Yay Erkeği

507 5 0
                                    

Yay Burcu Erkeği Fiziksel Özellikleri

Yay burcu erkeğinin fiziksel özelliklerini bilen bir kişi, onu kolaylıkla bir kalabalık içerisinde seçebilir. Göz hatları gerçekten geniştir ve dolgun dudaklara sahiptir. Saçları genel olarak dalgalıdır ve karışık bir görünümdedir. Gülümseyen bir ağız yapısına sahiptir. Gözleri adeta bir pırlanta gibi parlar. Yay burcu erkeği mecburi olmadıkça sakallarını kesmez. Kirli sakal bırakmaya meraklı tiplerdir.

Yay burcu erkeği genel olarak uzun boylu ve atletik bir vücuda sahiptir. Her zaman spor kıyafetler giymek ister. Hatta spor ayakkabı ile önemli bir toplantıya katılan kişi mutlaka Yay burcu erkeğidir. Giyimleri veya dış görünümleri onlar için pek önemli değildir ve bu nedenle modayı takip etmezler ve çokta şık oldukları söylenemez.

Yay Burcu Erkeği Genel Özellikleri

Yay burcu erkeği entelektüel bir kişiliğe sahiptir. Kibar, son derece bilgili ve beyefendi bir erkektir. Hayatının her alanında bu şekilde yaşamak ister. Aslında bu durumun onlar için çok önemlidir. Renkli, sevecen ve ılımlıdırlar. Cana yakın davranışları ile insanlar tarafından sevilen bir erkektir.

Yay burcu erkeği daima iyi niyetli davranışlar ile hareket eder. Kimse için kötü düşünmez. İnsanları sınıflara ayırmak yerine, onlara değer vermeyi tercih eder. Son derece duyarlı bir yapıya sahiptir. Kimse onun için düşüncesiz ve duyarsız diyemez. Derse de yanılmış ve yalan söylemiş olur. Çok konuşkan ve içten kişiliği vardır.

Yay burcu erkeği oldukça enerjiktir. Daima kendisini iyi hisseder ve sürekli olarak hareket halinde olmak ister. Hareketsiz ve monoton bir yaşam, Yay burcu erkeğini çok sıkar. Açık havada vakit geçirmek, Yay burcu erkeği için çok önemlidir. Kapalı ve sıkıcı ortamlarda bulunmak onlara keyif vermez ve kendilerini kötü hissederler.

Yay burcu erkeği için dostları çok önemlidir. Onlar için her türlü iyiliği ve fedakarlığı yapmaya hazırdır. Arkadaş canlısı karaktere sahip olduğunu söylemek gerekir. Dostlarının her zaman iyi şeylere sahip olmasını ve başarılı olmasını ister. İçlerinde onlara karşı asla kötülük beslemezler. İçten ve samimi yapısı ile arkadaşları tarafından sevilen bir kişiliğe sahiptir. Her ortamda aranılan bir erkektir. Sosyal olarak aktif bir yaşamları vardır.

Yay burcu erkeği her zaman doğrucu olmak ister. Son derece dürüst olması, kimi insanları şaşkına çevirebilir. Her konuda açık sözlüdür. İnsanların mutlu etmek için yalan söylemek ya da doğruları gizlemek ona göre değildir. Bu kadar doğrucu olması insanları doğal olarak rahatsız eden bir durumdur. Öyle ki, bir arkadaşı yeni bir şey alsa, Yay burcu erkeği direkt olarak görüşünü bildirip, arkadaşını sinir edebilir. Karşısındaki insanın o an ne hissettiğini umursamaz, sadece dürüst olmanın peşindedir. Bu yüzden çoğu zaman düşüncesiz bir şekilde konuşur.

Yay burcu erkeği hemen her konuda bilgili bir kişiliğe sahiptir. Meraklı olması, bilgili olmasında pozitif bir etkiye sahiptir. Bu kadar bilgili olması insanları şaşırtabilir. Yay burcu erkeği eleştiride bulunmaktan hoşlanır. Bunu yaparken de hiç çekinmezler. Peki, kendisi eleştiriye maruz kalmaktan hoşlanır mı? Zaman, zaman evet. Kimi zamanda sinirli bir şekilde karşılık verebilir.

Yay burcu erkeğini her zaman cömert olması ile tanımak mümkündür. Eli son derece açıktır. Para konusunda tutumlu olmadığını belirtmek gerekir. Arkadaşları için, sevgilisi, ailesi veya kendisi için hiç düşünmeden para harcayabilir. Para harcama konusunda bazı insanlara savurgan diyebiliriz ancak Yay burcu erkeği savurganlık sınırını bile aşabilecek bir erkektir.

Yay burcu erkeği daima özgür olmak ve yalnız olmak ister. Kısıtlanmaktan nefret eder. Herhangi bir yere bağlılık gösterdiğini görmek oldukça zordur. O, dilediği gibi yaşamak ve istediklerini yapmak ister. Genel olarak yalnız kalmak ister ve bu şekilde olmaktan keyif alır. Kendisine denk, bilgili ve kültür seviyesi yüksek insanlar ile bir arada bulunmak, onlarla sohbet etmek ister.

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin