*DUPA 4 ORE*
Am deschis incet ochii privind in jur. Unde ma aflu?! " Camera mea " era altfel. Stai,eu am ajuns aseara acasa? Vad o umbra in coltul camerei privindu-ma atent, fixat pe decolteul meu foarte generos si pe fundul meu perfec.
-Buna dimineata,frumoaso! spune o voce ragusita, al naibii de sexy.
-Unde ma aflu?
-Unde nu te afli?! imi rasunde.
-Jur, daca nu imi spui o sa chem politia! tip eu nervoasa, aratandu-i telefonul care este iPhone 6 plus gold.
-Nu avem timp... Daca vrei sa ajungi la scoala,eu zic sa mergem,daca nu.......
Nu pot sa lipsesc si azi de la scoala,Doamne! M-am uitat la ceas si era ora 7.35. Am sarit din pat si am alergat catre usa.......
-Ãm,unde e baia?
-Acolo,spune si arata cu degetul catre o usa crem.
Nu i-am mai zis nimic si mi-am vazut de treaba mea.
***
Nu stiu nimic despre acest baiat. Cum il cheama sau cine e,de unde mi se pare asa cunoscut ....Dupa ce am iesit din cabina de dus am realizat ca nu am ce sa port.
M-am indreptat catre usa,deschizand-o si scotandu-mi capul afara.
-Nu am ce sa port...
-Atunci se pare ca trebuie sa stai DEZBRACATA toata ziua...zice el cu o voce si o privire perversa.
-Hei! Nu e amuzant deloc!
-Bine,bine... ma duc sa fac rost de niste haine.
L-am urmarit cu privirea pana cand a parasit camera. Am inchis usa baii,ducanu-ma sa iau un prosop. Materialul ce ma infasura pana la jumatatea coapselor mirosea divin. M-am sters si apoi am pus prosopul in cosul de rufe...Vrand sa ma spal pe fata, am simtitt niste palme catifelate strangandu-ma de talie. M-am intors si l-am vazut pe acest om minunat stand in spatele meu si admirandu-mi corpul.
-Iesi din baie, te rog! tip exasperata.
-De ce? Doar te-am mai vazut dezbracata, iubito.
-Stai ce s-a intamplat mai exact seara trecuta? spun eu cu o urma de nestiinta in glasul meu
-Chiar nu mai stii? Atunci,lasa-ma sa iti arat...zice el cu un zambet al naibii de pervers
-Stai c-...nu ma lasa sa continui ca ma si prinde de talie. Ma izbeste puternic de perete, scotand un icnet afundat.
Incetisor, mi-a dat jos prosopul si a inceput sa imi framante sanii si sa ii muste al dracului de tare. Mi-am pus picioarele incolacite in jurul lui si atunci a inceput sa traga tricoul de pe el. Gemeam...Asta este singurul suntet pe care il puteam scoate in acel moment.
Far sa-mi dau seama acesta se dezbraca si isi rula pe mebrul sau erect un plastic, dandu-mi seama ca este un prezervativ. Peste cateva fractiuni de secunda, el intra puternic in mine, scotand un tipat pe care il puteai auzi de la marginea orasului. Acesta practica metoda de du-te/vino si incepea ca acea durere sa se transforme intr-o placere inedita, de fiecare dat trantindu-ma de peretele care il ajuta sa-si faca treaba. Ma simteam ca in al noua-lea cer nu stiu cum sa exprim in cuvinte acel sentiment de nevoie.
Intrand pentru ultima oara in mine cu o forta extraordinara, mi-am declansat orgasmul mult asteptat, urmat de al lui care s-a imprastiat in prezervativul acum numai bun de aruncat.
-A fost wow! spun gafaind
-Multumesc...as vrea sa fie cat mai des..
-Mhm...Imi pare bine de cunostinta...zic asteptand un raspuns de la el
-Harry..Imi poti spune Harreh sau Hazza, dar cel mai bine Harry
-Imi pare bine de cunostinta! Eu sunt Alison.
-Ce nume frumos ai! spune el incercad sa filtrezez cu mine.
-Mersi...cred...
-Bun,acum as vrea sa plec acasa daca nu te superi...
-Nu-i nicio problema! Iti chem un taxi!
Harry...Hmmm..Numai la asta ma puteam gandi...Ce nume mirific are! Abia astept sa il revad...
Dupa 5 minute am iesit din baie imbracata vazandu-l pe Harry care imi facea ochi dulci.
-Ce este? Am ceva pe fata?
-Nu, nu ai nimic...Doar ca..
-Doar ca ce?
-Doar ca esti foarte frumoasa!
-Mutumesc...Acum ar cam trebui sa plec..Ne mai vedem! spun si ii trimit pupici falsi
-Da...Ne mai vedem,iubito.
-----------------------
OMG! Sper ca va place acest capitol! Si va rog sa nu uitati...Orice comment este bine venit de asemenea si un vot!
Va iubesc!❤️
CITEȘTI
Hot and Dangerous (Harry Styles F.F)
FanfictionTotul incepe atunci cand ea se pierde in oraselul care nu doarme nicioadata,BEVERLY HILLS. Ea se intragosteste de el doar dupa o aventura amorosa,desi nu este obisnuita sa iubeasca doar un barbat. Ce se intampla cand ea se incurca intr-o afacere mu...