2.BÖLÜM:OKULUN İLK GÜNÜ

912 84 10
                                    

Eunji sabah kalktığında odası karanlıktı. Ama sabah olmamış mıydı? Ayağa kalktı ve dışarıya bakınca yağmur yağdığını gördü.

"Bu ne ya?!"

Banyoya gitti ve lambayı yaktı.Aynadan kendi haline bakınca tırstı. Saçı başı dağınık. Üzerindekileri kirlilere fırlattı ve duş için suyu açıp ısıttı.

"Kızım uyandın mı?" babası bağırmıştı.

"Evet babacım duş alıyorum!" kapının arkasından bağırdı. Ardından suyun altına girdi ve yıkanmaya başladı. Sonra aklına havaalanındaki koca dev geldi.Yüzünü buruşturdu. "Lanet dev!" yıkanmaya devam etti ve bitirince bornozunu giyinip odasına gitti. Babası okul formasını yatağının üzerine bırakmıştı.

"Hm..İdare eder." diyip bavulunu açtı. Evet uyuşuk Eunji dün ki yorgunluğu yüzünden bavulunu yerleştiremedi.Bavulundan makyaj malzemelerini , saç kurutma makinasını ve iç çamaşırlarını çıkardı.

Saçlarını düzleştirip üzerini giyindi ve makyajını yapmaya başladı. İlk gün için güzel görünmek istiyordu ama o mıymıntı kokoşlar gibi değil. Hafif bir göz makyajı ve parlatıcısını sürdükten sonra aynanın karşısına geçti. Gömleğini tekrardan düzeltti ve biraz uzaklaşıp birde öyle kendine baktı. Güzel görünüyordu.

"Yeni gelen öğrenciler her zaman erkeklerin gözdesi olmuştur." sırıttı ve saçlarını geriye attı.

"Umarım arkadaş bulabilirim."

Aşağıya indi ve babasının hazırladığı kahvaltıya baktı.

"Ee nasıl?" babası sormuştu.

"Woah! Harika görünüyor! Hepsini sen mi hazırladın?" eliyle beğenmiş işareti yaptı.

"Harikasın!" ardından kahvaltıya oturdu ve yemeye başladı.

"Baba sen ne iş yapıyorsun?" diye sordu.

"Ben bir reklam ajansının müdürüyüm."

"Vayy. İyimiş belki birgün bende reklamda oynarım. Hm?"

"Biraz daha büyüyünce oynarsın."göz kırptı babası.

"Umarım bunu alay etmek için söylemiyorsun. Çünkü boyumla alay edenlerin hepsinin sonu hastane oldu."Sinirlenerek baktı.

"Hayır alay etmiyorum."babası güldü.

Kahvaltılarını ettiler ve Eunji toplanmasında babasına yardımcı oldu.

"Bugün seni okula ben bırakacağım. Normalde yürüyebileceğin kadar yakın ama bugün yağmurlu olduğu için benle geliyorsun. Şanslısın." Eunji güldü.

"Biliyorum. Ben çantamı alıp geleceğim."

Odasına koşarak çıktı. Çantasına defter ve kalemlerini koydu. Sırtına taktı ve montunu aldı. Son kez aynadan baktı. Ardından aşağıya indi. Kapının yanında duran şemsiyeyi aldı ve dışarı çıktı. Babası da arkasından geliyordu. Hızlı hızlı arabaya yürüdü. O sırada birinin yağmurda koştuğunu gördü. Tam kafasını kaldırıp bakacakken babası onu arabaya soktu.

"Hadi acelemiz var."

Eunji oturdu ve emniyet kemerini bağladı.Babası da oturup emniyet kemerini bağladı.

"İlk günden kavga yok tamam mı?"

Eunji kafasını sallamakla yetindi. Umarım kavga olmaz.

Okula geldiklerinde Eunji babasına bir öpücük verdi ve şemsiyesini alarak okula gitti. Büyük ve gösterişli bir okuldu.Öğretmenler odasını bulmalıydı ama nasıl? İlerlerken birini durdurdu ve nerede olduğunu sordu.Öğrenci yolu tarif ettikten sonra Eunji oraya doğru yürüdü.

"En azından Türkler gibi tarif etmiyorlar."

(Anladınız djddj) Kendi kendine gülerken birine çarptı.Eunji kafasını kaldırdı. Baya kaldırdı. Bu devler hep beni mi buluyor.

"Lane-"

"Oh! Özür dilerim iyi misin?"

En azından saygılı diye düşündü. Kafasını salladı.

"Tekrardan özür dilerim. Bu arada ben Kris."

"Sorun değil. Bende Eunji."

"Güzel bir adın var."Eunji şaşırarak Kris'e baktı.

"Teşekkürler."kızardı. Ne oluyor ya? Kendine geldi.

"Üzgünüm ben gitmeliyim öğretmenler odasına gidiyorum."

"Bende oraya gidiyorum beraber gidelim."

"T-tamam." Neden kekeledim?

"Seni daha önce görmedim yenisin dimi?"

"E-evet. Türkiye'den geldim."

"Gerçekten mi? Bir arkadaşım da oraya gitmişti. Dün döndü."

"Gezilip görülecek çok güzel yerler var birgün gitmelisin?"

"Belki beraber gideriz."Kris muhteşem gülüşünü bıraktığında Eunji yine kızarmıştı.

Öğretmenler odasına geldiklerinde Kris girdi ve Eunjide onu takip etti.

"Bay Choi yeni bir öğrenci geldi."

Kris çekilince Eunji öğretmene selam verdi.

"Merhaba yeni öğrenci olmalısın hoş geldin."

"Evet efendim ben Jung Eunji."

"Kris, Eunji sizin sınıfta onunla beraber gidin."

"Peki efendim."

Eunji tekrar eğildi ve Kris'in peşinden gitti.

"Aynı sınıfta olmak çok iyi oldu." Kris gülümsedi. Eunji'de karşılık olarak gülümsedi.

"Evet umarım herkesle anlaşırım."

"Anlaşacağına eminim."

Eunji ve Kris sınıfın önünde durdu. Eunji endişeliydi.

- +10 olunca yeni bölüm gelecektir. Umarım beğenmişsinirdir. Yorumlarınızı eksik etmeyin. Şimdiden teşekkürler.^^ -

Neighbour BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin