Bölüm✨3✨

763 75 262
                                    

"Yani diyorsun ki borcun karşılığını ödemek için yeğeni'ni bana satıcaksın. Yanlış mıyım?"

Dedi alaylı bir ses tonuyla.

"Aynen öyle"

"iyi bakalım çağır 4 milyon değerinde ki yeğeni'ni"

Hâlâ yüzünden düşmeyen alaylı bir ifade vardı Eren'de.
Kenny yanındaki adama ikisini de çağırması gerektiğini söyledi.

Yaklaşık 5 dakika sonra içeriye kırmızı bir elbise giymiş, ayağında ise siyah hafif topuklu ayakkabısı olan saçlarını yukarıdan minik bir at kuyruğu yapmış bir kız girdi.

Kız, erene bakıp saçını düzeltmiş ve elbisesinin askısıyla oynamıştı.

Ama erenin dikkatini kızdan çok arkasından gelen genç çekmişti.

Genç'in üzerinde beyaz giymekten bollaşmış bir T-shirt, altında ise siyah bir pantalon vardı.

Erene vermek için kızı hazırladıkları apacık belliydi.

"Bu benim biricik yeğenim Mikasa, kendisi çok hanfendi bir kızdır çokta güzeldir tıpkı annesi gibi"

Kenny zırvalamaya devam ederken, Mikasa aldığı övgülerle yüzünde ki gülümsemesi genişliyordu.

"Eğm bu da Levi pek bilmene gerek yo-"

"Anlat"

Dedi tok ve erkeksi sesiyle. Sesi düşündüğünden daha sert çıkmıştı ve Kennynin derin bir şekilde yutkunmasına sebebiyet vermişti.

"Öhm adı levi işte pek bir işine yarayacağını düşündüğüm bir özelliği yok"

"ya da belkide onu anlatıcak kadar bile tanımıyorsundur?"

Kenny susmuştu çünkü Eren haklıydı.

Kenny, mikasanın daha rahat bir hayat yaşaması için erene vermeye çalışıyordu. Levi umrunda bile değildi sadece ayak işlerini yaptırdığı arada adını bile unuttuğu biriydi hatta.

"Her neyse işimize dönelim. Teklifim hakkında ne düşünüyorsun"

Dedi mikasa'ya gururla bakınarak.

"Kabul"

Erenin ağzından çıkan bu cümleyle beraber kenny ayaklanıp anında mikasaya sarılmıştı. Mikasa ise zafer kazanmış bir edayla kennynin sarılmasına karşılık vermişti.

Ardından Leviye tiksinti dolu bir bakış attıktan sonra erenin yanına doğru yürüdü.

"Sen değil, Leviyi istiyorum"

_________________________

Üzgünüm mikasa ve kenny bu kitabın kötüsü sizsiniz :(

Flechazo //EreRi//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin