Bölüm✨5✨

714 64 315
                                    

"Yeni evine hoş geldin, prenses"

Levi önce görkemli malikâneye ardından erene baktı.
Eren dediğinin üzerine bir şey demeden malikâneye doğru yürümüştü. İçeriye girdiklerinde onları Armin karşıladı. Saat o kadar geçti ki evdeki hizmetçiler bile uyumaya gitmişti.

Eren, arminle konuşmaya daldığında levinin etrafa bakma fırsatı olmuştu.
Çoğu yerde yılan motifi vardı ve genel renkler kullanılmış bir evdi:Siyah, beyaz, gri. İç karartıcıydı.

Levi esneyince, eren kafasını ona doğru çevirmişti. Hemen yanına geldi ve kulağına doğru eğildi.

"Uykun varsa söylemen yeterli"

Erenin nefesini kulağında hissetmek levinin vücudunu kas katı etmişti. Bir şey söylemeden sadece kafasını salladı.

"Evet uykum var ama..."

"Ama?"

"Nerede uyuyacağım?"

Bunu demesi üzerine Eren bir kahkaha patlattı. Levi söylediği şeyde komik bir taraf aradı ama bulamadı.

Kahkahalar ile gülen erene tek levi değil armin ve erwin de çok şaşırmıştı çünkü Eren babası öldüğünden beri hiç gülmüyordu.

Sevinmişlerdi ve içlerinden leviye teşekkür ettiler.

Eren bir elini levinin omzuna koydu.

"Merak etme sana bir oda vereceğim"

Dedi ve leviye kendisini takip etmesini söyledi. Önce büyük kapılı bir odaya girdi ve oradan levinin geceyi geçirmesi için kendi kıyafetlerinden aldı. Sonra büyük kapılı odanın yanında ki odaya girdi ve leviye içeri girmesi için komut verdi.

Oda tek kişi için fazla büyüktü. Eren elinde tuttuğu kıyafetleri leviye doğru uzattı.

"Geceyi şimdilik bunlar ile geçir yarın beraber alışverişe çıkarız olur mu?"

Levi kafasını sallayıp elinde ki kıyafetleri aldı ve erenin çıkmasını bekledi.

Ne istediğini yeni kavrayan eren sırıtıp kapıya doğru ilerledi.

"İyi uykular, prenses"

"Sana da..."

Sesi çok kısık çıkmıştı erenin duymadığına emindi. İç çekip üzerini değiştirmeye başladı.

Amcasının kendisini sevmediğini çok iyi biliyordu ancak satıcağını hiç düşünmemişti. Borçları olduğunu da  biliyordu ancak böyle ödiyeceğini tahmin etmezdi.

Kendini yatağa bırakıp ileride olucak şeylerin senaryosunu kurmaya başladı. Eren ona şimdi iyi davranıyor olabilir ama bu hep devam etmez diye geçirdi içinden.

"Ne diye beni seçtin ki..."

Kafasını yastığa gömdü ve ağlamaya başladı. Mikasanın aksine levi asla gitmek istemiyordu. Amcası ona kötü davranıyor olabilir ama bu şehrin en güçlü mafyasına sığınacağı anlamına gelmezdi.

Mikasanın aksine levinin bir gururu vardı.

Bu düşünceler eşliğinde kendini uykunun tatlı kollarına bıraktı.

____________________

Levigül'ün suçu ne :D

Levisexuallikcandir bolumu bu manyağa hediye ediyorum. Onun için atıyorum

Flechazo //EreRi//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin