Pohled Vicky
Crr, vypla jsem budík a vstala. Šla jsem do koupelny kde jsem si udělala hygienu a pak jsem se šla převlíknout do
Vzala jsem si batoh a věci a šla jsem dolů kde byl brácha.
Já: dobré ráno
Br: dobré
Udělala jsem snídaní a společně jsme se najedli. Pak jsme vyrazili do školy. Před školou už stál zbytek party a u Jacka stala zase nějaká bloncka. Šly jsme k nim a se všema jsem se objala kromě Jacka a tý bloncky. Pak jsme se zapálili a šly dovnitř. Vzala jsem si věci ze skříňky ale někdo ji zavřel.
Jack: ahoj
Já: čau
Jack: nechceš dneska někam vyrazit?
Já: ani ne díky
Jack: ale notak, prosím
Já: běž si za tou blonckou
Jack: ty žárlíš?
Já: ne proč bych měla
Ano sere mě to a jak moc mě to sere ale žárlivost? Blbost není to blbost protože ho miluješ! Radši drž hubu jo?
Jack: protože žárlíš, budu na tebe čekat před školou
Já: nemáte dneska trénink?
Jack: je zrušený
Já: HHhH
Jack: takže před školou, zatím pa
Políbil mě a pak odešel. Co to kurva zkouší. Co dělá. To je debil já ho nesnáším. Koukla jsem se kolem a naštěstí tu skoro nikdo nebyl a ten kdo byl tak Čuměl do skříněk nebo do telefonu. Zavřela jsem skříňku a šla do třídy. Všimla jsem si Jacka jak se na mě úšklíbl. Nesnáším ho. Sedla jsem si k Lili do lavice. K Jackovi přišla Abygail a sedla mu na klín a začala ho líbat. HHH pomoc. Jako by se stal zázrak protože on se odtrhl a pak ji postavil.
Jack: pojď se mnou na chodbu
Oni odešli a já se nudila. Jenže jsem potřebovala na záchod tak jsem šla na záchod už byl za rohem jenže přesně odtamtud jsem slyšela
Jack: hele já s tím končím
Ab: a proč?
Jack: to je snad jedno
Ab: dobře, zamiloval si se že ano?
Jack: a i kdyby tak co
Ab: nic já ti to přeju, ale je to ta nová holka že jo!
To už jsem neposlouchala protože se mi chtělo fakt na záchod. Rychle jsem kolem nich prošla. Když jsem šla zpátky tak už tam nebyli. Šla jsem do třídy a Jack se na mě díval. Já jsem pohled odtrhla a sedla jsem si k Lili. Zbytek školy byl nuda kromě toho je jsem furt přemýšlela jestli je možný že se Jack zamiloval a jestli jsem to fakt já. Dala jsem si věci do skříňky a šla jsem s brachou pryč ze školy. Před školou už čekal Jack.
ČTEŠ
Friends OR Lover?
Teen FictionVictoria Daniels je obyčejná 18tiletá holka. Nemá úplně lehký život a ještě k tomu se musí přestěhovat do nového města. Do hodné holky má daleko. A co se stane když na nové škole potká kluka jménem Jack Dallas? Budou nepřátele, přátelé nebo něco víc?