2015 Yılı Genel Bakış
2014 yılının ortalarından bu yana İkizler burcu için güzel sayılabilecek birçok şey yaşanmış olabilir yine de geride bıraktığımız bu döneme eğlenceli geçti diyemeyiz. Sizin için aslında eğlenmek, tembellik yapmak ve canınızın istediği gibi davranmaktır. Geride bıraktığımız dönemde ise kariyer, sorumluluklar ve sizin için hoş olmayan gerçeklerle karşı karşıya kalmanızla gerçekleşti. Kendinizi bu süreç içerisinde adeta kampta hissetmiş olabilirsiniz. Bu durumdan ders çıkmanız ve sorumluluklarınızla başka çıkmanız istendi.
2015 yılında bu durumun büyük bir bölümü değişiyor. Yine de artık daha güçlü olmanız gerekiyor. Birtakım sınavlar olacak ve bu sayede önünüzdeki yıllarda yere daha sağlam basan birisi olacaksınız.
Aşk hayatınızda da sınavlardan geçtiniz ve değişim yaşanmaktaydı. Aynı durum 2015 yılında da devam ediyor. Aşk hayatınızda göstermiş olduğunuz mücadelelerin bazıları sona eriyor, bazıları ise sona ermeye hazırlanıyor.
Haziran ayının ilk haftasında burcunuzdan ayrılacak olan Satürn, maddiyat eviniz olan ikinci evinize girecek. Buradaki konumunu 2015 yılına kadar koruyacak ve Satürn haritanızda ayrıldıktan sonra maddi konularda çok daha fazla gelişmiş olacaksınız. Bu sayede kazancınız artacak.
Aslan burcunda bulunan Jüpiter, dördüncü evinize, Başak burcuna doğru harekete geçecek. Bu konum ile beraber çoğu İkizler burcu insanı ev değişikliğini düşünebilir.
2015 yılında dikkat çekici ilgi alanları ise, entelektüel ilgiler ve iletişim alanında. Ev ve aile konuları, özellikle Ağustos ayının son haftasına kadar önemli olacak. Ağustos ayının son haftasından sonra ise, aşk ve sosyal konular dikkat çekiyor. Kariyer ile ilgili konular ise, Mart ayının ortalarından sonra dikkat çekici oluyor.
İkizler Burcu 2015 Aşk Hayatı
Birkaç yıldır aşk hayatınıza ve sosyal hayatınıza fazlaca önem veriyorsunuz. Aşk ve sosyal yaşantınız uzun süreli ve büyük değişikliklerin etkileşimi altında kaldılar. Aşk hayatınızda ve birlikteliğinizde en derinlere inmek isteyeceksiniz. Bütün gizemleri çözmek, özü yakalamak isteyeceksiniz. Sonuç olarak bunu da başaracaksınız. Yine de başarıya ulaşmanız uzun süre alacak. Geride bıraktığımız yıllarda boşanmış ve yeniden evlenmiş İkizler burcu insanları olabilir. Evli olan İkizler bu aşamada birçok sınavla karşılaştılar. Bunun sonucunda boşanmalar olmasa bile hayatları değişti.
Aşk konusunda sınavlar bu yıl biraz daha hafif olacak. Bekâr olan İkizler, Ağustos ayına kadar olan süreçte mükemmel seviye de evlilik fırsatları yakalayacak. Yine bu süreçten sonra ise birçok sınavla karşılaşacaklar. Aslında Evren'in yapmaya çalıştığı sizi, kendinizden korumak. Sınavları tetikleyecek olan olay ise, geçen yıl Kasım ayında ki Güneş Tutulması olmuştur.
Plüton, aşk ve evlilik eviniz olan yedinci evinizde. Bu konum ile beraber duygularınızda yoğunlaşma olabilir. Bu yoğunluk özellikle pozitif olma eğiliminde. Ancak aşk ilişkilerinde yaşanacak olan kıskançlıklar ve aşırı sahiplenici tavırlar, negatif duyguları aşk hayatınıza sokabilir. Bunun sonucunda hislerinizde azalmalar yaşanabilir. Aşkın kapıyı çaldığı bu dönemde her sorularınıza birçok yanıtlar bulabilirsiniz.
2015 yılında Plüton, saf aşkı ve aktif sosyal hayatı size getiriyor. Sadece birlikte olmak için bir ilişki beklemeyin. Saf ve sorunsuz bir aşk isteyin. Bekâr olan İkizler için aşk çok yakında gelecek.
2015 yılında aşkı engelleyebilecek iki durum var. İş ve meslek hayatınız. Bu konular aşk hayatınızla ve sosyal hayatınızla etkileşiyor. Saydıklarımız arasında dengeyi bulmak zorundasınız. Ayrıca felsefi farklılıklarla da sorun olarak karşılaşabilirsiniz. Ancak bu sorunlarla başa çıkabileceksiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burçlar
RandomBilgiler bana ait değildir :') ilk bolumler burc hakkında bilgiler var daha sonra burclar geliyor oğlak,aslan vs. ♈♉♊♋♌♍♎♏♐♑♒♓⛎