~ Capitolul 4 ~
Incercam sa ma uit din nou la fata sa in intunericul dens de pe hol . Era nimeni altul decat Dujun.
As fi vrut sa il resping , dar inca imi era frica in intuneric ...
- Nu , nu poti sa mergi . Inca tremuri , nu am sa te las singura. spune el cu o voce grijulie .
... asa ca l-am lasat sa ma duca in spate .
Nu vroiam , chiar nu vroiam sa am fluturi in stomac in preajma unui idol , doar ca a fost .. hmm , nu vreau sa exagerez , dar... perfect .
Am mers in carca lui pana la cabina unde se schimbau baietii , apoi m-am dat jos si m-am prefacut ca nimic nu se intamplase. Am deschis usa si am vazut-o pe Sara arajandu-i parul lui Hyunseung . Cand am facut un pas in incapere Sara si-a intors privirea inspre mine si a sarit speriata .
- Ra Im ! Unde ai fost !? Esti bine !? Parca esti cam palida !
- Sunt bine , ti-ai facut prea multe griji , am fost la baie si apoi m-am intalnit cu Dujun si ne-am intors impreuna . Asta e tot ...
- Atunci e bine . Apropo , baieti , nu ar trebui sa va duceti pe scena ?
In secunda doi am ramas numai eu si Sara in cabina , apoi am iesit si noi .
Dupa vreo 2 ore concertul se incheiase , iar cei 6 erau la sesiunea de autografe , asa ca am decis sa plecam . In drumul spre casa Sara imi povestea toate lucrurile pe care i le-a spus lui Hyunseung si tot ce i-a raspuns el . Era plictisitoare , insa incercam sa o ascult , cu toate ca eram prinsa in lumea mea , gandinduma la ce s-a intamplat pe hol .
In mintea mea era o avalansa de intrebari de genu : " Oare baiatul ala se gandeste si la altcineva inafara de propria persoana ?" , " De ce e Dujun atat de simpatic si diferit fata de colegul lui ingamfat ? "si multe altele la care nu am gasit inca un raspuns .
Dupa 30 de minute am ajuns la restaurant , mi-am luat ramas bun de la Sara si am alergat spre camera mea , unde m-am aruncat in pat si am adormit .
A doua zi m-am trezit super obosita
si am coborat impiedicat la bucatarie. Mi-am pus un bol cu lapte si cereale , apoi mi-am inceput munca de zi cu zi la restaurant.
Seara restaurantul era aproape gol , mai erau maxim 10 persoane la 4 mese , dintre care 3 erau in aripa VIP.
Cei 3 abia venisera , iar mama se ocupa deja de doua mese , deci am fost nevoita sa o iau eu pe cea VIP .
Am mers la ei , aveau ochelari de soare la ochi , si sepci pe cap .
- Buna seara , v-ati hotarat ce ati dori sa mancati ? intreb eu politicos. - Inca nu , dar ati putea sa ne aduceti un sprite ,o cola si o fanta ?
- Desigur !
Am mers in bucatarie , tata era ocupat cu mancarea , iar mama spala vasele . M-am indreptat inspre frigider si am luat sucurile cerute si trei pahare , apoi m-am intors la masa de care eram responsabila . Mergeam incet inspre masa lor cand , dintr-o data mi-am pierdut echilibrul si am cazut , s-au cel putin asa credeam eu ... Un baiat inalt , dragut si cu o fata prietenoasa ma tinea strans de incheietura mainii , in timp ce altul prinsese tava cu sucurile si paharele.
- Tu chiar crezi că noi dăm bani pe sucurile astea ca tu să le scapi !? urla tipul care prinsese tava .
- I-imi c-cer scuze .. spun eu destul de speriată si ameţită .
- Hei , lasă , nu este nimic , mai bine te duci să te întinzi putin . spuse blând tipul care nu scosese un cuvânt de când au intrat in restaurant .
- Nu pot , vă aduc imediat alte sucuri , acestea sunt pe jumătate goale .
Am luat tava din mâna individului si am fugit inapoi in bucătărie , eram rosie de rusine si aproape plângeam . Vroiam să iau alte sucuri din frigider , dar am rămas îngrozită , cauza ... NU MAI AVEAM SUCURI !
M-am intors cu capul in pământ de rusine la masă celor 3 si am spus cu o voce foarte slabă :
- Imi pare rău , nu mai avem sucuri ...
- Ti-am spus , fata asta nu e bună de nimic . Trebuia să mergem la restaurantul din centru .
- Yaa , nu mai fi atât de rău cu ea , doar dute si ia niste aer proaspăt , nu vrem să se ivească neplăceri .
- Am inteles micule apărător al fetelor. O să mă duc să caut un loc unde pot să mănânc fără nervi.
- Hyunseung ,dute cu el , te rog . Eu o să mai rămân putin aici .
Eram destul de confuză si ameţită , vroiam să mă aplec din nou in semn de scuză , dar mâna celui care rămăsese mă opreste brusc .
- Nu ai de ce să iti ceri scuze , probabil esti doar obosită domnişoară Ra Im . spune el cu un ton calm punându-si mâna pe umărul meu . M-ai bine te-ai odihni putin .
Vroia să plece după ceilalti doi , dar l-am prins de mana si l-am intrebat :
- De unde sti cum mă cheamă ?
El se intoarce cu fata spre mine si pune degetul pe o plăcută ataşată de haina mea , apoi pleacă .
''Ooh Doamne , m-am facut de ras rau de tot de data asta. " spuneam in mintea mea in timp ce ma grabeam sa strang farfuriile lasate de clienti .
Dupa ce am inchis restaurantul m-am dus in camera mea si m-am aruncat in pat punandu-mi mainile pe fata fiind inca rusinata de ceea ce se intamplase apoi am adormit .
In dimineata urmatoare ma trezesc destul de ametita , dar cand dau sa deschid usa in fata mea apare unica Sara cu niste ochi de catelus . Vroiam sa trec de ea dar mi-am dat seama ca nu ma va lasa in pace decat daca ascult ce avea sa imi zica .
- Ce mai e acum ? o intreb eu indiferenta.
- Ei bine , astazi , Beast au intalnire cu fanii in parcul din centru si ai mei nu ma lasa sa merg singura , si...
- Si vrei ca eu sa vin cu tine , nu-i asa ?
- Da !
- Dar ce putem face , nu sunt in cea mai buna dispozitie acum , deci nu voi putea merge ..
- Dar ...
- Nici un dar , m-am saturat de idolii vostri . Ii urasc , ii urasc din toata inima .
I-am trantit usa in nas si m-am bagat din nou in pat . O auzisem pe Sara spunand in soapta ca ii pare rau , apoi s-a facut o liniste de mormant .
Ma simteam oribil pentru ca ii vorbisem in felul acela Sarei , doar ca nimeni si nimic nu imi era pe plac astazi .
Dupa ceva timp am coborat la parinti spunandu-le ca m-am trezit , mi-am facut o salata sa mananc , apoi am dat drumul la tv .
Prima stire a fost despre magnificii Beast si despre cum unul dintre membrii are foarte multa grija de fanii sai , acel membru fiind Hyunseung preferatul Sarei .
Am stat 3 minute sa ma gandesc unde am mai auzit numele asta apoi mi s-a aprins beculetul . M-am dus la cel mai apropiat mini market de unde am cumparat 3 sucuri si m-am indrept inspre intalnirea celor din Beast cu fanii.
~ Celor care imi citesc povestea , vreau sa va cer mii de scuze ca a durat atat de mult si ca nu v-am raspuns la mesaje , doar ca mi-am facut contul pe emailul unei prietene si ea a sters din greseala mesajul acela unde trebuia sa confirm ( sau ceva de genu ) si acum nu mai pot sa va anunt cand apare continuarea sau sa va raspund inapoi la mesaje . In orice caz , voi incerca sa postez mai des . Inca o data va multumesc pentru ca imi cititi povestea ^_^ ~
CITEȘTI
I'm a STAR !
FanfictionRa Im este o fata de la tara , diferita de celilalti adolescenti de varsta ei , ea uraste tot ce tine de muzia coreeana , crezand ca este o pierdere de timp , dar viata ei va lua o intorsatura dificila atunci cand va trebui sa se mute in Seul pentru...