*Flashback*
Podívám se nad sebe a tam uvidím-
*Konec Flashbacku*-otvor!/taky ste si představili něco jinýho uchylaci?XD/ Baterkou(protože tu bylo šero)sem si posvitila na zeď na proti mě a uviděla tam celkem zrezively žebřík. Usmála sem se a stoupla si. Pořádně sem si dala na ramena tašky a zvedla se. Byla noc a Já v dáli spatřila-Aifelovku?!
,,Paříž?!"vydechla sem a stále čučela na proslulou Aifelovu věž. Vzpamatovala sem se a zavřela víko. Zašla sem na nejbližší veřejný WC kde sem na sebe natáhla fesny černý jeany,černý tilko a volný "svetrik" s Bambim z kamínků(média). Nalicila sem se a namirila si to do nejbližšího hotelu. Přišla sem k recepci. Když drobná recepční zvedla hlavu a podívala se na mě,malém ji vypadly oči z dulku. Začla mi vykládat že sem na listině pohřešováných. Já ji vysvětlila že sem nafingovala svůj únos kvůli paparazzi a tak a ať nevolá na policii. Pouze přikývla a dala mi kartu od pokoje a ještě se zeptala jestli se jí nemůžu podepsat. S úsměvem sem jí podepsala svou fotku a rozešla se k výtahu. Vyjela sem až do posledního patra kde je nádherný výhled na Aifelovku. Usmála sem se. Oblikla sem se do košile a propadla konečně do spánku bez nočních můr....
Probudilo mě lehké zaklepání na dveře a tlumené:,,Housekeepeng"(fakt nwm jak se to píšeXD). Vzala sem si zupan a otevřela dveře. Mladý klučina mi přivezl jídlo. Poděkovala sem a dala mu disko. Vytáhla sem si z tašky notebook a mobil-ano,vzala sem si elektro-a začla hledat nějaký bydlení. Nádherná vilka na kraji paříže kde už sou jen vesničky. Usmála sem se a začla hledat nějaké parukarstvi. Faktis nepotřebuju aby mě našli. Mám své důvody. Pár ulic odtud je parukarstvi. Vzala sem si na sebe to co včera ale místo "svetriku" mikinu. Nandala sem si kapucu,vzala si kabelku s peněženkou(okolo 3 tisíc dolarů),nandala sem si kanady a vyšla z hotelu do rusnych ulic paříže....
Po nakoupení paruky sem se vydala zpět do hotelu kde se prevlikla do roztrhanych jean,černého trika a nandala si paruku. Nalicila sem se,dohodla si schůzku s makléřem za 2 hodiny u té vilky a sbalila si vytahane věci. Usmála sem se,odevzdala kartu na recepci a nasadila si brýle. Stopla sem si taxík a nadiktovala mu adresu.....
Přesně za 2 hodiny sem stála před vilkou kde už čekal makléř. Podala sem si s ním ruku,prohlidla si 2 patrovou vilku a podepsala smlouvu. Částka pro mě která se strhla z mého konta je jako kdyby si milionář koupil ferari. Nemusela sem nic dokupovat protože předešlí majitel to tu měl zařízené moderně. Usmála sem se a nasala vůni nového domova
,,vítej nový živote"
ČTEŠ
Depressive girl and alcohol man[BVB]
FanficPopis 1. dílu One girl+One man=Love is in the air Nádherná přestava že? Ale co když je dívce 13,je emařka a upadá do depresí? A když je muži 31,je slavný emař ale je děvkař a alkoholik? To nevypadá sice dobře ale jeden druhému si pomáhají jak jen jd...