1. bölüm herşey normal

11 5 2
                                    

ÖNCELIKLE ŞUNU SÖYLİYİM KITAP YAZMAK KONUSUNDA ACEMIYIM BU NEDENLE YAZİM YANLİŞLARIM NEDENIYLE ÖZÜR DILERIM. ÖNERİLERIMIZI  YURUMLARDA BEKLIYORUM OYLAMAYİ DA UNUTMAYİN LÜTFEN .BIR KIZ ÇOCUĞUNUN ÇİĞLİKLARİNI DUYURMAK İSTİYORUM SADECE...

Ben nur 7 yaşındayım 2 sınıfa gidiyorum. Küçük bir kız çocuğuyum ama anne ve babam sürekli yurt dışına gider bende evde kalırım. bakıcım sümeyye sabahları gelir ve kahvaltımı hazırlar gider. Geceleri yanlız kalırım evde o nedenle hırsızlardan çok korkarım. korktuğum birçok şey var aslında saymak yetmez. Ben 1 sınıfi okuyamadım sadece ilk bir hafta gidebildim okula  murat diye bir öğretmenim vardı. Bana tokat atmıştı okuyamadığım için, şimdi ise 2. Sınfa gidiyorum taşındığımız için okulum değişti. Arkadaş edinmeyi becewmiyorum bu nedenle arkadaşım yok. her hafta  piskolog seanslarım var. Annemle birlikte o seanslara gidiyorum  3 gün sonra bir seansımız daha var. Piskoloğum zeynep hanım çok iyi bir insan beni çok iyi dinliyo sorular soruyo resmler çizdiriyo birsürü arkadaşımın olduğu bir resim çizdirmişti bana odamın en güzel köşesine  yapıştırdım. Arkadaşlarım, sırlarımı paylaşabileceğim güvenebileceğim arkadaşlar istiyorum ben sadece bir tane de olsa arkadaşım var diyebileyim istiyorum ama herkez benden uzak duruyo benim diğer insanlardan ne farkım var acaba diye düşünmüyo diyilim. Yanlız yaşamak çok zor annem babam abim benden nefret ettiklerini düşünüyorum bazen. Benden hep uzaktalar  onlarda hep benden uzak duruyorlar oysaki ben çok şey istemiyorum sadece annem bana kızım desin sarılsın öpsün yanlızlığımı bastırsın istiyorum babam elimden tutup okula götürsün beni istiyorum. Benimle biraz ilgilensinler istiyorum sadece.

                             ertesi gece
Yazarın anlatımıyla**
Nur yatağında sakince uyuyordu kapıdan gelen  tıkırtı sesleriyle uyandı ama korkuyla yorganını kafasına kadar çekti. Eve hırsız girdi sanyordu ama çok yanilıyordu daha kötüsüydü. Çok korkuyorudu bilmiyordu ki bi gece onun hayatının mahvolduğu geceydi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAŞANMIŞLIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin