Eunji endişeli bir şekilde sınıf kapısına baktı. Kris gülümsedi.
"Endişelenme."
O sırada Bay Choi geldi.
"Tamam Kris sen sınıfa git."
Kris sınıfa girdi ve yerine oturdu. Bay Choi sınıfa girince herkes hızlı bir şekilde yerlerine geçtiler.
"Evet çocuklar bugün yeni bir öğrenci geldi."
Eunji'ye gelmesini işaret etti. Eunji derin bir nefes aldı ve içeriye girdi. Kris ona el salladı ve herşey yolunda işareti yaptı.Eunji gülümsedi ve Bay Choi'nin yanına gitti.
"Kendini tanıt lütfen."
"Merhaba. Ben Jung Eunji yarı Koreli yarı Türküm. Koreye ilk gelişim. Umarım anlaşırız."
"Pekala çocuklar Eunji'ye iyi davranın.Eunji sen Bomi'nin yanına oturabilirsin."
Bomi'yi gösterdi. Eunji tatlı ve cana yakın görünen kızın yanına oturdu.
"Merhaba ben Bomi."
"Memnun oldum."
Bomi Eunji'nin omzuna yumruk attı.
"Bu kadar çekingen olma dostum iyi anlaşalım." Eunji gülümsedi.
Ardından derse döndüler ve dinlemeye başladılar.
"Hey oradaki!!Biri şunu kaldırsın!"
Bay Choi bağırdığında Eunji arkaya döndü. En arkada cam tarafında biri uyuyordu. Hemen önündeki öğrenci çocuğu dürtünce kalktı.O? Lanet dev! Burada ne işi var? Eunji şaşkın bir şekilde bakarken çocuk ayağa kalktı.
"Derste uyuyorsun demek ki konuları çok iyi biliyorsun. Gel buraya."
Dev yerinden kalktı ve Bay Choi'nin yanına gitti.
"Şimdi bu soruyu çöz bakalım."
Tahtaya zor baya zor bir denklem yazdı. Dev güldü. Eunji denkleme baktı. Başkalarına göre zor olsada Eunji çalışkan bir öğrenciydi. Tüm sınıf uğultu yapmaya başlamıştı.
"Herkes sussun!"
Dev eline tebeşiri aldı ve çözmeye başladı. Herkes meraklı gözlerle ona bakıyordu. Dev tahtadan çekildiğinde Bay Choi'nin ağzı açıkta kalmıştı. Boğazını temizledi.
"Kolay soruydu şimdi yerine geç bir daha uyuduğunu görürsem ceza alırsın!"
Dev yerine geçti ve arkasına yaslandı. Eunji hala şok olmuş bir şekilde ona bakıyordu.
Ders bittiğinde Bomi Eunji'nin koluna yapıştı. Öğle arası hadi yemek yiyelim.
"Tamam."
Bomi koştura koştura yemekhaneye gitti. Eunji'de peşinden geliyordu. Yemekhaneye girdiklerinde Eunji'nin ağzı açıkta kalmıştı. Çok büyüktü. Bomi Eunji'yi çekiştirerek sıraya soktu.İyi ki babasından fazladan para almıştı. Burada ki fiyatlardan emin değildi. Etrafı izlerken birden önündekine çarptı.
"Kusura bakm-Kris!" Kris gülümsedi.
"Ah,sorun değil." Kris yemeğini aldı ve gitti ardından Bomi ve Eunji'de yemeklerini aldılar.
"Umarım oturacak yer bulabiliriz." Bomi vr Eunji ellerindekilerle etrafı incelerken birinin Eunji'ye bağırdığını duydu. Eunji arkasını döndüğünde Kris'in onu çağırdığını gördü. Koluyla Bomi'yi dürttü.
"Bak ben yer buldum."
Başıyla Kris'i gösterdi.
"Ihmm..Emin değilim." endişeyle Eunji'ye baktı.
