oldu touya?" "Sadece bizimkiler sorun yok artık külden başka bişiy değiller"
•••
[sanırım kitap bitti? Herkese tşkkkkkkkk ]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only mine (sadece benim~)
Fiksi Penggemar💛💜 shinkami adına yazdım +18 yerler vardır rahatsız olanlar okumasın