Capitolul 5

172 7 11
                                    

- Jeasper, ne lasi, te rog, cateva minute ?

Acesta a plecat,eu ramanand sa discut cu Alison intre patru ochi. 

-Alison, cat de proasta... cat de proasta.... CAT DE TAMPITA se fii ca sa te bagi in asemenea porcarie ?! PLEACA IN ACEASTA SECUNDA DE AICI !

- Cine dracu esti tu, ca sa imi spui ce sa fac ? Crezi ca daca te-ai culcat odata cu mine, sunt a ta sau cacatenii de genul?!

- In primul rand, nici macar nu ne-am culcat impreuna.

- Ba da, Harry, ba da. Imi pare rau ca nu-ti amintesti,dar da... 

- Crezi ca daca te sprijin de un zid, si intru-n tine, inseamna ca m-am culcat cu tine ?!

- Ă, DA!

Mi-am dat ochii peste cap,luand-o de mana si tragand-o dupa mine. Nu am de gand sa o pierd. Nu stie ce i se va intampla si sincer nici eu nu stiu exact.

- Harry ... lasa-ma, spune incercand sa scape din stramsoarea mea, lasa-ma... HARRY,LASA-MA DRACU IN PACE !

- ALISON, INTELEGE, ODATA IN PULA MEA, CA NU E BINE CEEA CE FACI ! DACA VREI SA TRAIESTI, PLEACA NAIBA DE AICI ! Si pana la urma... de ce DRACU ai nevoie de bani ? Esti bogata.

- Te-ai gandit vreo data ca poate nu fac asta pentru bani ?!

- Nu ai cum sa nu faci asta pentru bani ... Tu stii macar ce te asteapta ? Sau nu ti-au spus?

- Am programul chiar aici si voi incepe in seara asta. Te avertizez, Styles, nu imi sta in cale. Apropo, tu de ce faci toate chestiile astea ?

- Care?

- Nu ma lua de proasta... le faci pentru bani. De ce ?! Esti milionar.

- Pai...

-Sa ghicesc de indata ce afacerile parintilor tai se vor dovedii a fi false, iar totul va cadea... tu vei avea din ce trai. Ei, bine si eu.

- NU MA CUNOSTI ! am urlat eu in timp ce se indeparta,astfel sa ma auda.

- Oare? Imi spune facand acelasi gest cu ochiul si acel zambet,mie sculandu-mi-se de indata.

" Ah, la naiba !" soptesc eu, lovind cu piciorul in tomberon.

Cand va pati ceva,ma va implora sa o scot din incurcaturile astea,iar eu o voi refuza. M-am urcat in Porsche-ul meu, vrand sa plec si sa las balta totul. Ugh, pe cine pacalesc ? Trebuie sa fiu martor la ce se va intampla.

————————————————————————————————-

ALISON P.O.V

M-am imbracat de "munca" punandu-mi un costum sexy si provocator. Acesta consta in: un sutien negru dantelat cu o fundita neagra intre cupe, niste bikini tot negri, dantelati si cu o taietura, iar in picioare am niste platforme de 20 cm cu niste dresuri negre.

- Esti gata, iubire ? ma intreaba seful.

- Dap.

- Vino cu mine, spune si imi ia mana mica intra lui. ma conduce intr-o sala imensa,care se afla tot in conacul imens in care am ajuns sa lucrz.

-Barul este chiar acolo, stii ce ai de facut. imi zice si ma lasa sa ma urc pe bar. OH, inainte de a incepe, vrei sa te servesc cu un shot ?

-Da, de ce nu ?

Seful i-a facut cu ochiul barmanului,care mi-a intins paharul. Bautura avea un gust dulce si placut,dar asta pana cand gatul a inceput sa-mi arda ingrozitor. M-am sprijinit de bar, imediat cand am simtit cum ameteala ma cuprinde. Ce dracu, am mai baut pana acum...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 14, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Hot and Dangerous (Harry Styles F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum