~ Capitolul 6 ~
Cam scurt , srry all , si din nou intarziat , srry din nou .
Please enjoy it ! :* ~ Be.ALa 5:30 eram din nou acasa , iar in 30 de minute am plecat inspre bar .
Ajunsa acolo , deschid usa barului si apoi cobor niste trepte destul de mari . Cand am ajuns jos am vazut vreo 4 fete care dansau si se lingeau intre ele ca niste scarbe . Ma uitam in jur destul de derutata , cand am vazut niste maini ce imi faceau semne sa ma indrept intr-acolo .
- Am venit ! ma rastesc eu la baiatul care statea jos cu un pahar de soju in mana .
- Ia loc mai intai , m-ai acorda-mi putin din timpul tau . spuse acesta destul de beat , dar inca reusind sa lege 2 vorbe .
- Ya , esti beat , eu am venit sa vorbesc cu un om , nu cu o maimuta beata .
- Inca pot sa vorbec ca un om , asa ca asculta .
Am stat si m-am uitat la el cum isi mai toarna soju in pahar si apoi il duce la gura . Dupa ce il bea se uita la mine si imi toarna si mie intr-un pahar curat putin soju , dar il opresc .
- Eu nu beau alcool .
- Doar un pahar , nu ma face sa ma simt prost . spuse uitandu-se la paharul pe jumatate plin din fata mea .
- Doar putin ...
- Ok .
Dupa ce imi intinde paharul se uita la fetele ce dansau lasciv pe scena , oftand . Apoi incepe sa vorbeasca din nou :
- Ahm , il mai stii pe Hyunseung ?
- Colegul tau de trupa ?
- El . Ce mai face prietena ta ?
- De ce schimbi subiectul ?
- Nu il schimb , voiam sa ma asigur ca nu ai o memorie scurta . spuse acesta scotand limba .
- Ei bine nu am ! Poti sa incetezi sa ma mai iei peste picior ? spun destul de iritata de comportamentul idolului .
- Sigur , dar tot nu mi-ai raspuns la intrebare ..
- Despre Sara .. hmm , este ok , de ce ?
In acel moment imi venisera in minte imaginile cu ei doi din dupa amiaza .
- Intrebam .. ea il place pe Hyunseung ?
- Avand in vedere ca are o camera plina cu postere cu el .. banuiesc ca da , ca orice fana inebunita .
- E bine , hai sa iti spun un secret .. Junhyung se apropie de urechea mea si imi soptise ceva ce ma facea bucuroasa dar si trista in acel moment . Si Hyunseung o place !
Am ramas cu gura cascata uitandu-ma la Junhyung sa vad daca acesta minte , dar nu dadea nici un semn care sa il dea de gol .Dar macar incepusem sa inteleg anumite lucruri .
- Serios ?
- Foarte , l-am vazut la repetitii vorbind prin mesaje cu cineva si cand m-am uitat mai atent am vazut ca vorbea chiar cu ea .
- Daebak !
Dupa ce am mai vorbit de una alta am decis sa plecam , cand sa iesim din bar am vazut o duba mare si neagra fix in fata usii. Junhyung a deschis usa si a facut semn sa ma urc .
- Nu e nevoie , am picioare .
- E seara , sunt numai obsedati perversi la ora asta , iar restaurantul alor tai e destul de departe .
Am acceptat pana la urma si apoi m-am asezat in spatele soferului . Junhyung s-a pus langa mine .
Era destul de ciudata atmosfera pentru ca nimeni nu mai spunea nimic . Junhyung se uita pe geam si era parca desprins din realitate . La un momentdat acesta se intoarce cu fata spre mine si imi spune :
- Nu le voi da restaurantul alor tai in judecata , am glumit ... si a fost o gluma reusita , atat de reusita incat am reusit sa te fac sa vii sa imi vezi fata de maimuta . spuse el cu ochii intredeschisi si razand .
Eu dandui un pumn prietenesc in umar ii multumesc .
El radea in continuare, dar dintr-o data se oprise si isi lasa capul pe umarul meu , ajungand in lumea viselor .
Dupa putin timp incepuse sa mormaie ceva , asa ca mi-am apropiat urechea de gura sa si am incercat sa inteleg .
- De ce ? De ce Dujun amice , Hyunseung , si tu ? De ce ma tradati ? De ce aveti atata noroc si atata dragalasenie incat reusiti sa faceti orice va propuneti ... aghh viata mea e naspa ...
Dupa vreo 2 minute dupa ce terminase , soferul oprise masina in fata restaurantului . Il intinsesem pe Junhyung pe bancheta , iar fix cand dadeam sa inchid portiera il aud spunand " Esti rau Junhyung , nu esti bun de nimic .. " .
CITEȘTI
I'm a STAR !
FanfictionRa Im este o fata de la tara , diferita de celilalti adolescenti de varsta ei , ea uraste tot ce tine de muzia coreeana , crezand ca este o pierdere de timp , dar viata ei va lua o intorsatura dificila atunci cand va trebui sa se mute in Seul pentru...