odcinek 3

484 19 3
                                    

Grudzień 2020

Ostatnie miesiące bardzo szybko zleciały naszej grupie. Spółka, giełda, planowanie trzeciego sezonu. Nagrywaliśmy również sporo odcinków, sporo znów planowaliśmy. 

- Gdzie jest kurwa mać Krokiet? - Marta zdenerwowana chodziła po domu i szukała swojego kota. Ostatnimi czasy bardzo często znikał podczas dnia i nikt nie wiedział jakim cudem. 

- Nikt go nie wypuścił przypadkowo? Albo za nikim nie wyszedł? - zapytałam wychylając się zza ściany.

- Nie wiem, ja już nic nie wiem - powiedziała i oparła się o kuchenny blat - sam nie jest w stanie przecież wyjść. Ktoś musiał go wypuścić. 

- Marta, nie zgubiłaś Krokieta? - zapytał Karol trzymając kota w rękach. 

- Gdzie go znalazłeś? - zapytała odbierając pupila od Karola. 

- Chodził przed domem, nie wypuszczałaś go? 

- Ja właśnie nie, próbuję to ustalić z Kają. Ale w sumie nie ważne, dobrze że się znalazł - powiedziała i zabrała pupila do swojego pokoju. W tym samym czasie Karol podjął  się rozmowy ze mną. 

- Rodzice chcieli abyśmy wpadli do nich w weekend. Na święta jedziemy do Ciebie a oni chcieliby z nami pobyć trochę czasu. 

- Głupio byłoby nie pojechać, szczerze mówiąc to stęskniłam się za twoimi rodzicami.

Z rodzicami Karola widziałam się częściej niż z własnymi. Nie przez to, że byłam zapracowana ale przez to że ostatnimi czasy tata zaczął chorować i nie chcieli abyśmy się zarazili. 

- Dziś dzwonił do mnie dyrektor firmy Koral. W połowie marca nareszcie wypuszczą lody - powiedział podkradając z talerza frytkę. 

- Coś czuję, że to może się naprawdę dobrze sprzedać. Wiesz, jak ostatnimi czasy jesteśmy rozchwytywani w internecie. Jeszcze jak zaczniemy wypuszczać piosenki to będzie dopiero sprzedaż. 

- Dokładnie tak samo myślę kobitka - powiedział podkradając kolejną frytkę - pójdę trochę zmontować filmu na poniedziałek - pocałował czubek mojej głowy i ruszył w stronę montażowni. 

****

- Nowciu mogę Cię prosić abyś zrobił mi szybko zdjęcie na Instagrama? 

Nowak bez problemu się zgodził. Najlepsze zdjęcia w Ekipie właśnie robił on. Także Nowciu miał wykonywać zdjęcia do okładki płyty. 


kajnova

kajnova  życzę Wam udanego weekendu!                                                                                                                  fot

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

kajnova  życzę Wam udanego weekendu!                                                                                                                  fot. @nowciax 

Zobacz więcej komentarzy (5556)

frizoluszek   piekna baba 😍

username  ale jesteście z Marcysią do siebie podobne 

murcix    wzajemnie bruneta 

trombabomba    myślałem że to moja kobieta, a tu wyskakuje mi Wiśniewska

username   dłuższych rzęs widzę nie było

frizoluszki   udanego weekendu Kaja!


Każdego zastanawiało to, czy przejmuje się hejtem. Kiedy w listopadzie 2018 roku nagrywaliśmy odcinek 'Poznajcie moją dziewczynę'  bardzo bałam się wystąpienia przed kamerą. Bałam się, że zostanę źle postrzegana, tak jak jest postrzegana każda dziewczyna sławnego chłopaka. Że lecisz na fejm, kasę, że chcesz rozgłosu. Teraz gdy minęło już trochę czasu, zaczęłam przyswajać sobie to że zawsze gdzieś pod jakimś względem będę oceniana.  


Nadszedł moment byście poznali wizerunek książkowej Kai. Długo zastanawiałam się kogo dać jako Kaję i wybrałam Maggie Lindemann. Nie chciałam, aby bohaterka była z tzw. przepychem. Według mnie, jej osoba jest bardzo dobrze dobrana do postaci. 

Po tygodniowej przerwie, wypuszczam dość długi rozdział. Jak też widzimy, zbliża się koniec kwietnia i szykuję dla Was niespodziankę na Dzień Dziecka. Warunek jest jeden. Musicie dokładnie śledzić moje rozdziały w książkach, tej i Miejsce Tajemnic. Tam to od przyszłego tygodnia co tydzień będzie jedno słowo, które ułoży zdanie co wydarzy się 1 czerwca. Mam nadzieję że niespodzianka Wam się spodoba!

Komentarz=motywacja.

trombowabombowa ❤️

Daleko - Karol Friz Wiśniewski | WERSJA ODŚWIEŻONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz