Capitolul 1

263 12 5
                                    

Alergam disperata pe strazile,acum intunecate ale Beverly Hillsu-lui.  Nu stiam unde sa ma duc,iar afara ploua cu galeata. Tresaream de fiecare data cand un fulger aparea pe cerul intunecat,in urma zgomotului format de tunetele infricosatoare. Noua mea camasa,atarna acum pe mine uda leoarca,alaturi de tricoul alb,ce lasa la vedere sutienul negru. Tocurile mele de 15 cm erau distruse. M-am oprit din a mai alerga,gafaind puternic. Mi-am dat pantofii jos,luandu-i in mana,eu ramanand in picioarele goale. Am inceput din nou sa alerg,dandu-mi seama ca alerg degeaba ,deoarece casa mea se afla la zeci de kilometrii distanta.

Am inceput sa arunc mai multe priviri in imprejurimi. In stanga se afla o casa,asa ca am traversat repde strada,strecurandu-ma printre picurii de apa ce cadeau abundent din vazduhul furios. Nu am mai tinut cont de ce se afla in parti,eu privind si alergand inainte. Am ajuns intr-un final la o mica cladire,ce sincer nu parea a fii o casa. Am impins puternic usa de fier aceasta neclintindu-se deloc.

Am luat-o prin stanga cladirii,vrand sa o ocolesc,dand de un mic geam,intredeschis,prin care m-as putea strecura. Am deschis rapid ferestra,intrand in cladire. Imediat ce am intrat m-am obisnuit cu senzatia ca nu mai sunt atinsa de mii de picuri de ploaie. Am facut cativa pasi in fata,dupa ce am inchis fereastra. M-am dezechilibrat,aproape cazand. M-am lovit de un perete care m-a ajutat sa  nu fac contact cu podeaua. Am gasit un intrerupator asa ca l-am apasat. Neoanele luminau sala mare a garajului in care ma aflam. Ochii mei admirau cele 3 masini ce zaceau pe podeaua bine lustruita. Un Porsche negru, un Range Rover si el negru,alaturi de un Ferrari rosu aprins. 

Admirand cele trei masini am auzit un mic fosnet ce a tullburat linistea ce se revarsase acum cateva secunde in atmosfera. O durere de cap infernala m-a cuprins din cauza bauturii excesive care am dat-o pe gat in doar in 30 de min.

-Cine e aici? tip eu ingrijorata.

Un om inalt, cu par cret si castaniu ca pamantul prospat ud si niste ochi verzi precum jadul se uita la mine analizandu-mi fiecare particica a corpului meu cu forme voluptoase. Acesta se plimba cu vederea de sus in jos, oprindu-se la sanii mei si muscandu-si buza inferioara in semn ca ii place ce vede. Dupa ce m-am uitat mai bine la fata lui mi-am dat seama ca-l cunosc,dar nu stiu de unde.

Dupa ce am realizat ca tricoul alb de pe mine este acum,transparent, mi-am acoperit instantaneu zona sanilor.

-Nu te acoperi! Esti foarte sexy si focoasa si chiar imi place privelistea asta...spune el cu o voce ragusita, incredibil de sexy.

-Te stiu pe tine....adaug eu.

-A,*face el o pauza*,nu serios?! zice el cu o voce perversa.

-Mda...si cu te cheama?

-Ce zici sa vorbim despre noi si despre alte lucruri in camera mea?

Am ramas putin socata de cuvintele lui, dar in secunda a doua a venit si m-a tras de incheietura mai aproape de el, simtindu-i erectia imensa ce se formase la el in pantaloni. M-a apucat de talia mea subtire si a inceput sa ma sarute lung si salbatic, cerandu-mi permisiunea de a-mi explora fiecare coltisor al gurii mele. M-am lasat dusa de val, punandu-ma in liftul sau imens pe care il avea in casa. Atunci el a inceput sa ma sarute apasat  simtind cum nevoia de a face sex imi vine pe neasteptate. Aceste gesturi tandre au trezit curva din mine,dorindu-mi mai mult.

-Opreste-te....spuneam printe gemete.

-Iubito,stiu ca mai vrei,asa ca lasa-ma sa-mi fac treaba!

Ajungand in dormitorul sau am vazut un pat imens cu lenjerie neagra si mobila crem, totul fiind mai curat decat ma asteptam. Printre saruturi m-a pus in pat,dandu-mi pantalonii jos,iar el dandu-si tricoul, lasand la vedere un abdomen perfect plin de tatuaje si vazand cele doua pasari mi-am adus aminte ca si eu am acelasi tatuaj pe ceafa. Acesta a inceput sa imi sarute umerii si apoi dandu-mi parul pe o parte,dezvaluind tatuajul asemenator cu al lui.

-Ai acelasi tatuaj ca al meu! exclama baiatul sarutandu-mi tatuajul.

-Mhm...spun eu printre gemete.

In urmatoarele secunde mi-a apucat sanii,strangandu-i eliberand cateva tipete puternice. Dandu-mi toate hainele jos,s-a pozitionat cu capul intre coapsele mele fine trecand cu limba peste clitorisul meu,scapand gemete asurzitoare.

-Esti asa de dulce! spune el cu un ranjet pervers pe fata.

La cuvintele lui m-am inrosit, lui aparandu-i un ranjet care a dezvaluit gropitele adorabil de sexy.El frecandu-si gura de feminitatea mea,si-a introdus limba in mine scotand niste gemete.

-Unul,doua sau patru degetele?

-Pe toatee,dar mai repede! spun eu exasperata

In urmatorul moment am simtit o durere incomparabila tipand al dracului de tare. Am inceput sa-l strig,iar el a continuat bagand mai adanc degetele si indoindu-le in mine. Eram foarte exasperata si vroiam din ce in ce mai mult. Orgasmul meu era pe cale sa apara, simtand un nod in stomac. 

-TRAGE MI-O!! tip eu exasperata vazand ca nu are de gand sa isi arate monstrul sau erect.

-Nu acum, iubito, mai tarziu...spuse el cu o voce perversa si plina de dorinta.

-DE CE?! Ma ofer pe tava si tu....REFUZI!! zic tipand.

In secunda numarul doi a bagad degetele mai tare in mine, orgasmul venind si simtind cum un lichid fierbinte imi iese. Acest baiat si-a scos degetele din feminitatea mea, ducandu-le la gura si lingandu-le cu pofta.

-Deci pana la urma care este numele tau? intreb printre gafaituri.

-Numele meu este ......

-

Hot and Dangerous (Harry Styles F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum