Victoria Daniels
Ahoj jsem Victoria a všichni mi říkají Vicky, je mi 18let a chodím do třeťáku na střední. Bydlím s mamkou a bráškou ( jsme dvojvaječný dvojčata), s bráškou spolu máme nejlepší vztah jaký sourozenci můžou mít. Můj život není úplně easy, od malička do mých 15ti let tak nás táta mlátil. Mě nejvíc, prý mu připomínám jeho nejhorší období, brácha s mamkou se mě snažili chránit ale moc to nepomáhalo. Pak mě táta jednou zmlátil tak moc že jsem skončila v nemocnici a můj bráška kterému bylo 15 tak ho zmlátil, máma ho pak vyhodila a od té doby jsem ho neviděla, že začátku jsme s tátou měli dokonalý vztah takový jaký mají dcera s tátou mít, jenže když mi bylo 7 tak tátu vyhodili z práce a on začal pít a od té doby mě mlátil nebo spíš nás. Každopádně to není všechno, ve škole mě šikanují a nemám tam kámošky ani kámoše, je to peklo tam chodit každý den. V 15 jsem měla taky kluka Tylera a hned po tom co jsem se vrátila z nemocnice tak chtěl však víte co ale já na to nebyla připravena a nechtěla jsem to ale on to neřešil a udělal to. Pak mě celý rok a půl znásilňoval a mlátil. Jo a aby toho nebylo málo tak jsem zjistila že se stěhujeme do LA. To co jsem zažila by se asi podepsalo na všech. Rok jsem chodila k psychiatrovi. No a jinak nejsem úplně nejhodnější. Často chodíme s bráškou na párty, chlastáme a kouříme. Brácha se občas s někým porve ale tak je to kluk. Zapomněla jsem vám říct že občas se na párty s někým vyspím ale musím mít v sobě dostatek alkoholu abych to udělala, a kluka nemám takže proč ne. Jo jinak miluju motorky, auta a spravování aut a motorek, umím to a dá se u toho krásně přemýšlet. No jinak mám ráda ještě ježdění na skatu, zpívání, hraní na kytaru, tancování ale jen pouliční styly takže žádný balet tam nenajdete. Pak mě baví ještě kreslení, posilování a různý sporty. Bydlím v Detroitu a jsme celkem bohatý protože mamka má v LA obrovskou firmu. Jsem celkem ráda že se stěhujeme. Jinak jsem celkem malá, mám tmavší hnědé vlasy, zelené oči a vysportovanou postavu. Jinak mám piercing v nose, v obočí a v uchu ( to na tom obrázku není vidět ale prostě si to představte), pak mám ještě pár tetování. Ano líbí se mi tento styl a miluji ho, teda aspoň styl co se týče tohohle. Podle bráchy mám hrozný styl oblíkání, já si myslím že má pravdu, chci to změnit ale bojím se že mě zase budou šikanovat ale uvidíme. No a to je asi vše o mě.
Jack Dallas
Čau jsem Jack, je mi 19let a chodím do třeťáku na střední. Bydlím jen s mamkou a malou ségrou je jí 6let. Můj život není úplně easy ale neztěžuju si. Náš táta nás mlátil a pak nás nakonec opustil. Mám nejlepšího kámoše Tobbyho a nejlepší kámošku Lili. Tobbymu se líbí Lili. Já na lásku nevěřím je to kravina. Nikdy jsem neměl holku, mám holky jen na jednu noc. Nejsem úplně nejhodnější. Chodíme s Tobbym a Lili na párty, chlastáme, kouříme a občas se popereme. ( Baví ho úplně to samý co Vicky+ fotbal který i hraje za školní tým). Bydlím v LA. Jsme celkem bohatý protože mamka vlastní jednu obrovskou firmu tady v LA. Jinak jsem celkem vysoký, mám světle hnědé vlasy, modro-zelené oči a vymakanou postavu. No a jinak mám piercing v nose a kroužek na rtu( zase si to jen představte všechno), pak mám ještě pár tetování no pár spíš trochu víc než pár. Mám potetovaný skoro celý ruce a na těle, na nohách a na krku mám taky pár tetování. Miluji tenhle styl prostě. No a to je asi vše o mě
ČTEŠ
Friends OR Lover?
Fiksi RemajaVictoria Daniels je obyčejná 18tiletá holka. Nemá úplně lehký život a ještě k tomu se musí přestěhovat do nového města. Do hodné holky má daleko. A co se stane když na nové škole potká kluka jménem Jack Dallas? Budou nepřátele, přátelé nebo něco víc?