Program bittikten sonra herkes toparlanmaya başlamıştı. Chanyeol çaktırmadan Eunji'ye yaklaştı ve fısıldadı.
''Suho hyung ne demeye çalıştı. Ayrıca sana bakıyordu.''
''Sanane.''
''Ne demek sanane?'' sesinin fazla çıktığını anlayınca birşeyle uğraşıyormuş gibi yaptı. Ardından tekrar konuştu.
''Aranızda bir şey mi oldu?''
''Olmuşsa ne olacak?''
''Bir şey olmayacak çünkü öyle bir şey yok.''
Eunji iç çekti ve eşyalarını alıp arabasına geçti.
Diğerleride arabaya binince en son Chanyeol kalmıştı. Tam binecekken biraz duraksadı ve içeridekilere bir kaç birşey söyleyip Eunji'nin arabasına doğru ilerledi. Cama vurdu ve hafif eğildi. Eunji sıkıntıyla camı açtı ve ona baktı.
''Ne oldu?''
''Arabada sıkışmak istemedim hazır arabananda boş yer var senin arabana bineyim ne de olsa aynı yere gidiyoruz.''
''Markete de uğrayacağım işim var.''
''Bende seninle gelirim.''
''Tanınırsın.''
Elindeki şapka ve maskeyi gösterdi.
''Merak etme sen.''
Eunji oflayarak kapıyı açtı. Chanyeol bindikten sonra tam sürecekken Chanyeol'a döndü.
''Kemerini bağla.''
Chanyeol gülümsedi ve kemeri çekmeye çalıştı.
''Olmuyor.''
Aslında yalan söylüyordu. Eunji kaşlarını çatarak kemerini açtı ve hızla Chanyeol'unkine uzandı ve taktı. Tam çekilecekken Chanyeol'la göz göze geldi ve fazla yakın olduklarını hissetti. Birbirlerinin gözlerine uzun bir süre baktıktan sonra Eunji boğazını temizleyerek geri çekildi ve sürmeye başladı. Elleri hafiften titriyordu ama belli etmemeye çalışıyordu Chanyeol ise pişkince gülümsüyordu. Marketin önüne geldiklerinde Chanyeol şapkasını ve maskesini taktıktan sonra arabadan indiler. Markete girdiklerinde Chanyeol bir tane market arabası aldı ve sürmeye başladı.
''Keşke arabada kalsaydın. Seni tanırlarsa işimiz biter.''
''Ben kendimi saklamasını bilirim.''
Eunji ihtiyacı olan şeyleri arabaya atarken döndüğünde arabada kendinin koymadığı bir kaç şey vardı.
''Bunlar ne?''
''Canımın çektiği şeyler.''
Göz devirerek ilerlemeye devam etti. Yürürken Chanyeol tarafından çekildi ve bir tezgahın önüne geldi.
''Bunlardan tadalım.'' (Hani tadımlık şeyler oluyorya ondan anladınız siz.)
Chanyeol tezgahtaki teyzeye gülümsedi. Ardından etraftakilere dikkat ederek maskesinin bir tarafını çıkardı ve kürdanı batırarak Eunji'nin ağzına doğru ilerletti. Eunji sadece Chanyeol'a ters bir şekilde bakıyordu. Chnayeol ırar edince ağzını açtı ve yedi. Chanyeol ona beklentiyle bakarken Eunjibaşka bir kürdanla Chanyeol'a verdi. Chanyeol gülümseyince Eunji de yandan bir gülüş attı.
''Hepsini denemeliyiz.'' Chanyeol küçük bir çocuk gibi davranırken Eunji adeta annesi gibi davranıyordu.
Bir süre sonra tezgahlardakileri silip süpürürken aynı zamanda kendilerinden geçmiş bir şekilde gülerken buldular kendilerini. Sonunda kasaya gittiklerinde Eunji ödedikten sonra Chanyeol'a döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbour Boy
Novela JuvenilOkumaya devam ettiğinizde yavaş yavaş sürüklendiğinizi farkedeceksiniz.~