"yanı... sayılır..." "anladım... hazırlarkende onu rahatsız edeceğimizi düşündü" "tam sayılmaz ama bir bakımdan öyle" "Tamam! Olur ben kaminari abi ilede kalırım!" Gülümsüyordu.
Pijamasını giyindi ve oturma odasına,yanımıza geldi. "Film izlemek ister misiniz eri hazretleri" "umm... olur" "ne izlemek istersin?" "Harry Potter!" Kaminari ile bir süre bakıştık. İçinde olan bazı sakıncalı sahneler ve korkutucu sahneler olduğunu biliyorduk. "Emin misin biraz korkutucu gelebilir?" "Pekala... o zaman siz seçin." Hep beraber bir film seçip,Mısır yiyerek izledik. Eri bir süre sonra uyuya kaldı.Buda benim biraz işime gelmişti, çünkü onunla yalnız kalırsam istediğimi(zi) yapalirdik.
Eri'yi misafir odasında bulunan yatağa götürdüm ve tekrar kaminari'nin yanına geldim. "Uh... sanırım yalnızız..." "annen Ne zaman gelecekti?" "Umm... saat 3-4 gibi gelir. Neden?" "Yetişir mi diye sorucaktım..." "nE?" Yanına yaklaştım ve elini tuttum. "Kaminari sessiz olmaya çalış" "ha?" Kaminari'yi Kucağıma aldım ve yatak odasına götürüp,yatağa yatırdım ve üstüne çıktım. "Shinso...?"
Bunu atıyorum Ramazan bitene kadar yb yok yoksa orucumuz bozulur yada öyle şeyleri geçelim.Bu arada İdil'de sanırım ben kendimi tanıtırsam başım belaya girer anlatamıyacam belki daha sonra.Bu arada tanıştığıma memnun oldum :) ve hikayemiz shinkami etiketinde 2.sırada çıldırıcammmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only mine (sadece benim~)
Fanfiction💛💜 shinkami adına yazdım +18 yerler vardır rahatsız olanlar okumasın