"Ama daha öncesinde seninle yapmamız gereken şeyler var"
Levi meraktan çatlıyacak duruma geldi. Bir şey demeden erenin peşinden gitmeye devam ediyordu. Eren onu arka bahçeye çıkarmıştı. Levi etrafa baktı ve çitin üzerinde duran şişeleri gördü. Anlamayan bir ifadeyle erene döndü.
Eren belinde ki silahı çıkarıp sürgüsünü çekti ardından leviye doğru uzattı.
"Denemek ister misin?"
Önce erene sonra silaha baktı ardından silahı elinden aldı.
"Şarjor kısmını sıkıca tut, parmağını tetikten gözünü hedeften ayırma"
Levinin arkasına geçti ve ellerini onun elinin üzerine koydu. Hedefi ayarladı ve geri çekildi.
"Hadi,bekliyorum"
Levi tek gözünü kapatıp iyice şişeye odaklandı. Ardından tetiği çekti ve saniyesinde şişe parçalarına ayrıldı.
Silahı indirip heycanla Erene döndü. Eren kollarını birleştirmiş,leviye doğru bakıyordu. Gülerek yanına gelip silahı elinden aldı ve oradaki şişelerin hepsini saniyesinde indirdi.
Ardından sürgüsünü geri çekti ve şarjörünü değiştirdi sonra beline geri koydu.
Levi yerde parçalara ayrılmış şişelere baktı. Eren orada duran sandalye'ye kendini attı ve cebinden bir sigara çıkardı.
"Seni yanımda çalıştırmayı düşünüyorum. Sana da uygun mu?"
Levi şaşkınlıkla Erene döndü.
"Ne yapabilirim ki? İşine yarıyacağımı sanmıyorum"
"İşe yaramayan birine göre fazla işe yaramıyor musun? Ayrıca bana aksini kanıtlayacaktın hatırlatırım."
Levinin bu cümleyle tüm tereddütleri kırılmıştı.
"Kabul ediyorum seninle çalışacağım"
"Güzel. Şimdi içeri geç ve hazırlan birazdan burada olurlar"
Levi kafasını sallayıp ereni yalnız bıraktı.
İçeriye girdiğinde aynanın karşısında kendi kendine mırıldanan Erwini gördü. Bir süre durup ne yaptığına baktı.
Erwin yakasını düzeltti ve boğazını temizledi.
"Öhöm Hange hanım görüşmeyeli çok old- yok yok bu ne amına koyayım"
Saçını düzeltti ve parfümünden iki fıs sıktı boynuna.
"Şş aa hange hanım sizde mi burd-"
"Bence doğal davranmam yeterli olur."
Şaşkınlıkla arkasından duran Leviye baktı. Sonra tekrardan boğazını temizledi
"Ne zamandır ordasın sen,velet"
"Aynada ki yansımanızla konuştuğunuz zamandan beri"
"Neyse ne unut onu. Doğal davranmam yeterli olur mu diyosun yani."
"Evet kesinlikle. Naparsanız yapın ama sakın az önce gördüğüm görüntüyü yapmayın"
Erwin sıkıntıyla iç çekti ve yakasını gevşetti. Ardından yoğun sıgara kokusu odaya hakim olmaya başlayınca erenin geldiği çok net anlaşıldı.
"Gerizekalısın erwin tek kelime ile hemde"
"Kes. Uzak dur benden sıgara kokmak istemiyorum."
"Niye adını bile unutmuş olan hangeyi etkileyemez misin yoksaa"
Gülüp, erwinin yanına oturdu. Levi aralarında ki bu samimiyete bilmem kaçıncı kez şaşkınlıkla baktı. Ardından hazırlanmak için hızlıca oradan çıktı.
Odasına geçti ve yatağının üzerine konulmuş takım elbiseyi gördü. Pek tereddüt etmeden aldı ve giymeye başladı.
Üzerini giyip saçını düzeltti.
Ardından dışarı çıktı ve aşağıya indi. Ereni göremeyince sıkıntıyla iç çekti ve kendini koltuğa bıraktı.
Oradan oraya telaşla koşuşturan hizmetçileri izliyordu. Ardından merdivenlerden yaklaşan ses ile oraya döndü. Ereni ve onun tam arkasından gelen erwini gördü. Gözleri erenle buluşunca istemsiz bir şekilde gülümsemişti ama bu çok uzun sürmedi.
Eren, boğazını temizleyip kendini ikili koltuklardan birine attı.
Telefonunu çıkardı ve onunla ilgilenmeye başladı. Yine leviyi görmezden gelmeye çalışıyordu.Hep yaptığı birşeydi öncesinde leviyi elinin üstünde tutardı ardından bi an da onu bırakırdı.
Yaklaşık 10 dakika sonra kapı üç kere aynı ritimle çaldı.
Hizmetçilerden biri kapıyı açtı ve içeriye girmeleri için çekildi. 3'ü içeriye geçtiğinde Levinin gözü hange dışında kimseyi görmüyordu.
"Ben geldim, selam yok mu?"
_____________________
Sonra ki bölüm kaos :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flechazo //EreRi//
Fiksi PenggemarFlechazo: İlk görüşte aşk demektir. Argo,küfür ve smut içerir..