"Neden? Ne oldu?"
"O çocuk okulun serserilerinden biri... Bilemedim."
"Sorun değil bana iyi davranıyor." güldü ve Bomiyi kolundan tutarak masaya oturttu.
"Merhaba." Kris gülümsedi.
"Merhaba." ikisi aynı anda.
Ardından masaya bir çocuk oturdu.
"Kris dostum beni neden beklemedin?"
"Ahah! Dostum sonunda şu Apaçi saçlarından kurtulmuşsun."
"Kapa çeneni!"
Omzuna yumruk attı. Bomi çocuğa hayran kalmıştı.
"Merhaba ben Baekhyun ve sende yeni gelen kız olmalısın." güldü.
"Evet bu da arkadaşım Bomi."
"Sende mi yenisin?"
"Hayır ben hep buradaydım."
"Kusura bakma fark edemedim." Baekhyun gülümsedi. Bomi o an bulutların üzerinde olduğunu hissediyordu.
Hepsi yemeklerini bitirmişlerdi. Eunji Bomi'nin kolundan tuttu.
"Bomi beni biraz gezdirecek görüşürüz."
Kris hemen fırladı.
"Bomi Baekhyunla biraz takılsın ben seni gezdiririm."
Eunji Bomi'ye baktı. Bomi'nin heyecanlı bakışlarını görünce kabul etti.
"Tamam o zaman. Bomi biz gidiyoruz."
Bomi elinin tersiyle git git işareti yapınca içinden geçirdi. 'Hain kız.' Ardından Krisle beraber yemekhaneden çıktılar. Kris okulu gezdirmeye başladı.
"Burası spor salonu ve burasıda soyunma odası."
"Büyükmüş."
Kris gülümsedi ve devam etti.
"Öğretmenler odasını biliyorsun. Burası kızlar tuvaleti ve şurası kütüphane."
Büyük kapıyı gösterdi.
"Kitap okumayı sever misin?"
"Biraz." diye yanıtlayınca Kris kıkırdadı. Ardından arkadan bir ses duyuldu.
"Kris Müdür seni çağırıyor. Bir kaç kağıt eksikmiş."
"Tamam! Üzgünüm şu aralar seçimler için uğraşıyorum. Sonra gezdirsem?"
"Tamam olur."
"Bu merdivenlerden çık ve sağa dön sınıf orada."
"Tamam teşekkürler."
Kris hızlıca oradan uzaklaştı.Eunji başı eğik bir şekilde merdivenlerden çıktı ve sınıfa doğru yürüdü. Tam kafasını kaldırmıştı ki birine çarptı.
"Yine hangi lane-"
"Bakın burada kimler varmış. Bücür! yine mi sen?"
Eunji sinirlenmişti.
"Kapa çeneni Lanet Dev!"
"Birde bana kafa tutuyor ha?!"
"Tutamaz mıyım? Sen kimsin ki?"
Dev Eunji'yi duvarla kendi arasına sıkıştırdı.
"Sana kim olduğumu göstermeli miyim?"
Sırıttı ve eğildi. (Malum Eunji'nin boyu djdnd)
"S-sen ne yapıyorsun?!"
"Bilmem ne yapıyorum?" Sırıtmaya devam etti. Eunji'ye iyice yaklaştı.
"Uzak dur benden!"
"Durmazsam?"
Eunji sırıttı ve diziyle Dev'in bacak arasına vurdu. Dev kıvranırken Eunji kaçtı.
"Bittin Bücür!" Bağırdı.
-Biraz kısa mı oldu? Üzgünüm ama voteler çoğaldıkça daha uzun bölümler gelecek. Sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım beğenirsiniz ve oy vermeyi unutmayın. Sizi seviyorum!!! ^^ -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbour Boy
Teen FictionOkumaya devam ettiğinizde yavaş yavaş sürüklendiğinizi farkedeceksiniz.~