Capitol fără titlu 3

118 5 2
                                    

Am iesit in fata casei lui Harry, unde taxiul ma astepta. De indata ce am ajuns acasa, am facut un dus si m- am imbracat cu o pereche de pantaloni scurti cu talie inalta astfel vazandu-se o mica parte din fund, un top floral ramanand cu jumatate din abdomen descoperit si un cardigan cu mici franjuri la baza. Pantofii erau niste conversi negrii inalti cu sireturile nelegate bagate in ei.

M-am urcat linistita in masina mea Mercedes S class din 2014 si pornesc in graba spre scoala, pe drum oprind la Starbucks pentru a-mi cumpara o gogoasa si o cafea caci sunt lihnita de foame avand in vedere noaptea "furtunoasa" pe care am avut-o. Dupa toate acestea, ajung la scoala unde intru in clasa de matematica a profesorului Smith care este ataaat de seeexy si parca imi vine sa-l fut doar cu privirea.

M-am asezat in a doua banca pentru a-l privi mai bine...Adevarul este ca am ajuns la el in pantaloni de vreo 2 ori si totusi mai vreau....Pffff dar Harry e cel mai bun..nu stiu cum Dumnezeu, dar este ca un "SEX GOD" pentru mine. Degetele alea ale lui si modul in care imi sopteste cuvinte perverse ma face sa ma excit imediat. In fine..ora incepe, iar profesorul Mr. Sexy Smith intra.

A trecut mai repede decat ma asteptam eu,nimic intamplndu-se. Dar...la sfarsitul orei profesorul m-a chemat pentru a vorbi in privat cu mine, ca "intre patru ochi".

-Da, domnule profesor, ce este?? Este ceva foarte important de ma-ti chemat aici?

-Sa zicem ca este important...spune el cu o fata perversa

-Ce? Vreti sa facem din nou dragoste sau ceva de genul? intreb cu o fata plictisita, in acelasi timp uitandu-ma la unghiile mele false roz.

-Hahaha...Draguta, uite...Eu NICIODATA nu fac dragoste...Eu fut...Tare.

-Wow ce interesant..ce sa zic! In fine, la ce ora ati vrea sa ma prezint la casa dumneavostra? Sper ca voi fi platita foooarte bine ca daca nu...

-Off! Zgarcita, sexy si rea de mica...Imi place!! Mrrr...

-Va rog nu mai lungiti discutia!

-Ok, ok..La ora 7 sa fii in fata casei mele! Poarta ceva dragut!

-Da, da cum spuneti..La revedere!

-------------------------

HARRY P.O.V

De cand am vazut-o parca nu mai pot sa mi-o scot din minte. Ma excit numai cand ma gandesc la ea. Este singura zi in care vreau cu adevarat sa merg la scoala. Este atat de perversa si buna la pat, astfel, vrand sa ii fac muulte chestii murdare. Ma urc in Porsche-ul meu negru si o iau la goana pe strazile Beverly Hills-ului. Vreau sa o fac sa inteleaga ca este numai proprietatea mea. A mea.

Trantesc portiera masinii,plecand catre usa larg deschisa a liceului. O iau drept inainte,pe culoarul plin cu studenti, vrand sa ajung la laboratorul de chimie. In drum spre clasa, am vazut o umbra feminina vorbind cu profesorul de matematica. Mr. Smith. Din cate am auzit, acesta, se ocupa cu lucruri dubioase, dar nu ma intereseaza pe mine asa de mult de viata tampita a celorlalti.

Insa, curiozitatea este puternica asa ca ma apropii de locul unde cei doi sunt. Mergand din ce in ce mai aproape si am putut sa o observ. Era EA. Cand am vazut-o un sentiment ciudat m-a cutremurat, insa atunci cand am observat ca profesorul se aproprie din ce in ce mai mult de ea m-am enervat si am dat buzna peste ei.

-Ce se intampla aici?! tip atragand atentia celor doi

-Harry! spune ea cu o urma de surprindere in glas

-Domnule Styles, nu cred ca va interesaza situatia noastra asa ca va rog sa va intoarceti in clasa acum!!!! zice profesorul

-Nu plec pana nu imi explica cineva ce naiba se intampla! Si tu Alison nu te credeam in stare sa faci asa ceva! Credeam ca dupa acea noapte vei intelege ca esti numai A MEA!

-Phahaha..A ta?! Daca ai stii cu ce se ocupa aceasta fetita nu ai mai vrea-o! Asculta-ma, baietel, lasa-mi-o mie si va fi mai bine.

-Nu va mai purtati de parca as fi un lucru!! tipa Alison plecand val vartej din incapere, eu ramanand cu profesorul enervant.

Dupa cateva minute de discutie cu Mr. Smith am aflat cu ce se ocupa Alison...Ea..era..o..prostituata. Am ramas mut de uimire atunci cand am aflat, dar nu o judec caci si eu ma ocup cu afacerile la negru. Eu vand droguri furate, fut femei in fiecare seara si ma imbat. Smit ca suntem suflete pereche...Amandoi periculosi, rai, sexy si frumosi..Abia astept sa experimentez o noapte cu ea. Cred ca e fooarte priceputa din moment ce ea traieste din aceasta meserie.

---------------------

ALISON P.O.V

Am plecat suparata de langa cei doi, indreptandu-ma catre clasa de chimie. Ajungand acolo, toti colegii si-au indreptat privirile spre mine, eu privindu-i cu superioritate si mergand la locu meu. Puteam sa jur ca atunci cand am trecut pe langa grupul de baieti au fluierat, iar unul dandu-mi o palma peste fundul meu aproape dezgolit. Fiind enervata de acest gest, i-am tras o palma puternica, inrosindu-i fata de bou pe care o are.

Ora incepe, dar pe la jumatatea orei carliontatul de Harry isi face aparitia si isi cere scuze la profesoara, punandu-se la locul liber de lana mine. In timpul orei el tot imi punea mana si ma mangaia pe coapsa, insa eu i-o dadeam imediat jos.

La sfarsitul orei toti au iesit, ramanand numai eu cu Harry.

-Iubito, nu te mai ascunde stiu cu ce te ocupi..

-CE?!?! Ammmm...Nu stiu ce sa spun..

-Shht! Nu trebuie sa spui absolut nimic, baby. zice el, fiind din ce in ce mai aproape de mine.

In acel moment el ma izbeste de cel mai apropiat perete sarutandu-ma puternic pe buze, coborand din ce in ce mai jos, iar eu aflandu-ma in al noua-lea cer.

-----------------------

Ne cerem scuze de intarziere, dar na scoala.... NU UITATI! Orice comment e bine venit si chiar am vrea sa va vadem parerea personala despre aceesta carte. Siiii..INCA CEVA! Ce ati zice daca apasati si pe steluta aceea..Stiti voi care..:> :)))))) V-am pupat! Bye! :***

Cu drag,

autoarele acestei carti






Hot and Dangerous (Harry Styles F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum